Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilken stillingsprosent har du? Trives du med det? Har du barn? Ønsker du å jobbe fullt etter hvert? 

Anonymkode: 4dd43...e68

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jobber 70 prosent, men jeg har også firma ved siden av så i realiteten jobber jeg nok over 100 prosent, uten at det føles slik. 

Liker å ha litt lav stillingsprosent. Sparer i fond til pensjon. 

Har kanskje mest lyst på en 8 - 16 jobb som jeg klarer å stå 100 prosent i til jeg blir gammel. Kontorjobb hadde vært gull.

Anonymkode: fb6fa...69d

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kronisk syk, er 50% ufør og jobber 50%. Det er med andre ord ikke helt frivillig deltid. Hadde jeg vært frisk ville jeg jobbet 100%, men jeg trives og fungerer med den deltidsprosenten jeg jobber. Ingen barn. 

Anonymkode: 91cae...6c8

AnonymBruker
Skrevet

Jobber fast 30% og tar ekstravakter ved siden av. Studerer i tillegg da.

Anonymkode: 715f3...44f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jobber ca 50%. 60% Ufør i tillegg. Tre store barn. 

Anonymkode: 67056...de1

AnonymBruker
Skrevet

Har voksne barn og jobber frivillig redusert, 70 % stilling, fordi jeg ikke har helse ( føtter) til mer og fordi det er godt med litt fritid og. Livet er meir enn jobb! Og i disse dager er fridagen gull verdt, godt å senke skuldrene hjemme i tryggheten en dag. 

Anonymkode: ee369...45f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

50%, jobber annenhver uke. Elsker det!!

Ingen barn heldigvis, derfor kan jeg bruke disse ukene til å leve livet. Som jeg ønsker 🙂 

Mange tror man må ha barn som unnskyldning for å jobbe deltid, er jo bedre grunn som single uten barn. Da har man muligheten til å gjøre noe på friuken.

Anonymkode: 3f3b6...2c3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jobber 60%, det er ikke noe mer å få heller.... Men uansett så syns jeg det er deilig, er ikke så glad i å jobbe. Jobber kun fordi jeg må ha penger.

Anonymkode: c812a...0eb

AnonymBruker
Skrevet

Jobber 40% Ufør 55%

Anonymkode: 87a14...b08

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...