Kid-a Skrevet 12. september 2002 #1 Skrevet 12. september 2002 Jeg er så fryktelig sliten! Jeg klarer å holde meg i live ved hjelp av uante liter kaffe og noen flasker farris om dagen. Jeg er så sliten og lei at jeg ikke får i meg mat. Om natten ligger jeg våken og tenker på alt det jeg burde gjort, om dagen er jeg, naturlig nok, mer eller mindre i koma... Det sier seg selv at dette ikke holder i lengden. Jeg lurer bare på om noen av dere har noen gode tips eller råd... tenkte at det kanskje kunne være lurt å bremse litt før jeg treffer veggen. Jo lengre man faller jo lengre tid tar det å komme opp igjen, vet dere. Det gjelder å ta sine forhåndsregler.
Gjest Lea Skrevet 12. september 2002 #2 Skrevet 12. september 2002 Jada.. kjenner meg igjen. Er sånn i perioder selv jeg. Det pleier å hjelpe med en frihelg uten for mange planer. Tid til å slappe helt av. Bare se på TV, spise god mat og kose seg skikkelig. Dessuten er jo høsten ofte sånn da. Sommeren er over og det blir mørkere om kvelden. Det blir mer å gjøre på jobb/skole og det er leeenge til neste ferie. For meg hjelper det faktisk med ginseng også. Om det er psykisk kan jo diskuteres, men det hjelper...
Gjest Anonymous Skrevet 12. september 2002 #3 Skrevet 12. september 2002 Jeg har prøvd å legge om kostholdet etter dr. Lindbergs filosofi. Han har vært nevnt her inne tidligere i forbindelse med slanking. Jeg gikk ikke inn for å slanke meg, og gikk heller ikke ned i vekt, men fikk utrolig mye mer energi og var mindre trøtt enn tidligere. Anbefales.
Gjest care Skrevet 12. september 2002 #4 Skrevet 12. september 2002 Når jeg føler meg trøtt og sliten mangler jeg vitaminer og tran. Når jeg da har fått i meg litt, blomstrer jeg opp. Anbefales til kid-a :blunke:
Gjest doriansen Skrevet 12. september 2002 #5 Skrevet 12. september 2002 Hei kid-a! Du må: - slutte med så mye kaffe, for da sover du dårligere - spise mat, ja Mat er viktig, og gir deg energien du trenger - spise og sove jevnt, vaner er viktige - være ute (og ikke her...), gjerne trene litt - ikke tenke så mye på hva du burde ha gjort, heller tenke på alt det er mulig å gjøre... Kort sagt: leve et mye kjedeligere, men sunnere, liv hilsen onkel dorian (som ikke lever sånn)
Lille Skrevet 12. september 2002 #6 Skrevet 12. september 2002 Hei, Kid-a Jeg hadde det på samme måte for to år siden. Jeg fikk da påvist B-vitaminmangel, og måtte spise et glass med piller for dette. Kanskje du kunne trengt en tur til legen også? Det er ikke normalt å ha det på den måten. Lykke til, håper du kommer deg ovenpå igjen.
Gjest Anonymous Skrevet 12. september 2002 #7 Skrevet 12. september 2002 Selv om du er sliten, kan det godt hende at det hjelper med litt trening? Hvis du ikke har en fysisk krevende jobb, er du sannsynligvis mest sliten i hodet. Da er det godt å koble av med f.eks aerobic. Jeg greier i hvertfall ikke å tenke på annet enn hvor armer og bein skal være, så da glemmer jeg bort alt jeg egentlig skulle ha gjort for en stund i hvertfall. Og når man er fysisk sliten, sover man mye bedre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå