AnonymBruker Skrevet 18. april 2020 #1 Skrevet 18. april 2020 Jeg har lastet ned appen, og måtte naturligvis slå på "Stedstjenester" i den forbindelse. Men jeg liker ikke å ha denne stående på hele tiden. Jeg har forsøkt å gi appen tilgang og kun den, men jeg er usikker på om jeg har gjort det riktig for når jeg slår av funksjonen i innstillingene så slutter appen å fungere. Må jeg ha funksjonen påskrudd på telefonen hele tiden eller kan jeg gi bare appen tilgang til den? Hvordan gjør jeg i tilfelle sistnevnte? Anonymkode: cd786...e3f
AnonymBruker Skrevet 18. april 2020 #2 Skrevet 18. april 2020 Det er jo hele poenget med appen. Dersom du ikke liker dette bør du heller ikke ha facebook, instagram, snapchat, google maps osv. Anonymkode: 39f45...f63
AnonymBruker Skrevet 18. april 2020 #3 Skrevet 18. april 2020 Har TS sagt at hn har disse appene? Anonymkode: f96c5...dde 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2020 #4 Skrevet 18. april 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Har TS sagt at hn har disse appene? Anonymkode: f96c5...dde Det er vel høyst sannsynlig, tror du ikke? Anonymkode: 39f45...f63
rebony Skrevet 18. april 2020 #5 Skrevet 18. april 2020 Litt vanskelig å svare på når vi ikke vet hva slags telefon du har. Men på iphone er det instillinger - personvern - stedstjenester også må du nesten bare trykke "aldri" på alle appene bortsett fra den du vil gi tilgang til. 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2020 #6 Skrevet 18. april 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er jo hele poenget med appen. Dersom du ikke liker dette bør du heller ikke ha facebook, instagram, snapchat, google maps osv. Anonymkode: 39f45...f63 Hvorfor er folk så forbanna dårlige til å lese her inne før de svarer?? Kan jeg gi denne tilgangen til KUN appen??????? Anonymkode: cd786...e3f 1
rebony Skrevet 18. april 2020 #7 Skrevet 18. april 2020 3 minutter siden, AnonymBruker said: Det er jo hele poenget med appen. Dersom du ikke liker dette bør du heller ikke ha facebook, instagram, snapchat, google maps osv. Anonymkode: 39f45...f63 TS skrev aldri at hen ikke ville gi tilgang til "Smittestopp", TS ønsker jo nettopp å gi kun denne tilgang uten å gi tilgang til noen av de andre appene. Og nei, ikke alle har facebook, instagram og snapchat på mobilene sine... Ærlig talt. 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2020 #8 Skrevet 18. april 2020 1 minutt siden, rebony skrev: Litt vanskelig å svare på når vi ikke vet hva slags telefon du har. Men på iphone er det instillinger - personvern - stedstjenester også må du nesten bare trykke "aldri" på alle appene bortsett fra den du vil gi tilgang til. Jeg har iPhone Skal forsøke det. Takk Anonymkode: cd786...e3f
AnonymBruker Skrevet 18. april 2020 #9 Skrevet 18. april 2020 Hele poenget med appen er jo å følge med på dine og andres bevegelser, den kan ikke fungere uten den tillatelsen. Anonymkode: a7bf4...bbe
AnonymBruker Skrevet 18. april 2020 #10 Skrevet 18. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er vel høyst sannsynlig, tror du ikke? Anonymkode: 39f45...f63 Jeg har INGEN av dem. Slår alltid av posisjon på mobilen. Gir ikke tilgang til dette, men siden jeg ikke vet om enkelte apper kan overkjøre min godkjenning (at jeg godkjenner ved å laste ned og benytte appen) så har jeg færrest mulig apper på mobilen. Anonymkode: f96c5...dde
AnonymBruker Skrevet 18. april 2020 #11 Skrevet 18. april 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er jo hele poenget med appen. Dersom du ikke liker dette bør du heller ikke ha facebook, instagram, snapchat, google maps osv. Anonymkode: 39f45...f63 Jeg har det men ingen av dem har tilgang til stedslokasjon, ergo spørsmålet Anonymkode: cd786...e3f
ItchyBitchySpider Skrevet 18. april 2020 #12 Skrevet 18. april 2020 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hele poenget med appen er jo å følge med på dine og andres bevegelser, den kan ikke fungere uten den tillatelsen. Anonymkode: a7bf4...bbe Leseforståelse altså....
Anbefalte innlegg