Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym nå...
Skrevet

Meg og eksen min gjorde det slutt etter 2,5 år sammen. da hadde vi det ikke noe bra sammen, og jeg tror fortsatt at det var riktig å gjøre det slutt med tanke på hvordan ting var da. nå har det gått et halvt år og vi har fått mer kontakt igjen... Vi har det knall sammen, og jeg savner han når vi ikke er sammen. Nå er ting annerledes, og jeg tror vi kunne fått det til å funke igjen. Han sier også at han har det utrolig bra sammen med meg, at vi funker så bra sammen, men han føler at han ikke har nok følelser til å starte et forhold. altså er vi blitt mer venner... :-? Han sender meg meldinger hver dag, og lurer på hvordan jeg har det og hva jeg gjør. i tillegg ble han lei seg da jeg ble bedt ut av en kollega på jobb. han orka ikke å høre om det sa han. vi havna i senga sist vi var sammen. disse tingene sier meg at det er jo NOE der!?!??!

Hvordan skal jeg få mer fart i følelsene hans? Lurer litt på å spille kostbar, og være litt opptatt med andre ting... for jeg har vært veldig på å sende meldinger til han også. men dette er vanskelig da, jeg savner han jo sånn. også er jeg redd for at vi skal miste kontakten hvis jeg slutter å svare på mld osv.

Noen som har noen goode råd om hvordan jeg kan vinne hjertet hans igjen, og få han til å tenke masse på meg?

Videoannonse
Annonse
Gjest Zilda
Skrevet

Nei dessverre. Ønsker man å ha et forhold til noen, så sørger man for å få det, hvis vedkommende vil ha en. Tror nok han gjerne vil knulle deg i blant, men ikke noe mer.

Gjest likesinnet
Skrevet

jeg er inne i en utrolig lik situasjon selv. Men eksen min sier at han har masse følelser for meg da, men jeg er livredd for at det ikke holder. Jeg har også havnet i den derre under- posisjonen hvor jeg savner ham masse og vil skrive til ham. Som regel er det jeg som skriver, og i det siste har jeg ikke fått svar. Det irriterer meg grønn. Så helt ærlig så vet jeg ikke hva som funker. Men det er som regel slik at når de ser at du har gått videre og begynt å stråle igjen, at de savner de mest. Prøv å spille litt kostbar, og prøv å glemme ham. Hvis han ikke kommer løpende så er det jo ikke verdt det. Du må være forsiktig med å involvere følelser på dette stadiet her, fordi det kan lett ende opp i hjertsorg. Og det er ikke noe gøy. Prøv å tenk på deg selv. Hermå du være egoistisk!

Lykke til

Stor klem fra likesinnnet;)

Gjest anonym nå
Skrevet
jeg er inne i en utrolig lik situasjon selv. Men eksen min sier at han har masse følelser for meg da, men jeg er livredd for at det ikke holder. Jeg har også havnet i den derre under- posisjonen hvor jeg savner ham masse og vil skrive til ham. Som regel er det jeg som skriver, og  i det siste har jeg ikke fått svar. Det irriterer meg grønn. Så helt ærlig så vet jeg ikke hva som funker. Men det er som regel slik at når de ser at du har gått videre og begynt å stråle igjen, at de savner de mest. Prøv å spille litt kostbar, og prøv å glemme ham. Hvis han ikke kommer løpende så er det jo ikke verdt det. Du må være forsiktig med å involvere følelser på dette stadiet her, fordi det kan lett ende opp i hjertsorg. Og det er ikke noe gøy. Prøv å tenk på deg selv. Hermå du være egoistisk!

Lykke til

Stor klem fra likesinnnet;)

Tusen takk likesinnet :)

Det har hendt jeg ikke har svart på alle meldingene i det siste, og jeg har i hvert fall latt han sende først. I tillegg sa jeg en ting som innebar at vi ikke ble sammen igjen, husker ikke hva det var, og da svarte han: men det kan jo være vi blir sammen igjen!?? jeg: :D hehe, nei tror ikke det. nå har det gått så lang tid og dessuten har jeg begynt å bli litt betatt av en annen.... han : :-? ok... jeg merka at han ble lei seg. han har begynt å sende meg fler meldinger nå, og vil komme på besøk... jeg tror ikke jeg vil bli sammen med han igjen, men jeg vet ikke. fortsatt glad i han, og føler meg mye bedre nå som han er bittelitt interessert igjen. det funka virkelig det der :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...