AnonymBruker Skrevet 18. april 2020 #1 Skrevet 18. april 2020 Jeg har fra jeg var lita hatt skikkelig temperament. Ganske tålmodig, helt til det er bråstopp. Da blir jeg ordentlig hissig og forbanna. Det skal sies at jeg ikke er det med barna. Det er jeg veldig tålmodig og rolig. De trigger ikke denne siden i det hele tatt. Men mannen min derimot, der er det fra 0-100 om jeg først «mister det». Jeg er ikke fysisk eller noe sånt, men det bobler inni meg av irritasjon, smeller litt med skapdører, kan kaste det jeg har i hendene i gulvet osv....skjer kanskje fem- seks ganger i året. Han vet jeg er sånn, og sier han bare overser det. Noe jeg kan bekrefte at han gjør😄 Det går som regel veldig fort over også. Er liksom som et overtrykk som bare må lettes. Men nå vil jeg slutte å være så tullete med dette. Er jo ikke akkurat en kvalitetsside, for å si det sånn. Det eneste som hjelper per nå er å gå vekk og roe meg med alene. Flere tips? Hvordan bremse situasjonen/ reaksjonen før den oppstår? Anonymkode: 18d1d...9c7
AnonymBruker Skrevet 18. april 2020 #2 Skrevet 18. april 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har fra jeg var lita hatt skikkelig temperament. Ganske tålmodig, helt til det er bråstopp. Da blir jeg ordentlig hissig og forbanna. Det skal sies at jeg ikke er det med barna. Det er jeg veldig tålmodig og rolig. De trigger ikke denne siden i det hele tatt. Men mannen min derimot, der er det fra 0-100 om jeg først «mister det». Jeg er ikke fysisk eller noe sånt, men det bobler inni meg av irritasjon, smeller litt med skapdører, kan kaste det jeg har i hendene i gulvet osv....skjer kanskje fem- seks ganger i året. Han vet jeg er sånn, og sier han bare overser det. Noe jeg kan bekrefte at han gjør😄 Det går som regel veldig fort over også. Er liksom som et overtrykk som bare må lettes. Men nå vil jeg slutte å være så tullete med dette. Er jo ikke akkurat en kvalitetsside, for å si det sånn. Det eneste som hjelper per nå er å gå vekk og roe meg med alene. Flere tips? Hvordan bremse situasjonen/ reaksjonen før den oppstår? Anonymkode: 18d1d...9c7 jeg er også en person som kan eksplodere en gang i blant. Det er som regel noe jeg angrer på.. Skulle ønske jeg ikke ble så forbanna. Det har bare gitt meg negative konsekvenser.. Vet ikke hva jeg skal gjøre med det selv.. Anonymkode: 4c360...5e3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå