AnonymBruker Skrevet 18. april 2020 #1 Skrevet 18. april 2020 Jeg trener på ett lite treningssenter. Er ikke mange som trener der samtidig. Men dem har stengt nå. Og jeg tror at dem blir stengt lenge. Men en nabo trener også der, og hun mente at dem kan åpne nå og passe på at det er max 5 stk der samtidig og at alle holder avstand. Men det som er rart er at hun jobber ikke nå pga hun har kols og er i risikogruppen. Så hun er sykemeldt. Men bør hun egentlig trene da? Smitten er vel stor på ett treningssenter? Selv om det bare er 5 stk der? Anonymkode: 3a587...0cf
AnonymBruker Skrevet 18. april 2020 #2 Skrevet 18. april 2020 Hvordan er det mulig å passe på at det ikke er flere enn 5 stk. der samtidig? Hva hvis en sjette person kommer inn døra, skal den bli sendt hjem igjen eller stå i kø til h*n får komme inn? Jeg tror ikke treningssentre åpner snart, kanskje om noen mnd. Det er bakteriebomber der, ikke alle er like flinke med å tørke apparater og utstyr etter seg. Anonymkode: db3b5...9be 1
Anbefalte innlegg