AnonymBruker Skrevet 17. april 2020 #1 Skrevet 17. april 2020 Hadde du reagert negativt eller synes det hadde vært rart visst du så en person med sokker som hadde åpne tær og åpen hæl. Ville du ledd bak ryggen hans eller hennes. Anonymkode: 302cb...795
SPOCA Skrevet 18. april 2020 #2 Skrevet 18. april 2020 Det er stygt å le av andre, men jeg hadde lurt på hva vitsen var å ha på seg sokker som verken dekker tærne eller hælen. Da kan man vel like gjerne gå barbent? 5
AnonymBruker Skrevet 18. april 2020 #3 Skrevet 18. april 2020 6 minutter siden, SPOCA skrev: Det er stygt å le av andre, men jeg hadde lurt på hva vitsen var å ha på seg sokker som verken dekker tærne eller hælen. Da kan man vel like gjerne gå barbent? Jeg blir veldig svett mellom tærne når jeg har på sokker, syns det er deilig med litt luft, disse sokkene gir meg det Anonymkode: 302cb...795
SPOCA Skrevet 18. april 2020 #4 Skrevet 18. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg blir veldig svett mellom tærne når jeg har på sokker, syns det er deilig med litt luft, disse sokkene gir meg det Anonymkode: 302cb...795 Okay, men hvorfor ikke bare droppe sokkene?
AnonymBruker Skrevet 18. april 2020 #5 Skrevet 18. april 2020 2 minutter siden, SPOCA skrev: Okay, men hvorfor ikke bare droppe sokkene? joda jeg gjør det også, men føler av og til at jeg bør ha sokker i enkelte sammenheng Anonymkode: 302cb...795
Kniv & gaffel Skrevet 18. april 2020 #6 Skrevet 18. april 2020 Jeg ville også syntes det så rart ut, og kanskje tenkt at vedkommende må ha en sykdom eller tilstand som gjør at h*n trenger spesialsokker. De eneste sokkene eller strømpene uten tå jeg har sett, er slike støttestrømper som brukes på sykehus i forbindelse med operasjoner for å forebygge blodpropp. 2
AnonymBruker Skrevet 18. april 2020 #7 Skrevet 18. april 2020 Kalles yogasokker Har tom. strikka meg slike, fordi jeg elsker barfot-følelsen, men fryser irriterende lett på beina 😛 Lever godt med å være litt rar men skal jeg bort til andre tar jeg på meg vanlige sokker, har med å ta hensyn til omgivelsene sine å gjøre for meg Anonymkode: ba7c5...11b
AnonymBruker Skrevet 22. april 2020 #8 Skrevet 22. april 2020 Bruker leggvarmere som også dekker foten med åpent for tærne og hull til helene. Bruker to par over hverandre til yoga, meditasjon og dans. Men har sokker under om jeg bruker sko også. Blir man for klam i sko er det neppe sokkene tenker jeg, men tette sko. Veldig stor forskjell på sko. Bruker for øvrig ikke disse leggvarmerne borte hos folk, det ville sett rart ut. Men vanlig til dans. Anonymkode: 20bde...371 2
AnonymBruker Skrevet 22. april 2020 #9 Skrevet 22. april 2020 Du hadde ikke sluppet inn hos meg for å si det sånn. For folk som synes føtter er ekle er det gjerne tærne og hælen som er det ekleste med det hele. Anonymkode: 3e0b2...70f 1
Imperfectionibus Skrevet 22. april 2020 #10 Skrevet 22. april 2020 På 18.4.2020 den 2.30, AnonymBruker skrev: joda jeg gjør det også, men føler av og til at jeg bør ha sokker i enkelte sammenheng Anonymkode: 302cb...795 Om du må ha sokker i noen anledninger så gjør som oss andre Ha et par sokker med deg i veske/lomme e.l for de gangene. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå