Gjest Terje Skrevet 12. september 2002 #1 Del Skrevet 12. september 2002 http://www.nettavisen.no/servlets/page?sec...765&item=232044 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 12. september 2002 #2 Del Skrevet 12. september 2002 Idioti! Duste-Norge! Byråkrati-papirmølle-vet-ikke-helt-hva-vi-skal-gjøre-dill! Eller kanskje de ikke tør ? Eller gidder ? Utrolig teit er det i allefall. :evil: :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 12. september 2002 #3 Del Skrevet 12. september 2002 Dere klager over alt her inne. Og det første dere roper på er byråkratiet. Alle som har jobbet i et system, vet at det ikke er noen enkle svar på et komplekst problem. Jeg tror nok i denne saken at de vet hva de skal gjøre, men har desverre ingen ressurser. :blunke: Da må vi igjen henvende oss til våre kjære politikere som ikke vil bevilge mer penger til f.eks. politiet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 12. september 2002 #4 Del Skrevet 12. september 2002 Jeppsann! Det er det jeg mener, Care! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 12. september 2002 #5 Del Skrevet 12. september 2002 P.S. Det er mange som klager over alt og ingenting herinne. Det må vel vi og få lov til ? :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistyen Skrevet 13. september 2002 #6 Del Skrevet 13. september 2002 Det var da i hvertfall bortkastede penger å ha vakthold fra Securitas der, til 25.000.- pr dag............... Hva er det som skjer i dette landet her da???? Send dem hjem, for det er billigere!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 14. september 2002 #7 Del Skrevet 14. september 2002 Jeg lurer på hvorfor pokker vi må være så snille med kriminelle her i landet ? Det er så ufattelig :evil: :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå