Gå til innhold

Ha oppi blond hårFARGE etter bleking er det meningen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå har jeg bleket håret sikkert 3-4 ganger og det er fortsatt litt orange/rødt i endene... Men er det sånn at dersom man ønsker å være blond er det meningen å alltid bruke en blond hårFARGE i etter at man har bleket det da uansett?

Og vil en eventuell blond hårFARGE farge over det orange/røde i endene? Funker hårfargen på en annen måte enn bleking gjør (som ikke tar vekk det orange)?

Anonymkode: 67c6f...524

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå har jeg bleket håret sikkert 3-4 ganger og det er fortsatt litt orange/rødt i endene... Men er det sånn at dersom man ønsker å være blond er det meningen å alltid bruke en blond hårFARGE i etter at man har bleket det da uansett?

Og vil en eventuell blond hårFARGE farge over det orange/røde i endene? Funker hårfargen på en annen måte enn bleking gjør (som ikke tar vekk det orange)?

Skal du først bleke håret hjemme, ville jeg aldri begynt i hårrøttene med blekingen. Det beste er å begynne nederst der det fra før sitter mest farge, da hadde du unngått å få oransje tupper. 

Du kan prøve med en toner for å se om den tar vekk det oransje, også kjøpe lilla shampo+ olaplex så du ikke mister håret.

Anonymkode: 8b28d...67d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Olaplex var skikkelig bra, ble overrasket, så støtter den.

Anonymkode: 2144d...eb2

AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skal du først bleke håret hjemme, ville jeg aldri begynt i hårrøttene med blekingen. Det beste er å begynne nederst der det fra før sitter mest farge, da hadde du unngått å få oransje tupper. 

Du kan prøve med en toner for å se om den tar vekk det oransje, også kjøpe lilla shampo+ olaplex så du ikke mister håret.

Anonymkode: 8b28d...67d

Med toner mener du da en hårfarge som vaskes ut etter 10-20 vasker? Eller er toner noe annet?

AnonymBruker
Skrevet

Kjøp lilla-shampo, Fudge er bra, ta det oppi tørt hår og la det være i håret i 20-45 min og vask ut... gjenta om det ikke tar alt første gangen. Den gir håret en kjølig tone.

Anonymkode: 5ef1d...901

AnonymBruker
Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjøp lilla-shampo, Fudge er bra, ta det oppi tørt hår og la det være i håret i 20-45 min og vask ut... gjenta om det ikke tar alt første gangen. Den gir håret en kjølig tone.

Anonymkode: 5ef1d...901

Det høres ut som en sikker oppskrift på hvordan få blått hår. 

Anonymkode: ef284...d61

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...