AnonymBruker Skrevet 17. april 2020 #1 Skrevet 17. april 2020 Partner kom alltid veldig fort før, for fort. Nå har vi begynt å ha mer/oftere sex. Og han kommer ikke så fort lenger. Redd det er noe galt med meg eller at han synes det blir slitsomt med for ofte sex. Typ annen hver dag ca. Før 1 gang i uka ca. Blir dere mer/fortere kåt ved mer/oftere sex? Mye vil ha mer? Eller kan det bli for mye sex? Slik at dere får problemer med å bli kåt og å komme? Anonymkode: a42d3...9b2
AnonymBruker Skrevet 17. april 2020 #2 Skrevet 17. april 2020 Mange menn kommer fort med ny partner, pga spenningen. Etter hvert varer det som regel lenger. Helt naturlig Anonymkode: 1cc8a...473
AnonymBruker Skrevet 17. april 2020 #3 Skrevet 17. april 2020 Nå som i på våren? Man blir ofte kåtere på våren etter en lang, tung og mørk vintertid.. Ellers så er det jo et gammalt kjerringråd å ta seg en runk før man puler, for da holder man ofte lenger Anonymkode: 3b3f1...400
AnonymBruker Skrevet 17. april 2020 #4 Skrevet 17. april 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mange menn kommer fort med ny partner, pga spenningen. Etter hvert varer det som regel lenger. Helt naturlig Anonymkode: 1cc8a...473 Nei, han har alltid kommet sykt fort😳 Vært sammen i 10 år. Er det bra eller dårlig? Anonymkode: a42d3...9b2
GulSitron Skrevet 17. april 2020 #5 Skrevet 17. april 2020 Vil tro de holder lengre når de får sex mer jevnlig. Nå som jeg er gravid og ikke alltid er i humør for sex så kommer han fortere enn tidligere fordi det går en uke +/- mellom hver gang.
AnonymBruker Skrevet 17. april 2020 #6 Skrevet 17. april 2020 Min kommer fortere nå enn i starten. Tror det kan være fordi han er mer komfortabel? Eller kommer man fortere med alderen? Var 36/37 år når vi begynte å møtes. Nå er han 41. Men min sier at han hadde holdt lengre hadde han fått f.eks en blowjob dagen før😂 Så man holder kanskje lengre når man har ofte sex. Han hadde nok ikke gått med på så ofte sex om han ikke tente på deg, Ts. Og at det er oftere nå enn før er jo også ett godt tegn! Anonymkode: 7a8ea...412
Hr. Aktiv Skrevet 17. april 2020 #7 Skrevet 17. april 2020 Jeg har lært meg å kontrollere. Min siste flamme merket det. Jeg timet min akkurat på hennes. Iom. at hun klemte såpass bra når hun fikk orgasme og min pulser imot + at jeg kommer så himmla mye innimellom noe jeg gjorde i henne også så fikk hun en slik dobbel effekt etter det jeg forstod. Første gangen tenkte jeg, "jøss dette ble gøy". 😄 Hun ville ikke bli rørt på noen minutter etterpå fordi hun ble helt "elektrisk" sa hun. Så dette måtte jeg jo selvfølgelig gjenta flere ganger. Horna kom jo frem de da.... Så ja det er relativt enkelt å styre den når du først har knekkt nøkkelen.
AnonymBruker Skrevet 17. april 2020 #8 Skrevet 17. april 2020 Er sånn for meg hvertfall. Energien bygger seg opp jo flere dager man går uten å ha seg. Føler også sex blir ekstremt mye bedre/deiligere hvis man ikke overdriver hyppigheta. "For mye av det gode" . Nå har jeg aldri hatt et problem med å avslutte for tidlig. Men ja det er litt forskjell. Anonymkode: 5fef3...29d
AnonymBruker Skrevet 18. april 2020 #9 Skrevet 18. april 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei, han har alltid kommet sykt fort😳 Vært sammen i 10 år. Er det bra eller dårlig? Anonymkode: a42d3...9b2 Greit nok, hvis han kan fortsette etter 5 min pause? Hvis han derimot ikke har sett på det som et problem, eller prøvd å gjøre noe med det på 10 år, så er det faktisk jævlig dårlig. De aller fleste menn kan lære seg bedre utholdenhet, men det er et prosjekt som begge må være med på. Anonymkode: 4c5ff...b1b
AnonymBruker Skrevet 18. april 2020 #10 Skrevet 18. april 2020 For meg var det helt klart en sammen heng, ja. Jo sjeldnere sex, jo kortere varte jeg. Og så ble det en ond spiral, for kona ville ha sjeldnere og sjeldnere sex, og jeg kom da fortere og fortere. Anonymkode: 280d0...bde
AnonymBruker Skrevet 18. april 2020 #11 Skrevet 18. april 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: For meg var det helt klart en sammen heng, ja. Jo sjeldnere sex, jo kortere varte jeg. Og så ble det en ond spiral, for kona ville ha sjeldnere og sjeldnere sex, og jeg kom da fortere og fortere. Anonymkode: 280d0...bde Ikke at jeg ler, men litt morsomt at det var motsatt hos oss. Hun likte ikke at jeg brukte så lang tid, men desto sjeldnere det ble, desto lengre hadde jeg lyst å holde på, når det først ble noe. Vi måtte faktisk avtale at jeg skulle komme fortere, for å få opp frekvensen. Anonymkode: 4c5ff...b1b
AnonymBruker Skrevet 18. april 2020 #12 Skrevet 18. april 2020 On 4/18/2020 at 12:10 AM, Hr. Aktiv said: Jeg har lært meg å kontrollere. Min siste flamme merket det. Jeg timet min akkurat på hennes. Iom. at hun klemte såpass bra når hun fikk orgasme og min pulser imot + at jeg kommer så himmla mye innimellom noe jeg gjorde i henne også så fikk hun en slik dobbel effekt etter det jeg forstod. Første gangen tenkte jeg, "jøss dette ble gøy". 😄 Hun ville ikke bli rørt på noen minutter etterpå fordi hun ble helt "elektrisk" sa hun. Så dette måtte jeg jo selvfølgelig gjenta flere ganger. Horna kom jo frem de da.... Så ja det er relativt enkelt å styre den når du først har knekkt nøkkelen. Liker du eldre menn.. i stram Levis jeans Anonymkode: bef29...c10
Hr. Aktiv Skrevet 18. april 2020 #13 Skrevet 18. april 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Liker du eldre menn.. i stram Levis jeans Anonymkode: bef29...c10 Hvorfor skulle jeg like dem i en seksuell setting?
AnonymBruker Skrevet 18. april 2020 #14 Skrevet 18. april 2020 3 minutter siden, Hr. Aktiv said: Hvorfor skulle jeg like dem i en seksuell setting? Likte det du skrev om kontrollering av dine drifter.. Jeg er stram i rumpen til tross for eldre alder, fremhever den i trange jeans. Kan også være leken.. Anonymkode: bef29...c10
Hr. Aktiv Skrevet 18. april 2020 #15 Skrevet 18. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Likte det du skrev om kontrollering av dine drifter.. Jeg er stram i rumpen til tross for eldre alder, fremhever den i trange jeans. Kan også være leken.. Anonymkode: bef29...c10 Fremdeles ser jeg ikke helt sammenhengen her? Sist jeg sjekket så var jeg relativt hetro og det har ikke gått over riktig ennå.
Gjest Skrevet 19. april 2020 #16 Skrevet 19. april 2020 Tråden er ryddet for kontaktannonser. Anki, mod
Jegmegogbarnet Skrevet 19. april 2020 #17 Skrevet 19. april 2020 På 18.4.2020 den 0.12, AnonymBruker skrev: Er sånn for meg hvertfall. Energien bygger seg opp jo flere dager man går uten å ha seg. Føler også sex blir ekstremt mye bedre/deiligere hvis man ikke overdriver hyppigheta. "For mye av det gode" . Nå har jeg aldri hatt et problem med å avslutte for tidlig. Men ja det er litt forskjell. Anonymkode: 5fef3...29d Hver tredje dag hadde vært perfekt for meg. Kan gå 3 ganger på en dag også, men det krever jobbings. Også er alt avhengig av alt. Ligger dama og gjør ingen ting utav seg, blir det jekla tunkt. Har jeg vært uruttis og tatt meg en runk samme dag eller dagen før blir det også ekstra vanskelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå