Gjest Beka Skrevet 18. april 2020 #1 Skrevet 18. april 2020 Hei kvinneguiden samfunn! Jeg laget meg bruker her, primært for å se med egne øyne det som blir sagt om enkelte mennesker/influensere o.l. Jeg synes oppriktig talt mange her inne burde legge fra seg tastaturet å holde tankene for seg selv! Hvorfor kan ikke kvinner bare støtte hverandre. Slutt å rakke ned og hate på mennesker dere ikke vet noe om. Bygg opp, ikke bygg ned! Det er sagt så mange ganger før: men er det rart barn mobber?? Dere som driver på sånn, burde skamme dere.
AnonymBruker Skrevet 18. april 2020 #2 Skrevet 18. april 2020 Så du er altså en helt ny bruker her inne og det første du gjør er å be oss om å skamme oss? Lag heller noen bra innlegg selv istedenfor å kritisere. Vi er mange forskjellige brukere og de aller fleste er hyggelige folk, men dem har du valgt å hoppe over. Tror du selv har litt jobb å gjøre her inne. Håper du finner ut av det og begynner å trives slik som veldig mange av oss andre gjør med forumet. Anonymkode: 2d41c...f06 11
AnonymBruker Skrevet 18. april 2020 #3 Skrevet 18. april 2020 Du laget deg bruker kun for å moralisere? Anonymkode: 26b89...4da 11
AnonymBruker Skrevet 18. april 2020 #4 Skrevet 18. april 2020 Vi mennesker er bare sånn at vi elsker å sladre. Vanligvis skjer det bak ryggen på folk, men på nettet kan noen komme til å lese sladder om seg selv. Jeg forstår at dette kan være veldig vondt. Jeg har alltid tenkt at hvis jeg ble kjendis, så ville jeg unngå å lese det som skrives om meg på nett. Sikkert lettere sagt enn gjort da. Anonymkode: 16a00...a54
AnonymBruker Skrevet 18. april 2020 #5 Skrevet 18. april 2020 Sitat Hvorfor kan ikke kvinner bare støtte hverandre. Hvorfor kan ikke kvinner være uenige med hverandre? Hvorfor må kvinner støtte andre bare fordi de er kvinner? Hvorfor må kvinner være en homogen gruppe? Anonymkode: 80c16...a59 6
OPIgirl Skrevet 18. april 2020 #6 Skrevet 18. april 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Du laget deg bruker kun for å moralisere? Anonymkode: 26b89...4da Mange her inne med moral som ei bakgårdskatte. 1
GammelKaktus Skrevet 18. april 2020 #7 Skrevet 18. april 2020 Er da mange flotte mennesker her inne. Selvsagt er det en del råtne egg men sånn er det jo i samfunnet ellers og, er jo ikke slik at bare man logger seg inn på kg så blir alt blomster og regnbuer. 1
Gjest Bohrman Skrevet 18. april 2020 #8 Skrevet 18. april 2020 Vel, dette gikk jo bra. Den som kunne ha en tidsmaskin.
GammelKaktus Skrevet 18. april 2020 #9 Skrevet 18. april 2020 1 minutt siden, Bohrman skrev: Vel, dette gikk jo bra. Den som kunne ha en tidsmaskin. Ja det hadde vi virkelig hatt behov for i disse tider.
AnonymBruker Skrevet 18. april 2020 #10 Skrevet 18. april 2020 3 timer siden, Beka skrev: Hei kvinneguiden samfunn! Jeg laget meg bruker her, primært for å se med egne øyne det som blir sagt om enkelte mennesker/influensere o.l. Jeg synes oppriktig talt mange her inne burde legge fra seg tastaturet å holde tankene for seg selv! Hvorfor kan ikke kvinner bare støtte hverandre. Slutt å rakke ned og hate på mennesker dere ikke vet noe om. Bygg opp, ikke bygg ned! Det er sagt så mange ganger før: men er det rart barn mobber?? Dere som driver på sånn, burde skamme dere. Du gjør mer enn å bare se.. Nå har du startet snøras.. Og det er synd det, for sist jeg sjekket så har ikke helvette frystet til is. Og de som befinner der har ikke spenna på seg skiene heller. Anonymkode: 32726...c3e 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2020 #11 Skrevet 18. april 2020 Jeg et her for å distrahere meg selv. Sitter innelåst på badet hjemme og prøver å slutte å grine. Anonymkode: 04bb5...af8 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2020 #12 Skrevet 18. april 2020 9 timer siden, Beka skrev: Hei kvinneguiden samfunn! Jeg laget meg bruker her, primært for å se med egne øyne det som blir sagt om enkelte mennesker/influensere o.l. Jeg synes oppriktig talt mange her inne burde legge fra seg tastaturet å holde tankene for seg selv! Hvorfor kan ikke kvinner bare støtte hverandre. Slutt å rakke ned og hate på mennesker dere ikke vet noe om. Bygg opp, ikke bygg ned! Det er sagt så mange ganger før: men er det rart barn mobber?? Dere som driver på sånn, burde skamme dere. Kjære deg, influencere er store bedrifter med millioninntekter. De er ikke dine venninner. Du må gjerne støtte denne lite etiske og moralske måten å tjene penger på, men ikke rakk ned på andre som faktisk er kritiske til denne bransjen. Anonymkode: d7a75...aae 2
AnonymBruker Skrevet 18. april 2020 #13 Skrevet 18. april 2020 Jepp dette er et hat-forum, føler jeg har blitt helt skadet av å være her inne. Og jeg er ikke ironisk. Anonymkode: 6f602...3d6
AnonymBruker Skrevet 18. april 2020 #14 Skrevet 18. april 2020 Enig. Jeg blir psykisk dårlig av å være her inne. Anonymkode: a00db...2cd
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 18. april 2020 #15 Skrevet 18. april 2020 Du har ikke vært innom sosialprat, ser jeg 😊 Da vil du nok få et annet syn på KG, der er det kun hyggelige mennesker og aldri noen sure miner eller folk som krangler. Kun folk som har det gøy sammen og man blir akseptert for den man er.
AnonymBruker Skrevet 18. april 2020 #16 Skrevet 18. april 2020 Så utrolig ensporet. Er vi kun kvinner her inne? N E I Skal du ha bake kake søte må du bli gjenfødt og aldri bli eldre enn 4 år. Anonymkode: 931cd...62d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå