Gjest lykkelig!!! Skrevet 21. juni 2005 #1 Skrevet 21. juni 2005 for 10 år siden var jeg i samme situasjon som dere...prøvde sæddonasjon 9 ganger uten å lykkes. fant til slutt ut at dette orker jeg ikke mer og begynte istedet på en adopsjonsprosess. Har ikke angret en dag, og nå er jeg lykkelig mamma til tre nydelige colombiabarn. Barna var 7 og 10 uker gamle da vi fikk lov å bli foreldre til dem. Kunne godt tenke meg å gå gravid og oppleve en fødsel, men da måtte det ha vært nettopp disse barna som kom ut..!!! Lykke til til dere alle uansett hva dere må bestemme dere for!
Gjest MrsL Skrevet 21. juni 2005 #2 Skrevet 21. juni 2005 Fikk du overta dem så små? Hvor lenge måtte dere vente til tildelingen og hentereisen fra dere startet søkeprosessen?
Gjest Madden i.i. Skrevet 21. juni 2005 #3 Skrevet 21. juni 2005 Herlig lesning lykkelig!!!! Vi har akkurat bestemt oss for å starte adopsjonsprosessen, og forhåpentligvis blir vi også snart foreldre til et colombiabarn!! Ble sjokkert da jeg så at dere fikk barna når de var så små!!!! Tenk om vi kunne få oppleve det samme!!! Kunne du fortalt litt mer? Jeg lurer også på som Mrs L spør om det tok lang tid fra dere startet prosessen! Vet at det er mye som spiller inn hos hver enkelt..men det er allikevel interessant å høre din erfaring!!
Gjest lykkelig!!! Skrevet 21. juni 2005 #4 Skrevet 21. juni 2005 Så hyggelig at dere skal adoptere! våre adopsjoner gikk fort unna. med førstemann gikk det 14 mnd fra vi startet prosessen med sos.kontoret og til vi fikk tildelingen. med nr 2 gikk det 15 mnd, og med sistemann gikk det litt lenger, nesten 2 år. fra vi fikk telefonen til vi satt på flyet gikk det alt fra 1 uke til 3 uker. Det gikk tre uker fordi det var papirer som var kommet bort i posten. Akkurat det var fortvilende! Dette varierer fra land til land, men col vil at dette skal skje fort! Mitt første barn var 7 uker da jeg fikk ham i armene. De to andre var 10 uker gamle. jeg gråt av glede hver gang. Det er en fantastisk opplevelse. Alle våre barn er fra et privat barnehjem, og det er nok derfor vi har fått dem så små. Dere må bare spørre mer om det er noe dere lurer på. Ha det fint!
Gjest MrsL Skrevet 21. juni 2005 #5 Skrevet 21. juni 2005 Men du adopterte for 10 år siden? Tror du det er noe forskjell på ventetiden nå?
Gjest lykkelig!!! Skrevet 22. juni 2005 #6 Skrevet 22. juni 2005 har vært noe lengre ventetid det siste året, dere må sikkert regne med iallfall to år. Det er snart 10 år siden vi fikk vår første, men bare litt over 1 år siden vårt siste sjarmtroll ble hentet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå