AnonymBruker Skrevet 18. april 2020 #1 Skrevet 18. april 2020 Og da faller man mellom to stoler og havner bak en skjerm i sitt hjem på kvinneguiden med å svare frekt og være troll på internett? Anonymkode: 07dc4...cd5
SoWhat? Skrevet 18. april 2020 #2 Skrevet 18. april 2020 Jeg har kontakt med en bruker her på privat meld. H*n er veldig empatisk og en utrolig grei person tross vanskelig oppvekst osv. Så ikke skjær alle over en kan nå da 🙂
AnonymBruker Skrevet 18. april 2020 #3 Skrevet 18. april 2020 Jeg har vært gjennom et årelangt helvete når det kommer til ufrivillig barnløshet og prøverør. Ingenting gjør meg gladere enn at det lykkes for andre, da jeg vet hvor vondt det er når det ikke går. Så et slikt tankesett forstår jeg ikke, ønske andre vondt, når du selv har kjent på smerten? Da er man ikke helt riktig skrudd sammen i utgangspunktet. Anonymkode: f17ec...a99
SoWhat? Skrevet 18. april 2020 #4 Skrevet 18. april 2020 (endret) 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har vært gjennom et årelangt helvete når det kommer til ufrivillig barnløshet og prøverør. Ingenting gjør meg gladere enn at det lykkes for andre, da jeg vet hvor vondt det er når det ikke går. Så et slikt tankesett forstår jeg ikke, ønske andre vondt, når du selv har kjent på smerten? Da er man ikke helt riktig skrudd sammen i utgangspunktet. Anonymkode: f17ec...a99 Skal du skape et monster , så mobb et barn i mange år. Det har kg tenkt ofte her inne. Mobbeofre er grusomme i sin tankegang . Fordi de ble behandlet grusomt. Det skal noe til å forstå andre iblant. Endret 18. april 2020 av SoWhat?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå