Gå til innhold

link til store kjønnslepper

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Min vagina ser prikk lik ut som denne, jeg har kanskje litt mørkere indre kjønnslepper, men ellers er dette tro kopi av meg.

Skulle gjerne visst hva folk tenker, har liksom fått en følelse av at indre kjønnslepper ikke skal være store.

Hva liker folk flest?

https://xhamster.com/videos/finger-in-asss-pussy-weeeet-10137830#mlrelated

Endret av barbent
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Da ser du vidunderlig nydelig ut 😊.  HEelt perfekt, egentlig. Og mørkere farge er enda vakrere. Jeg har aldri syntes at noens vulva var stygg, alle har vært vakre på hver sin måte. 

Dette har vært kvinner jeg er tiltrukket av, da. Jeg tror de fleste fungerer sånn at hvis de liker damen, så liker de vulvaen hennes også - fordi den er hennes! Sånn har jeg det, ihvertfall.

Anonymkode: 8443e...0bd

AnonymBruker
Skrevet

Det synes å være en relativt vanlig misoppfatning blant kvinner. Det er feil, hverken mer eller mindre. Alle er forskjellige og det meste er vanlig. Du skal lete lenge for å finne en mann som bryr seg, i hvert fall. Personlig synes jeg det er fint med litt størrelse på dem, men av alle mulige ting er størrelsen på kjønnsleppene noe av det minst relevante jeg kan tenke meg. Det viktigste er hvem som eier dem og at vedkommende har en naturlig kropp hun klarer å si seg fornøyd med.

Anonymkode: 1f2da...af4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Den er kjempe fin, akkurat som alle andre fitter. 

Anonymkode: b9a61...8c2

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Da ser du vidunderlig nydelig ut 😊.  HEelt perfekt, egentlig. Og mørkere farge er enda vakrere. Jeg har aldri syntes at noens vulva var stygg, alle har vært vakre på hver sin måte. 

Dette har vært kvinner jeg er tiltrukket av, da. Jeg tror de fleste fungerer sånn at hvis de liker damen, så liker de vulvaen hennes også - fordi den er hennes! Sånn har jeg det, ihvertfall.

Anonymkode: 8443e...0bd

😘

Skrevet

Det synes å være en relativt vanlig misoppfatning blant kvinner. Det er feil, hverken mer eller mindre. Alle er forskjellige og det meste er vanlig. Du skal lete lenge for å finne en mann som bryr seg, i hvert fall. Personlig synes jeg det er fint med litt størrelse på dem, men av alle mulige ting er størrelsen på kjønnsleppene noe av det minst relevante jeg kan tenke meg. Det viktigste er hvem som eier dem og at vedkommende har en naturlig kropp hun klarer å si seg fornøyd med.

Anonymkode: 1f2da...af4

😘

Skrevet

Den er kjempe fin, akkurat som alle andre fitter. 

Anonymkode: b9a61...8c2

😘

Skrevet

Dette har vært oppe som tema ufattelig mange ganger og ender aldri pent. 

Vær den du er og vær glad i kroppen din og deg selv, det er det beste uansett 😊

• Liker 1
Gjest DEN NAKNE GARTNER
Skrevet
15 timer siden, barbent skrev:

Min vagina ser prikk lik ut som denne, jeg har kanskje litt mørkere indre kjønnslepper, men ellers er dette tro kopi av meg.

Skulle gjerne visst hva folk tenker, har liksom fått en følelse av at indre kjønnslepper ikke skal være store.

Hva liker folk flest?

https://xhamster.com/videos/finger-in-asss-pussy-weeeet-10137830#mlrelated

Helt ærlig, det er vel ingen som egentlig bryr seg. Kjæresten min sin vagina og kjønnslepper er vakker. Det hadde jeg nok syns om den så annerledes ut også. Dette er relativt uviktig i et forhold.

Skrevet

Ååååh, jeg får vann i munn😘 Skulle likt å la tungspissen min gå under "klittlokket" og løftet den, kjent at klitten ble erigert... så skulle jeg ha sagt: herrefred som jeg elsker deg... la oss aldri slutte med dette❤️

Skrevet

Nyyydelige,deilige kjønnslepper der!! Herlig å bruke munn og tunge på sånne :) :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...