AnonymBruker Skrevet 18. april 2020 #1 Skrevet 18. april 2020 Jeg har hovedomsorg. Mottar overgangsstønad. Barnefar har funnet ut at han vil flytte nærmere oss, dvs i samme nabolag. Vi kan ikke se til hverandre, men det er snakk om 200 meter unna hverandre ca.. Nå er jeg redd jeg kommer til å miste overgangsstønad. Jeg har barna mest, han har de annehver helg og av og til en ettermiddag i uka.. Han skal av ulike grunner ikke ha mer samvær med barna.. Men tenker jo at nå kommer de til å gå å besøke far av og til. Anonymkode: e5d17...1fd
AnonymBruker Skrevet 18. april 2020 #2 Skrevet 18. april 2020 Ring og spør nav 😊 i utgangspunktet skal det ikke ha noe å si, men hvis det blir betydelig endring i samværet så må man jo melde det inn 😊 Anonymkode: 5c19a...31a
AnonymBruker Skrevet 18. april 2020 #3 Skrevet 18. april 2020 Mener det er sånn at dere ikke kan ha adresse i samme gate. Anonymkode: 20b93...7a8
Ariam Skrevet 18. april 2020 #4 Skrevet 18. april 2020 Den gangen jeg var alene så var et av spørsmålene på skjema om jeg bodde med minst ett hus/leilighets avstand fra den andre. Kan ikke tenke meg at 200 meter blir for nært..
Eneri Skrevet 18. april 2020 #5 Skrevet 18. april 2020 (endret) Jeg hadde os selv om far og jeg bor i samme gate med bare tre hus mellom oss. Oppga alltid det på søknadsskjemaet, men så hadde vi da 60/40-samvær. Vet ikke om det har noe å si. Vi eide også hvert vårt hus, ingen av oss leide. Endret 18. april 2020 av Eneri
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå