Krantz95 Skrevet 18. april 2020 #1 Skrevet 18. april 2020 Gode nyheter: Knut på bare 95 år har blitt Koronafrisk! Han merket nesten ingenting når han ble smittet. "Det eneste jeg har kjent på er at jeg har hatt litt lav oksygentilførsel, men det har jeg nesten ikke lagt merke til. Jeg har bare merket det når jeg har tatt i et tak, sier 95-åringen." Han tror det kommer av at han har holdt seg sunn og frisk hele livet. Ut og trim bort Koronakroppen folkens! Og kast den usunne maten!. Da vil dere heller ikke merke noe særlig til viruset. https://www.dagbladet.no/nyheter/knut-95-coronafrisk---merket-nesten-ingenting/72372006 3
AnonymBruker Skrevet 18. april 2020 #3 Skrevet 18. april 2020 https://www.msn.com/nb-no/sport/vintersport/svensk-toppløper-coronasmittet-aldri-vært-så-dårlig/ar-BB12Jv1Q?ocid=spartanntp Og så har vi henne da 😃 Anonymkode: 0b9b1...9de 7
AnonymBruker Skrevet 18. april 2020 #4 Skrevet 18. april 2020 15 minutter siden, Krantz95 skrev: Gode nyheter: Knut på bare 95 år har blitt Koronafrisk! Han merket nesten ingenting når han ble smittet. "Det eneste jeg har kjent på er at jeg har hatt litt lav oksygentilførsel, men det har jeg nesten ikke lagt merke til. Jeg har bare merket det når jeg har tatt i et tak, sier 95-åringen." Han tror det kommer av at han har holdt seg sunn og frisk hele livet. Ut og trim bort Koronakroppen folkens! Og kast den usunne maten!. Da vil dere heller ikke merke noe særlig til viruset. https://www.dagbladet.no/nyheter/knut-95-coronafrisk---merket-nesten-ingenting/72372006 Ja, jeg ble kjempeglad av å lese denne ❤️ Anonymkode: ca11c...31a 4
AnonymBruker Skrevet 18. april 2020 #5 Skrevet 18. april 2020 Men akkurat den kommentaren din om at hvis du er sunn og frisk vil du ikke merke noe til viruset? Det er en sannhet med modifikasjoner. Anonymkode: ca11c...31a 5
AnonymBruker Skrevet 18. april 2020 #6 Skrevet 18. april 2020 Og tre andre i reisefølget er døde... Anonymkode: c4802...c96 3
wintergirl Skrevet 18. april 2020 #7 Skrevet 18. april 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: https://www.msn.com/nb-no/sport/vintersport/svensk-toppløper-coronasmittet-aldri-vært-så-dårlig/ar-BB12Jv1Q?ocid=spartanntp Og så har vi henne da 😃 Anonymkode: 0b9b1...9de Fælt med gode nyheter! Bedre med negative. Fæle folk har blitt. At noen blir veldig syke vet vi. Det er unge friske som har blitt veldig syk av vanlig influensa også, sånn vil det alltid være. Er det ikke greit å prøve å sette litt mer pris på gode nyheter også? 3
AnonymBruker Skrevet 18. april 2020 #8 Skrevet 18. april 2020 Noen kjenner ingenting, andre blir alvorlige syke. Mennesker er ulike uansett. Anonymkode: 8ec9e...87a
wintergirl Skrevet 18. april 2020 #9 Skrevet 18. april 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men akkurat den kommentaren din om at hvis du er sunn og frisk vil du ikke merke noe til viruset? Det er en sannhet med modifikasjoner. Anonymkode: ca11c...31a Å være sunn er uansett ikke dumt med tanke på sykdommer generelt, selv om man aldri har garanti. For mange har det vært en redning også, selv om det også er dem som har blitt gamle med usunn livsstil. 3
AnonymBruker Skrevet 18. april 2020 #10 Skrevet 18. april 2020 Flott for Knut! Hvis du mener at anekdoter sier noe om tendenser eller helheten derimot, må du prøve på nytt. Anonymkode: 60993...eb3 4
Mokkilokki Skrevet 18. april 2020 #11 Skrevet 18. april 2020 Mange som ikke kjenner særlig til det. Dessuten er og mange som har vært sunne og friske som har blitt veldig syke så det er veldig individuelt. Man skal ikke dømme noen. Vi reagerer forskjellig uansett når en blir syk 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2020 #12 Skrevet 18. april 2020 59 minutter siden, wintergirl skrev: Fælt med gode nyheter! Bedre med negative. Fæle folk har blitt. At noen blir veldig syke vet vi. Det er unge friske som har blitt veldig syk av vanlig influensa også, sånn vil det alltid være. Er det ikke greit å prøve å sette litt mer pris på gode nyheter også? Jeg tenkte på det ts skrev på slutten av innlegget, at bare man kommer seg ut og trener og spiser sunt, så skal man slippe billigere unna. Sånn er det absolutt ikke. Det er veldig individuelt hvordan man reagerer på dette viruset, forskere mener gener kan være avgjørende. Og det er jo logisk mtp at unge og tilsynelatende friske mennesker, blir fryktelig syke, mens det finnes en på 95 som har merket lite. Til og med flere på 100 har overlevd viruset. Anonymkode: 0b9b1...9de 4
AnonymBruker Skrevet 18. april 2020 #13 Skrevet 18. april 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tenkte på det ts skrev på slutten av innlegget, at bare man kommer seg ut og trener og spiser sunt, så skal man slippe billigere unna. Sånn er det absolutt ikke. Det er veldig individuelt hvordan man reagerer på dette viruset, forskere mener gener kan være avgjørende. Og det er jo logisk mtp at unge og tilsynelatende friske mennesker, blir fryktelig syke, mens det finnes en på 95 som har merket lite. Til og med flere på 100 har overlevd viruset. Anonymkode: 0b9b1...9de Men vil vel tro at når alt ellers er likt, vil en person i god form klare seg bedre enn en person i dårlig form. Anonymkode: 00f5a...80c 2
wintergirl Skrevet 18. april 2020 #15 Skrevet 18. april 2020 (endret) 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg tenkte på det ts skrev på slutten av innlegget, at bare man kommer seg ut og trener og spiser sunt, så skal man slippe billigere unna. Sånn er det absolutt ikke. Det er veldig individuelt hvordan man reagerer på dette viruset, forskere mener gener kan være avgjørende. Og det er jo logisk mtp at unge og tilsynelatende friske mennesker, blir fryktelig syke, mens det finnes en på 95 som har merket lite. Til og med flere på 100 har overlevd viruset. Anonymkode: 0b9b1...9de Skjønner hva du mener. Nå har også flere unge idrettsutøvere dødd plutselig ellers også av andre ting , så man vet aldri. Men et veldig sunt kosthold kan for ganske mange være en redning på mange måter. Godt at ikke alle som er eldre dør av det, selv om de er i risikogruppa Endret 18. april 2020 av wintergirl 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2020 #16 Skrevet 18. april 2020 https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/K3mg1X/94-aaring-med-lungekreft-overlevde-coronaviruset-han-er-en-ordentlig-harding Anonymkode: ca11c...31a 2
Djungelvrål Skrevet 21. april 2020 #17 Skrevet 21. april 2020 Mange av oss har allerede hatt det, 3/4 av de smittede er asymptomatiske.
Krantz95 Skrevet 21. april 2020 Forfatter #18 Skrevet 21. april 2020 Og en rådgiver for WHO mener at 99% av de som får viruset ikke vil merke noe særlig.
AnonymBruker Skrevet 21. april 2020 #19 Skrevet 21. april 2020 Sett på lyden og se denne mannen fra nabolandet i øst. Se filmen hans til ende. Den er bare 2 minutter og 32 sekunder, så det tåles. https://www.expressen.se/tv/nyheter/gt/stefans-filmer-visar-svara-kampen-mot-corona/ Anonymkode: 1fe9b...549 1
Anbefalte innlegg