AnonymBruker Skrevet 17. april 2020 #1 Skrevet 17. april 2020 Nå har jeg bleket håret sikkert 3-4 ganger og det er fortsatt litt orange/rødt i endene... Men er det sånn at dersom man ønsker å være blond er det meningen å alltid bruke en blond hårFARGE i etter at man har bleket det da uansett? Og vil en eventuell blond hårFARGE farge over det orange/røde i endene? Funker hårfargen på en annen måte enn bleking gjør (som ikke tar vekk det orange)? Anonymkode: 67c6f...524
AnonymBruker Skrevet 17. april 2020 #2 Skrevet 17. april 2020 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå har jeg bleket håret sikkert 3-4 ganger og det er fortsatt litt orange/rødt i endene... Men er det sånn at dersom man ønsker å være blond er det meningen å alltid bruke en blond hårFARGE i etter at man har bleket det da uansett? Og vil en eventuell blond hårFARGE farge over det orange/røde i endene? Funker hårfargen på en annen måte enn bleking gjør (som ikke tar vekk det orange)? Anonymkode: 67c6f...524 Skal du først bleke håret hjemme, ville jeg aldri begynt i hårrøttene med blekingen. Det beste er å begynne nederst der det fra før sitter mest farge, da hadde du unngått å få oransje tupper. Du kan prøve med en toner for å se om den tar vekk det oransje, også kjøpe lilla shampo+ olaplex så du ikke mister håret. Anonymkode: 8b28d...67d 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2020 #3 Skrevet 17. april 2020 Olaplex var skikkelig bra, ble overrasket, så støtter den. Anonymkode: 2144d...eb2
AnonymBruker Skrevet 18. april 2020 #4 Skrevet 18. april 2020 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Skal du først bleke håret hjemme, ville jeg aldri begynt i hårrøttene med blekingen. Det beste er å begynne nederst der det fra før sitter mest farge, da hadde du unngått å få oransje tupper. Du kan prøve med en toner for å se om den tar vekk det oransje, også kjøpe lilla shampo+ olaplex så du ikke mister håret. Anonymkode: 8b28d...67d Med toner mener du da en hårfarge som vaskes ut etter 10-20 vasker? Eller er toner noe annet? Anonymkode: 67c6f...524
AnonymBruker Skrevet 18. april 2020 #5 Skrevet 18. april 2020 Kjøp lilla-shampo, Fudge er bra, ta det oppi tørt hår og la det være i håret i 20-45 min og vask ut... gjenta om det ikke tar alt første gangen. Den gir håret en kjølig tone. Anonymkode: 5ef1d...901
AnonymBruker Skrevet 19. april 2020 #6 Skrevet 19. april 2020 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Kjøp lilla-shampo, Fudge er bra, ta det oppi tørt hår og la det være i håret i 20-45 min og vask ut... gjenta om det ikke tar alt første gangen. Den gir håret en kjølig tone. Anonymkode: 5ef1d...901 Det høres ut som en sikker oppskrift på hvordan få blått hår. Anonymkode: ef284...d61
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå