AnonymBruker Skrevet 18. april 2020 #1 Skrevet 18. april 2020 Er det sosialt akseptert at en kvinne har uforpliktende sex eller elsker? Hvis du har det, forteller du om dette til venner og familie.. Og hva tenker du hvis en venninne forteller om at hun feks har hatt sex med mange forskjellige gutter på et år kun for sexens skyld?? Anonymkode: f83b4...8f2
AnonymBruker Skrevet 18. april 2020 #2 Skrevet 18. april 2020 Er det sosialt akseptert at en mann har det? Det kan du også spørre om, når du først er i gang. Anonymkode: 64481...0f9 7
AnonymBruker Skrevet 18. april 2020 #3 Skrevet 18. april 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det sosialt akseptert at en mann har det? Det kan du også spørre om, når du først er i gang. Anonymkode: 64481...0f9 jeg har vel egenttlig inntrykk av at det er det.. men har inntrykk av at kvinner blir kalt for det ene og andre hvis de oppfører seg likt. Men jeg vet ikke om ting har endret seg, om det bare gjelder i enkelte miljøer eller i enkelte aldersgrupper?? Anonymkode: f83b4...8f2 2
AnonymBruker Skrevet 18. april 2020 #4 Skrevet 18. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: jeg har vel egenttlig inntrykk av at det er det.. men har inntrykk av at kvinner blir kalt for det ene og andre hvis de oppfører seg likt. Men jeg vet ikke om ting har endret seg, om det bare gjelder i enkelte miljøer eller i enkelte aldersgrupper?? Anonymkode: f83b4...8f2 Det har neppe endret seg. Dobbeltmoralen står sterkt, dessverre. Anonymkode: 64481...0f9 5
AnonymBruker Skrevet 18. april 2020 #5 Skrevet 18. april 2020 Jeg jobber med kun menn, og ut ifra snakket jeg hører på jobb, så er det ikke særlig akseptert at kvinner «har seg rundt». Motsatt tilfelle derimot....! 😒 Anonymkode: 526dd...d42 6
AnonymBruker Skrevet 18. april 2020 #6 Skrevet 18. april 2020 Det begynner å bli bedre. Jeg tenker at så lenge kvinner snart slutter å bry seg om hva menn mener, så vil ting bli enda bedre. Anonymkode: b8e85...53d 2
AnonymBruker Skrevet 18. april 2020 #7 Skrevet 18. april 2020 Jeg har en jeg har uforpliktende sex med. Bare et par venninner+søster som vet om det. Er ikke noe jeg går og forteller alle og enhver. Ikke at jeg er flau over det, men tenker at ingen har noe med hva jeg velger å gjøre på den fronten. Kommer vel litt an på hva slags miljø man vanker i. Jeg er ikke pur ung lenger (skilt) og har inntrykk av at de som er single skjønner mye bedre situasjonen enn de som er godt gift. Jeg skjønner igrunn det, et sånt forhold var rimelig fjernt for meg da jeg ennå var gift. Anonymkode: d68bb...53a 3
AnonymBruker Skrevet 18. april 2020 #8 Skrevet 18. april 2020 Har hatt en fuckfriend tidligere. Det er helt greit når man ikke er i et forhold og kjenner på trangen. Vi var enige om at vi ikke skulle ha sex med andre uten beskyttelse, vi kommuniserte bra og slapp alt dramaet et forhold brått kan føre med seg. Anonymkode: e2f59...51b 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2020 #9 Skrevet 18. april 2020 Menn har generelt en preferanse på at kvinner de kunne tenke seg å ha et forhold til ikke har ligget rundt. Det handler ikke om undertrykking, det er en preferanse på lik linje med preferanser på høyde etc. De samme mennene kan jo godt være venner med damer som ligger rundt, så ser ikke helt det store problemet her Anonymkode: 20bf2...cfd 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2020 #10 Skrevet 18. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Menn har generelt en preferanse på at kvinner de kunne tenke seg å ha et forhold til ikke har ligget rundt. Det handler ikke om undertrykking, det er en preferanse på lik linje med preferanser på høyde etc. De samme mennene kan jo godt være venner med damer som ligger rundt, så ser ikke helt det store problemet her Anonymkode: 20bf2...cfd Det er jo ok hvis de selv ikke har "ligget rundt". Men tror absolutt ikke det er tilfelle for alle. Anonymkode: 64481...0f9 4
AnonymBruker Skrevet 18. april 2020 #11 Skrevet 18. april 2020 Vi lever i tinder-generasjonen og noen lurer på om det er greit at jenter/kvinner ligger rundt.....? De menn som ikke har fått med seg at kvinner gjør akkurat som de vil uten å være redd for å bli shamet, bør dra hue ut av 50-tallet/sin egen ræv Anonymkode: 5bba6...174 4
AnonymBruker Skrevet 18. april 2020 #12 Skrevet 18. april 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Menn har generelt en preferanse på at kvinner de kunne tenke seg å ha et forhold til ikke har ligget rundt. Det handler ikke om undertrykking, det er en preferanse på lik linje med preferanser på høyde etc. De samme mennene kan jo godt være venner med damer som ligger rundt, så ser ikke helt det store problemet her Anonymkode: 20bf2...cfd kvinner har jo også en preferanse for å være sammen med mannfolk som ikke ligger rundt... Anonymkode: f83b4...8f2
wintergirl Skrevet 18. april 2020 #13 Skrevet 18. april 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Menn har generelt en preferanse på at kvinner de kunne tenke seg å ha et forhold til ikke har ligget rundt. Det handler ikke om undertrykking, det er en preferanse på lik linje med preferanser på høyde etc. De samme mennene kan jo godt være venner med damer som ligger rundt, så ser ikke helt det store problemet her Anonymkode: 20bf2...cfd Hvis de lever sånn selv så er det vel så bra. Ligger de rundt selv så er de dobbeltmoralske. 3
AnonymBruker Skrevet 18. april 2020 #14 Skrevet 18. april 2020 3 minutter siden, AnonymBruker said: Det er jo ok hvis de selv ikke har "ligget rundt". Men tror absolutt ikke det er tilfelle for alle. Anonymkode: 64481...0f9 Ok så når kvinner har preferanser på høy selvtillit, høy, kraftig bygd etc. så er det kun greit hvis de er det samme selv? De fleste menn ligger ikke rundt. Men det er opp til kvinner å avgjøre om de har noe i mot det. Anonymkode: 20bf2...cfd 2
AnonymBruker Skrevet 18. april 2020 #15 Skrevet 18. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Vi lever i tinder-generasjonen og noen lurer på om det er greit at jenter/kvinner ligger rundt.....? De menn som ikke har fått med seg at kvinner gjør akkurat som de vil uten å være redd for å bli shamet, bør dra hue ut av 50-tallet/sin egen ræv Anonymkode: 5bba6...174 Ok så det er blitt greit nå altså, mener du ?? Er du jente eller gutt ?? Og forteller du dette til venner og familie uten å være redd for kritiske blikk eller å bli stempla som billig på bygda?? Anonymkode: f83b4...8f2
AnonymBruker Skrevet 18. april 2020 #16 Skrevet 18. april 2020 Sånn er det bare, jeg hører uansett hører jeg noe positivt om verken menn eller kvinner som ligger rundt. Menn er playere eller rundbrenner som vi sa før. Og kvinner er horer eller lett på tråden. Men det er jo ett fritt samfunn så folk burde ikke dømmes for det egentlig. En må bare ikke oppsøke rundbrennere hvis en vil ha noe stabilt og varig. Samme for menn. Anonymkode: 8d29c...e71
AnonymBruker Skrevet 18. april 2020 #17 Skrevet 18. april 2020 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har hatt en fuckfriend tidligere. Det er helt greit når man ikke er i et forhold og kjenner på trangen. Vi var enige om at vi ikke skulle ha sex med andre uten beskyttelse, vi kommuniserte bra og slapp alt dramaet et forhold brått kan føre med seg. Anonymkode: e2f59...51b ok men var dette noe du holdt for deg selv da?? Lurer på om jeg vil få meg fuckfriend selv, men er redd for hvordan f"folk" vil se på meg hvis jeg forteller om dette, eller om de finner det ut på andre måter feks fra fuckfrienden..?? Anonymkode: f83b4...8f2
AnonymBruker Skrevet 18. april 2020 #18 Skrevet 18. april 2020 Det kommer helt an på hvor du bor. Trangsyntheten og gammeldagse innfallsvinkler er dessverre høyst til stede rundt omkring ute på bygdene. Det er noe bedre i mer urbane strøk, men selv der likestilles ikke kvinner og menn på dette området. Anonymkode: 3c69f...92c 4
AnonymBruker Skrevet 18. april 2020 #19 Skrevet 18. april 2020 10 minutter siden, AnonymBruker said: Ok så når kvinner har preferanser på høy selvtillit, høy, kraftig bygd etc. så er det kun greit hvis de er det samme selv? De fleste menn ligger ikke rundt. Men det er opp til kvinner å avgjøre om de har noe i mot det. Anonymkode: 20bf2...cfd Ser ikke helt hva dette har med trådens tema å gjøre. Anonymkode: 64481...0f9 4
AnonymBruker Skrevet 18. april 2020 #20 Skrevet 18. april 2020 M50, jeg ser virkelig ikke poenget for personer av noe kjønn, å drive å fortelle hvem de ligger med, eller hvor ofte de bytter. Sånn info burde være forbeholdt nærmeste venninne eller kompis. Voksne mennesker forventer at andre enslige har et sexliv. Anonymkode: f7b4a...232 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå