AnonymBruker Skrevet 18. april 2020 #1 Skrevet 18. april 2020 Er det noen som har brukt noen av disse delene om hverandre? Jeg fikk en eldre billy hylle og har kjøpt dører til denne som selvsagt ikke passer😂 Jeg lurer på om det er så enkelt som å bore nye hull? Og så evt kjøpe nye skruer som passer i de borede hullene da.. Har veldig lyst på dører til den hylla og de passer i bredde/lengde. Noen som har gjort det? Anonymkode: 16b00...b22
AnonymBruker Skrevet 18. april 2020 #2 Skrevet 18. april 2020 Hvis dørene passer i størrelsen er det så enkelt ja Men syntes det var rart at de ikke passet, er du sikker på at du har kjøpt riktig vare? (jeg satte dører på mine Billy-hyller etter å ha hatt dem i en del år, og de passet da helt fint). Spør på Ikea. Anonymkode: e411f...df4
AnonymBruker Skrevet 18. april 2020 #3 Skrevet 18. april 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis dørene passer i størrelsen er det så enkelt ja Men syntes det var rart at de ikke passet, er du sikker på at du har kjøpt riktig vare? (jeg satte dører på mine Billy-hyller etter å ha hatt dem i en del år, og de passet da helt fint). Spør på Ikea. Anonymkode: e411f...df4 Vi har samme problem, og Google forteller meg at de gjorde noen endringer på Billy våren 2014, slik at dørene som selges nå ikke er tilpasset de som er kjøpt våren 2014 og før. Hi, mannen min tilpasset lett døren, men det krever at man skrur litt. Anonymkode: 65556...8e7
AnonymBruker Skrevet 18. april 2020 #4 Skrevet 18. april 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi har samme problem, og Google forteller meg at de gjorde noen endringer på Billy våren 2014, slik at dørene som selges nå ikke er tilpasset de som er kjøpt våren 2014 og før. Hi, mannen min tilpasset lett døren, men det krever at man skrur litt. Anonymkode: 65556...8e7 Jeg har også kjøpt Billy-deler som ikke passet til den gamle hylla. For min del var det glasshyller, der de nye hyllepinnene ikke passet i de gamle hullene. Anonymkode: 44dd7...330
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå