Gå til innhold

aldri hatt en bra sex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir så deprimerte av å ha det sånt.

jeg sliter mye med å bli kåt. Og jeg føler ikke noe der nede. Jeg har opplevd voldtekt og overgrep. Jeg har aldri hatt en bra sex, jeg får ikke noe panikk når vi har det. Føles trygt, men jeg føler ingenting der nede. Min første gang var etter voldtekten og overgrepet.  Andre som har det likt som meg? Og hvordan ble det bedre?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

sexolog+

?

Anonymkode: 79782...f78

• Liker 2
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

sexolog+

?

Anonymkode: 79782...f78

Har gått litt til sexolog , men vil høre litt hva andre har gjort. Holder på med sensualitetstrening

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Lady1995 skrev:

Har gått litt til sexolog , men vil høre litt hva andre har gjort. Holder på med sensualitetstrening

Hva er dette egentlig? er selv nyskjerrig på hva sexologer kan hjelpe med. Har ikke selv blitt voldtatt, har bare et komplisert forhold til å være intim med menn. 

Anonymkode: 5aa65...9b5

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, Lady1995 said:

Blir så deprimerte av å ha det sånt.

jeg sliter mye med å bli kåt. Og jeg føler ikke noe der nede. Jeg har opplevd voldtekt og overgrep. Jeg har aldri hatt en bra sex, jeg får ikke noe panikk når vi har det. Føles trygt, men jeg føler ingenting der nede. Min første gang var etter voldtekten og overgrepet.  Andre som har det likt som meg? Og hvordan ble det bedre?

Har det ikke opplevd det du har. Men jeg var treig med å komme i gang (jeg gjorde det når jeg møtte en "erfaren" 25-åring da jeg var 18. Vibrator, både alene og under samleie hjalp. Slikker mannen din deg? Han kan slikke deg til du kommer, så kan dere ha sex etterpå når du er skikkelig kåt.

Anonymkode: fecfc...2b4

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva er dette egentlig? er selv nyskjerrig på hva sexologer kan hjelpe med. Har ikke selv blitt voldtatt, har bare et komplisert forhold til å være intim med menn. 

Det er 3 trinn på sensualitetstrening.

trinn 1 da skal man være nakne også ligger den ene seg på magen også skal den andre ta og stryke på hele kroppen hodet , nakke, ryggen føtter, håret osv.. også etter gjort dette i noen min så bytter man side. Da koser man ører, mage armer, osv så etter det har gått noen minutter så er det neste mann. Dett skal gjøre 1-2 ganger i uken i noen uker. Men man skal ikke stryke på pungen,puppene, kuken eller underlivet.

trinn 2 er det samme som trinn 1 , men nå kan man stryke på underlivet, pung osv.

Trinn 1 og 2 skal man ikke ha sex

Trinn 3. Da kan man ha samleie vist man ønsker. Da går det mer i onanering.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fikk tips om å "trene opp" følelsen på egenhånd der nede. Hardt press/stimulering. Gjerne med stoff i mellom hvis det føltes bedre. Og alene slik at jeg var "trygg". Hadde alltid en sang jeg likte på samtidig... Når det føltes mer gikk jeg gradvis over til vibrator. Så sammen med partneren jeg var helt trygg på. Sikkert ikke en fasit eller noe som virker for alle da men. 

Anonymkode: 7d5c0...c30

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, Lady1995 skrev:

Det er 3 trinn på sensualitetstrening.

trinn 1 da skal man være nakne også ligger den ene seg på magen også skal den andre ta og stryke på hele kroppen hodet , nakke, ryggen føtter, håret osv.. også etter gjort dette i noen min så bytter man side. Da koser man ører, mage armer, osv så etter det har gått noen minutter så er det neste mann. Dett skal gjøre 1-2 ganger i uken i noen uker. Men man skal ikke stryke på pungen,puppene, kuken eller underlivet.

trinn 2 er det samme som trinn 1 , men nå kan man stryke på underlivet, pung osv.

Trinn 1 og 2 skal man ikke ha sex

Trinn 3. Da kan man ha samleie vist man ønsker. Da går det mer i onanering.

Hmmmm så dette er en form for eksponering hovedsakelig

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

komplisert forhold til å være intim med menn. 

Bare med menn?

Anonymkode: 78e68...9fa

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Bare med menn?

Anonymkode: 78e68...9fa

Ja egentlig, har hatt sex med kvinner og det er enklere, men jeg liker menn, jeg er bare redd for å bli penetrert av en penis egentlig.. 

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja egentlig, har hatt sex med kvinner og det er enklere, men jeg liker menn, jeg er bare redd for å bli penetrert av en penis egentlig.. 

Du må finne en menn som skal ha tålmodighet med deg for å prøve det forsiktig.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke blitt voldtatt eller noe slikt. Men noen år siden skjedde det endel i livet mitt som gjorde at jeg var for sliten og deppa til å ha lyst på sex. Hadde det likevel for å glede samboeren, og fordi det var koselig. Måtte bruke glidemiddel, ellers var det vondt i timevis etterpå. Ble bare verre. Nå spenner både magen og hele bekkenområdet seg, så jeg tenker «pust rolig, slapp av, slapp av!». Det gjør uansett vondt når han stikker den inn, men klarer jeg ikke slappe nok av, er det uutholdelig. Han har også noen ganger merket hvor trangt det er blitt der nede. Er ikke trangt når han bare har fingrene inni.

Så jeg har aldri lyst på sex mer. Vi kan bli enige om å gjøre annet enn samleie, men han spør alltid etter mer og jeg vil ikke være ekkel og si nei. Men alene har jeg kjempemye lyst, blir skikkelig våt, og får alltid orgasme. Så det jeg tenker er om du har lyst når du er alene. Kan jo øve deg slik også, ved å fantasere uten at en mann er der.

Anonymkode: 9d9eb...dc9

AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke blitt voldtatt eller noe slikt. Men noen år siden skjedde det endel i livet mitt som gjorde at jeg var for sliten og deppa til å ha lyst på sex. Hadde det likevel for å glede samboeren, og fordi det var koselig. Måtte bruke glidemiddel, ellers var det vondt i timevis etterpå. Ble bare verre. Nå spenner både magen og hele bekkenområdet seg, så jeg tenker «pust rolig, slapp av, slapp av!». Det gjør uansett vondt når han stikker den inn, men klarer jeg ikke slappe nok av, er det uutholdelig. Han har også noen ganger merket hvor trangt det er blitt der nede. Er ikke trangt når han bare har fingrene inni.

Så jeg har aldri lyst på sex mer. Vi kan bli enige om å gjøre annet enn samleie, men han spør alltid etter mer og jeg vil ikke være ekkel og si nei. Men alene har jeg kjempemye lyst, blir skikkelig våt, og får alltid orgasme. Så det jeg tenker er om du har lyst når du er alene. Kan jo øve deg slik også, ved å fantasere uten at en mann er der.

Jeg er også sykt trang og har kjøpt dildoer som er veldig smale for å få de inn og for å prøve å tøye ut, men det er vondt, og jeg tenker at om jeg skal ha sex med en mann så blir det veldig ubehagelig og skremmende.

Selv om du blir kåt når du er alene, så er du vel fortsatt like trang, eller? jeg pleier for det meste å onanere bare med klitoris stimulans. 

AnonymBruker
Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er også sykt trang og har kjøpt dildoer som er veldig smale for å få de inn og for å prøve å tøye ut, men det er vondt, og jeg tenker at om jeg skal ha sex med en mann så blir det veldig ubehagelig og skremmende.

Selv om du blir kåt når du er alene, så er du vel fortsatt like trang, eller? jeg pleier for det meste å onanere bare med klitoris stimulans. 

Ja, er det nå. Men ikke før musklene begynte å gå amok der nede. Virker som musklene bare strammer seg nå. Tror det sitter i hodet, er engstelig for at det skal være trangt, dermed blir det trangt. En venninne har anbefalt marihuana for å slappe av, men det tør jeg ikke prøve. Lurer på om bedøvende og muskelavslappende analglidemiddel kan fungere.

Har lest at noen damer som er litt for trange, fortsetter med å ha vond sex, og ender opp med å ikke kunne få inn en tampong engang uten smerter. Husker ikke om det er vestibulitt eller vaganisme det kalles. De behandles med noe tynnere enn smale dildoer, utvider litt og litt, uten å ha sex. Så da er det vel håp for oss også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...