Gjest Terje Skrevet 12. september 2002 #1 Skrevet 12. september 2002 http://www.nettavisen.no/servlets/page?sec...765&item=232044
Gjest Diva Skrevet 12. september 2002 #2 Skrevet 12. september 2002 Idioti! Duste-Norge! Byråkrati-papirmølle-vet-ikke-helt-hva-vi-skal-gjøre-dill! Eller kanskje de ikke tør ? Eller gidder ? Utrolig teit er det i allefall. :evil: :evil:
Gjest care Skrevet 12. september 2002 #3 Skrevet 12. september 2002 Dere klager over alt her inne. Og det første dere roper på er byråkratiet. Alle som har jobbet i et system, vet at det ikke er noen enkle svar på et komplekst problem. Jeg tror nok i denne saken at de vet hva de skal gjøre, men har desverre ingen ressurser. :blunke: Da må vi igjen henvende oss til våre kjære politikere som ikke vil bevilge mer penger til f.eks. politiet
Gjest Diva Skrevet 12. september 2002 #4 Skrevet 12. september 2002 Jeppsann! Det er det jeg mener, Care! :D
Gjest Diva Skrevet 12. september 2002 #5 Skrevet 12. september 2002 P.S. Det er mange som klager over alt og ingenting herinne. Det må vel vi og få lov til ? :D
Mistyen Skrevet 13. september 2002 #6 Skrevet 13. september 2002 Det var da i hvertfall bortkastede penger å ha vakthold fra Securitas der, til 25.000.- pr dag............... Hva er det som skjer i dette landet her da???? Send dem hjem, for det er billigere!!!!!!!!!!!
Gjest Diva Skrevet 14. september 2002 #7 Skrevet 14. september 2002 Jeg lurer på hvorfor pokker vi må være så snille med kriminelle her i landet ? Det er så ufattelig :evil: :evil:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå