Gå til innhold

Barnehage som jeg ikke får brukt. Koselig. Kan de kreve betaling når jeg ikke kan benytte meg av tilbudet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fikk vite av barnehagen nå at de har åpningstid mellom 9 og 15. Og da må jeg holde barnet hjemme for å kunne jobbe. Jeg har kjernetid på jobb fra 9 til 14:30. Det tar rundt 25 minutter å kjøre fra barnehagen og hjem. Hvis bussen ikke går grunnet smitteverntiltak, blir jeg nødt til å levere datteren min på skolen kl 8:30. Skal jeg og minste kjøre rundt i en halvtime da? Er jo ikke gjennomførbart. 

Anonymkode: 849bc...b5c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kjernetid gjelder ikke nå i koronatider. Man må jobbe til litt andre tider.

Anonymkode: e7cc5...cef

• Liker 2
Gjest Raggatusen
Skrevet

Du mår regne med ikke full skole dag 

AnonymBruker
Skrevet

Har du samfunnskritisk jobb? Da kan du diskutere med bhg om du kan få komme 8.30.. her åpner de 8.30 neste uke.

Ellers må du jo bare jobbe litt kortere dag, eller kveld. Jesus..

Anonymkode: 45c1a...f38

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fikk vite av barnehagen nå at de har åpningstid mellom 9 og 15. Og da må jeg holde barnet hjemme for å kunne jobbe. Jeg har kjernetid på jobb fra 9 til 14:30. Det tar rundt 25 minutter å kjøre fra barnehagen og hjem. Hvis bussen ikke går grunnet smitteverntiltak, blir jeg nødt til å levere datteren min på skolen kl 8:30. Skal jeg og minste kjøre rundt i en halvtime da? Er jo ikke gjennomførbart. 

Anonymkode: 849bc...b5c

Da ber du arbeidsplassen din om en liten justering av kjernetiden. 

Anonymkode: 69989...9a4

• Liker 4
  • Opprett ny...