Gå til innhold

Brecht foto

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har erfaring, eller kjenne noen med erfaring med Brecht foto ??

Noen som har tatt bryllupsbildene sine der, eller som skal ?

:bryllup:

Videoannonse
Annonse
Gjest sibilla
Skrevet

Et lite tips kan kanksje være å skrive Brecht foto i overskiften så de som evt har synspunnkter vet hva det gjelder. Ikke alle som er så ivrig som meg og surfer innom alle tråder. :wink:

Skrevet

Vi har vært der og tatt bilder flere ganger, og nå venter vi i spenning på å få bryllupsbildene våre. Vi fikk med oss et kjempefint bilde da vi var i studio på bryllupsdagen, resten kommer i løpet av nærmeste uke.

Fotografen driver for seg selv, og er avslappa og behagelig. Hittil har vi alltid fått flotte bilder, han har sans for det litt spesielle. Vil helt klart anbefale andre å bruke samme fotograf :)

• 2 måneder senere...
Skrevet

Vi har nå bestemt oss for å bruke Brecht foto i Åsane, Bergen. Har møtt han, og fikk et veldig ok inntrykk. Hvordan ble det med dere, Miaen? Og Dyveke: svarte bildene til forventningene?

Skrevet
Vi har nå bestemt oss for å bruke Brecht foto i Åsane, Bergen. Har møtt han, og fikk et veldig ok inntrykk. Hvordan ble det med dere, Miaen? Og Dyveke: svarte bildene til forventningene?

Ja, bildene ble kjempefine. Kunne ikke vært mer fornøyd.

De er spesielle, men ikke ekstremt spesielle om du skjønner... har du forresten sett bryllupsbildene han har på hjemmesia si? Der er våre bilder blant annet :)

Skrevet

Hei !!

Kjekt å høre at de e fornøyde med bildene dyveke ! Vi har bestemt oss, og vi har avtale med Brecht om å fotografere oss i bryllupet. Har tro på at de blir bra..

Skrevet
Hei !!

Kjekt å høre at de e fornøyde med bildene dyveke ! Vi har bestemt oss, og vi har avtale med Brecht om å fotografere oss i bryllupet. Har tro på at de blir bra..

Så bra, tror nok du har all grunn til å forvente fine bilder!

Jeg kjenner han privat, og har enda ikke sett at han har tatt dårlige bilder. Vi fikk med oss et bilde med det samme (vet ikke om det er noe han alltid gjør) og jeg var helt himmelfallen da jeg så hvor fin jeg var på bildet :ler:

Skrevet

Fann ikke lenger bryllupsbildene på hjemmesiden, såg ut som det var forandret der

Skrevet

nå, var det komt mange nye bryllupsbilder på siden...spennende !!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...