Gå til innhold

Hamstrer folk fortsatt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ser hele tiden at matvarer fortsatt blir helt utsolgt nå. Torsdag s å jeg at butikken fikk inn dopapir, i dag var  alt borte. Er det fortsatt fare for lockdown? Er det de tror?

Anonymkode: f7370...a7e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser hele tiden at matvarer fortsatt blir helt utsolgt nå. Torsdag s å jeg at butikken fikk inn dopapir, i dag var  alt borte. Er det fortsatt fare for lockdown? Er det de tror?

Anonymkode: f7370...a7e

Ja, min butikk har bare poteter og sild. Men vi overlever det og.

Anonymkode: a45e0...0d6

• Liker 1
Skrevet

Folk hamstrer ikke i butikkene her vi bor. De gjorde det derimot samme dag (for litt over 1 måned siden) som regjeringen sa at de skulle stenge skoler og barnehager dagen etter. Da var butikkene stappfulle av folk som hamstret som gale. Men det har roet seg betraktelig nå. Det er kanskje tomt for en vare eller to, men det er det. Vi får kjøpt de varene vi skal ha, uansett om det er dopapir, melk, brød, pålegg o.l. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror ikke folk hamstrer lenger ? Her fant vi i alle fall håndsprit to steder i dag, og gjær osv. har vi også grei tilgang på nå.

Anonymkode: 3568d...e26

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke en lokal lockdown som er faren, men at produksjonen og distribusjonen av varer i verden blir så redusert at noen ting kan bli vanskelige å få tak i. Det er ikke bare i Norge at mye har stoppet opp.

Anonymkode: 78e97...e49

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Var nettopp i butikken. Folk hamstrer dopapir fremdeles, i allefall. Og dama foran meg i køa kjøpte flere brett med vann på flaske.... 

Anonymkode: 6cfe4...16a

AnonymBruker
Skrevet

Folk kjøper mer når de først handler. De vil jo ikke gå unødig ofte i butikken.

Anonymkode: 17f6a...805

• Liker 4
  • Opprett ny...