Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en bekjent som jeg har kjent i ca 10 år, ikke sett han på lenge men han så visst meg på byen en gang i vinter, jeg så ikke han, men etter det så har han kontaktet meg ofte og med en spøkfull tone og jeg svarer jo og spøker tilbake, men HVER gang så klarer han å vri spøkene over til at "du kan jo drikke den ølen her istede" f.eks hvis jeg sender en snap på mystory av en øl. Uansett hva så klarer han å komme inn på det temaet og hinter til at jeg skal komme til han... jeg tuller det bare bort med alt mulig rart. Dette var i november dette startet og han bør jo skjønne nå etter sikkert 20 forsøk at jeg ikke er interessert i å "komme til han" når jeg bare tuller det bort hver gang... og nå har han altså prøvd å ringe meg hundre ganger ikveld, jeg tar den ikke, but still.... han stiller ingen direkte spørsmål om jeg er interessert eller noenting så det blir rart av meg å avvise på noe rett frem måte... hva skal jeg gjøre med dette da? Er litt slitsomt, jeg vil på ingen måte besøke han eller henge med han på to manns hånd, for jeg er ikke interessert i han. Blir dumt å blokkere han å da vi har flelles venner på mange kanter så jeg blir jo å møte han igjen.. skal det her bare dure å gå? Få en tullete snap i ny og ne som blir til et hint om ikke jeg kan komme til han også tuller jeg det bort.. hva faen liksom. Hadde vært enklere om han liksom spurte om jeg ville være med på date eller noe, da kunne jeg sagt at "sorry, men er ikke interessert på den måten" f.eks. men kan ikke det sånn som han legger frem ting. 

Anonymkode: ac5ee...0ba

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare si det rettt ut på en fin og grei måte at du ikke er interessert i han på den måten eller å besøke han, men at du kan beholde vennskap med han om du er interessert i det.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Cinnamondiva skrev:

Bare si det rettt ut på en fin og grei måte at du ikke er interessert i han på den måten eller å besøke han, men at du kan beholde vennskap med han om du er interessert i det.

Ja men han har jo ikke sagt at han er interessert.. da kommer han sikkert bare med en kommentar om at: ja men jeg mener jo vennskaplig besøk da... noe jeg da skjønner at ikke er sant, men blir kleint. 

• Liker 1
Skrevet

Menn tar ikke hint. De liker at man sier ting rett ut 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Lipyros skrev:

Menn tar ikke hint. De liker at man sier ting rett ut 

Jeg også liker at man sier tin rett ut, hadde vært mye enklere for meg om at som sagt inviterte meg på date f.eks, hadde vært et mer naturlig tilfelle for meg å være direkte. 

AnonymBruker
Skrevet

Du legger jo det litt opp for deg selv. Når du spøker tilbake, kan han tolke det som han at du ønsker at han spøker mer.

Ønsker du bare å være venner, må du slutte å spøke - og heller svare kort på hans snaper. Ellers så må du til slutt bare si ifra, om at du ikke liker at han spøker.

Anonymkode: cce61...0de

• Liker 3
Skrevet

Han: du kunne jo tatt den ølen her

Du: Takk, men nei takk. Det er jeg ikke interessert i

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

La vær å åpne snap og svare da vel?

Anonymkode: 0fd95...786

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvem nekter deg vel i å gi et klart og tydelig svar tilbake? Si: Nei, det er og blir  U A K T U E L T. 

Tydeligere kan det ikke sies, og slik dette har pågått, skal du virkelig finne deg i at han holder på slik kun fordi dere har samme krets? Skal du unngå konfrontasjon kun fordi du er redd for ..hva?

Anonymkode: 4a9a3...43d

• Liker 1
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja men han har jo ikke sagt at han er interessert.. da kommer han sikkert bare med en kommentar om at: ja men jeg mener jo vennskaplig besøk da... noe jeg da skjønner at ikke er sant, men blir kleint. 

Ok. Bare si at dere kan heller møtes på en kafé på en kort visitt. Of hvis han begynner å vise interesse for deg kan du si på en pen måte at du ikke er helt der

• Liker 2
Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Velkommen til verden!

Som gift kvinne kan jeg fortelle deg at menn generelt ikke tar hint!

Du må fortelle ting rett frem til dem, og ikke gå rundt grøten. Det beste er om du klarer å gjøre det på en hyggelig måte samtidig som om at du er tydelig i din ytring.

Skrevet

Spør han om du skal komme hjem til han, så sier du at du skal hjem til han du holder på med, så du kan ikke. Prøv å hint om at du har noe på gang med en annen eller noe.. 

Gjest Bohrman
Skrevet

Har du en singel, altetende venninne du kan dytte på ham?

Skrevet
På 17.4.2020 den 23.46, AnonymBruker skrev:

Få en tullete snap i ny og ne som blir til et hint om ikke jeg kan komme til han også tuller jeg det bort.. hva faen liksom. Hadde vært enklere om han liksom spurte om jeg ville være med på date eller noe, da kunne jeg sagt at "sorry, men er ikke interessert på den måten" f.eks. men kan ikke det sånn som han legger frem ting. 

hvor gammel er du ? Er du KUN opptatt av å gi "skylden" andre ? 

Kan ikke du prate eller skrive?

Skriv at du ikke vil ..... enn å klandre ham for at han IKKE tar hint eller sitre her og prate om ham......

BLI VOKSEN.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...