AnonymBruker Skrevet 18. april 2020 #1 Skrevet 18. april 2020 Noen andre som har innsett at de ikke viser seg fra sin beste side når man filmer oppover fra laptopen på skrivebordet? Dobbelthaka dobler seg i størrelse og øynene blir bittesmå. Har dere i så fall gjort noe med det? Jeg prøvde å stable noen bøker som laptopen kunne stå på for å komme høyere opp, men da ble det jo umulig å skrive. Anonymkode: a6b88...66f
AnonymBruker Skrevet 18. april 2020 #2 Skrevet 18. april 2020 Hopper inn før du får svar feks "hvorfor bryr du deg om utseendet" ect. Jeg har laptoppen foran vinduet og hever pulten opp, dagslys er mest flatterende 🙂 Anonymkode: 9c7e7...564 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2020 #3 Skrevet 18. april 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hopper inn før du får svar feks "hvorfor bryr du deg om utseendet" ect. Jeg har laptoppen foran vinduet og hever pulten opp, dagslys er mest flatterende 🙂 Anonymkode: 9c7e7...564 Haha, ja jeg regner med de kommer 😅 Hevebord, ja. Det hadde vært noe. Kanskje jeg må oppgradere utstyret mitt litt. Ts Anonymkode: a6b88...66f
Anbefalte innlegg