Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, kan man ha det? Panel på badet altså?

Neida, jeg skal ikke legge panel på alle vegger på badet... Tenker mest på i taket... :wink:

Noen som vet hvordan det er med fuktighet etc....? Jeg har evt. tenkt å male panelt etterpå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, du kan ha panel i taket.

Hva har du i taket nå? jeg spør fordi det vil være en fordel å ha litt luft over panelen...og det får du ved å lekte ned.

Det skal ikke være noe særlig fuktighet på et bad....fordi det skal være god ventilasjon. :)

Skrevet
Ja, du kan ha panel i taket.

Hva har du i taket nå? jeg spør fordi det vil være en fordel å ha litt luft over panelen...og det får du ved å lekte ned.

Det skal ikke være noe særlig fuktighet på et bad....fordi det skal være god ventilasjon. :)

Høres bra ut... Tror det er en form for gipsplater i taket nå - men når vi pusser opp skal ALT ned... så det blir ikke noe problem med å få lektet ned da evt.

Takk for svar!

Skrevet
Høres bra ut... Tror det er en form for gipsplater i taket nå - men når vi pusser opp skal ALT ned... så det blir ikke noe problem med å få lektet ned da evt.

Takk for svar!

Oki....da blir det bra.

Vi har hvitmalt panel i alle tak (utenom det fordømte stuetaket). Vi har lektet ned 3 cm alle steder...sånn at det kommer til luft.

Mal med Lady 15 (alkydmaling/oljemaling)...glem det som sies om spesielle baderomsmalinger med soppmiddel.

Hvis dere ikke maler panelen ferdig før dere setter den opp...så burde dere male fjæra først....for da slipper der krympestriper.

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...