Gå til innhold

Appen "Smittestopp" og stedstjenester på mobilen!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har lastet ned appen, og måtte naturligvis slå på "Stedstjenester" i den forbindelse. Men jeg liker ikke å ha denne stående på hele tiden. Jeg har forsøkt å gi appen tilgang og kun den, men jeg er usikker på om jeg har gjort det riktig for når jeg slår av funksjonen i innstillingene så slutter appen å fungere. Må jeg ha funksjonen påskrudd på telefonen hele tiden eller kan jeg gi bare appen tilgang til den? Hvordan gjør jeg i tilfelle sistnevnte? 

Anonymkode: cd786...e3f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo hele poenget med appen.

Dersom du ikke liker dette bør du heller ikke ha facebook, instagram, snapchat, google maps osv.

Anonymkode: 39f45...f63

AnonymBruker
Skrevet

Har TS sagt at hn har disse appene? 

Anonymkode: f96c5...dde

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Har TS sagt at hn har disse appene? 

Det er vel høyst sannsynlig, tror du ikke?

Skrevet

Litt vanskelig å svare på når vi ikke vet hva slags telefon du har. Men på iphone er det instillinger - personvern - stedstjenester også må du nesten bare trykke "aldri" på alle appene bortsett fra den du vil gi tilgang til.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dersom du ikke liker dette bør du heller ikke ha facebook, instagram, snapchat, google maps osv.

Hvorfor er folk så forbanna dårlige til å lese her inne før de svarer?? Kan jeg gi denne tilgangen til KUN appen??????? 

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

TS skrev aldri at hen ikke ville gi tilgang til "Smittestopp", TS ønsker jo nettopp å gi kun denne tilgang uten å gi tilgang til noen av de andre appene. Og nei, ikke alle har facebook, instagram og snapchat på mobilene sine... Ærlig talt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, rebony skrev:

Litt vanskelig å svare på når vi ikke vet hva slags telefon du har. Men på iphone er det instillinger - personvern - stedstjenester også må du nesten bare trykke "aldri" på alle appene bortsett fra den du vil gi tilgang til.

Jeg har iPhone :) Skal forsøke det. Takk 

AnonymBruker
Skrevet

Hele poenget med appen er jo å følge med på dine og andres bevegelser, den kan ikke fungere uten den tillatelsen.

Anonymkode: a7bf4...bbe

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel høyst sannsynlig, tror du ikke?

Jeg har INGEN av dem. Slår alltid av posisjon på mobilen. Gir ikke tilgang til dette, men siden jeg ikke vet om enkelte apper kan overkjøre min godkjenning (at jeg godkjenner ved å laste ned og benytte appen) så har jeg færrest mulig apper på mobilen.

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har det men ingen av dem har tilgang til stedslokasjon, ergo spørsmålet ;)

Skrevet
50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hele poenget med appen er jo å følge med på dine og andres bevegelser, den kan ikke fungere uten den tillatelsen.

Anonymkode: a7bf4...bbe

Leseforståelse altså....

• Opprett ny...