Gå til innhold

Hva er det med folk som kjøper smågodt (!) nå???

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

A_Nation_of_Idiots_-_Logo1_2400x.png

Anonymkode: 72e96...edc

• Liker 9
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kjøper smågodt fordi jeg ikke er hysterisk.

Slapp av.

Anonymkode: 64354...2e4

Nesten synd at du aldri vil få vite hvor mange som kan ha havnet i respirator eller dødd pga din ubetenksomhet. 

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Ingen av butikkene jeg har vært på har det åpen.. men de har pakket ferdig poser og bokser man kan kjøpe 

Anonymkode: e7065...af5

• Liker 7
Skrevet

Det er mer kalorier i storgodt.

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Nesten synd at du aldri vil få vite hvor mange som kan ha havnet i respirator eller dødd pga din ubetenksomhet. 

Jeg regner med at de som er livredde ikke kjøper smågodt. 

Så hvordan smitter jeg folk hvis jeg kjøper smågodt, mener du?

Anonymkode: 64354...2e4

• Liker 32
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan dør andre av at jeg spiser smågodt, egentlig? 🤔

Anonymkode: a4112...9e7

• Liker 33
AnonymBruker
Skrevet

Ene matbutikken jeg bruker har smågodt avd åpen. Stusset litt på det og at spadene ligger der men det er folks avgjørelse å kjøpe. 🤷‍♀️

Anonymkode: 8d49d...d2b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan dør andre av at jeg spiser smågodt, egentlig? 🤔

Det handler om større risiko for å få smitte, og dermed spre smitte (også til dem som ikke kjøper smågodt).

Anonymkode: f58dd...d78

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Herregud, er dere seriøse? Dere skjønner virkelig ikke hvordan smitte fungerer og det at dere kjøper og spiser smågodt i verste fall får alvorlige konsekvenser som for eksempel døden for andre? 

🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Kjøper masse smågodt jeg. Viruset lever max 3 dager, setter det i karantene i 3 dager så spiser jeg med "god" samvittighet😁

Anonymkode: 77104...3ab

• Liker 22
AnonymBruker
Skrevet

De har vel antageligvis lyst på noe sukker, da?

Jeg regner med at du mener smågodt i løsvekt? De fleste butikkene jeg har vært innom har ikke denne muligheten om dagen. Istedet selger de godteri i bokser og poser osv.

Anonymkode: 9ace6...d1a

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Herregud, er dere seriøse? Dere skjønner virkelig ikke hvordan smitte fungerer og det at dere kjøper og spiser smågodt i verste fall får alvorlige konsekvenser som for eksempel døden for andre? 

🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️

Det er en risiko den andre som kjøper smågodt får ta på egen kappe. Jeg kan smitte noen med handlevognen jeg har brukt, om folk velger å ikke vaske hendene etter de har tatt på handlevognen er ikke det mitt ansvar 

🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

Anonymkode: 77104...3ab

• Liker 33
AnonymBruker
Skrevet

De har vel lyst på smågodt da! 

Anonymkode: bce88...48b

• Liker 5
Gjest Wincel
Skrevet

Takk for tips! Nå fikk jeg lyst på smågodt og er straks på vei ut døra for å kjøpe ❤️

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Wincel skrev:

Takk for tips! Nå fikk jeg lyst på smågodt og er straks på vei ut døra for å kjøpe ❤️

Sikkert mange som går fem på, ja. Terningkast 2.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det handler om større risiko for å få smitte, og dermed spre smitte (også til dem som ikke kjøper smågodt).

Anonymkode: f58dd...d78

Har du noen forskning på den forhøyede risikoen for å bli smittet og smitte andre ved å kjøpe smågodt versus f.eks. en agurk?

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

Herregud ass nå må folk roe seg litt ned.. man kan ikke flippe ut av alt mulig..

jeg ser på smågodt som trygt.

Anonymkode: 6dd22...de3

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Kjøper ikke smågodt.  Men jeg åpner skapdøren til kjøleskapet for melk,ost,fisk,kjøtt,grønnsaker osv. Med tanke på alle som har åpnet disse før meg,er nok halve nasjonen dødsdømte. 

Anonymkode: 13f3c...987

• Liker 16
  • Opprett ny...