Cr@sh Skrevet 21. juni 2005 #1 Skrevet 21. juni 2005 Ja, kan man ha det? Panel på badet altså? Neida, jeg skal ikke legge panel på alle vegger på badet... Tenker mest på i taket... Noen som vet hvordan det er med fuktighet etc....? Jeg har evt. tenkt å male panelt etterpå.
sixx Skrevet 21. juni 2005 #2 Skrevet 21. juni 2005 Ja, du kan ha panel i taket. Hva har du i taket nå? jeg spør fordi det vil være en fordel å ha litt luft over panelen...og det får du ved å lekte ned. Det skal ikke være noe særlig fuktighet på et bad....fordi det skal være god ventilasjon.
Cr@sh Skrevet 21. juni 2005 Forfatter #3 Skrevet 21. juni 2005 Ja, du kan ha panel i taket. Hva har du i taket nå? jeg spør fordi det vil være en fordel å ha litt luft over panelen...og det får du ved å lekte ned. Det skal ikke være noe særlig fuktighet på et bad....fordi det skal være god ventilasjon. Høres bra ut... Tror det er en form for gipsplater i taket nå - men når vi pusser opp skal ALT ned... så det blir ikke noe problem med å få lektet ned da evt. Takk for svar!
sixx Skrevet 21. juni 2005 #4 Skrevet 21. juni 2005 Høres bra ut... Tror det er en form for gipsplater i taket nå - men når vi pusser opp skal ALT ned... så det blir ikke noe problem med å få lektet ned da evt. Takk for svar!Oki....da blir det bra. Vi har hvitmalt panel i alle tak (utenom det fordømte stuetaket). Vi har lektet ned 3 cm alle steder...sånn at det kommer til luft. Mal med Lady 15 (alkydmaling/oljemaling)...glem det som sies om spesielle baderomsmalinger med soppmiddel. Hvis dere ikke maler panelen ferdig før dere setter den opp...så burde dere male fjæra først....for da slipper der krympestriper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå