Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym nå...
Skrevet

Meg og eksen min gjorde det slutt etter 2,5 år sammen. da hadde vi det ikke noe bra sammen, og jeg tror fortsatt at det var riktig å gjøre det slutt med tanke på hvordan ting var da. nå har det gått et halvt år og vi har fått mer kontakt igjen... Vi har det knall sammen, og jeg savner han når vi ikke er sammen. Nå er ting annerledes, og jeg tror vi kunne fått det til å funke igjen. Han sier også at han har det utrolig bra sammen med meg, at vi funker så bra sammen, men han føler at han ikke har nok følelser til å starte et forhold. altså er vi blitt mer venner... :-? Han sender meg meldinger hver dag, og lurer på hvordan jeg har det og hva jeg gjør. i tillegg ble han lei seg da jeg ble bedt ut av en kollega på jobb. han orka ikke å høre om det sa han. vi havna i senga sist vi var sammen. disse tingene sier meg at det er jo NOE der!?!??!

Hvordan skal jeg få mer fart i følelsene hans? Lurer litt på å spille kostbar, og være litt opptatt med andre ting... for jeg har vært veldig på å sende meldinger til han også. men dette er vanskelig da, jeg savner han jo sånn. også er jeg redd for at vi skal miste kontakten hvis jeg slutter å svare på mld osv.

Noen som har noen goode råd om hvordan jeg kan vinne hjertet hans igjen, og få han til å tenke masse på meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som en drittsekk som bare tenker på seg og sitt!

Gjest trådstarter1
Skrevet

Han er ikke det. jeg tror han bare er veldig usikker på hva han vil.

Ingen som har noen råd?? :(

Gjest gjest1
Skrevet

Havna i senga med min ex også og trodde først det betydde noe, men etter lang prat er vi kommet fram til at vi er bare veldig gode venner som tar seg til rette, så forbered deg på noe slikt.

Han trenger ikke være drittsekk for det, da.

Gjest gaja ii
Skrevet

min kjære slo opp med meg en sommer. ok, tenkte jeg. da kan jeg gjøre som jeg vil.. så jeg flørta med andre gutter og storkoste meg. Fortalte selvsagt ham om alt sammen... etter ei stund kom han og ba om å få meg tilbake; :-)

tror det viktigste var at han måtte jakte på meg. jeg VAR lei meg, men jeg lå ikke hjemme og grein. jeg holdt kontakten, men la aldri noe press på ham.

Gjest abcdefgh
Skrevet
ok, tenkte jeg. da kan jeg gjøre som jeg vil.. så jeg flørta med andre gutter og storkoste meg.

Ekte kjærlighet med andre ord

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...