AnonymBruker Skrevet 17. april 2020 #1 Skrevet 17. april 2020 Jeg er gift småbarnsmor med en fantastisk mann å så seksuelt frustrert at jeg har lyst å grine. Alt annet klaffer med mannen min, bortsett fra sex. Jeg har aldri gått en orgasme med han. Hverken av han, eller fått tid til å gi meg selv en. Før jeg møtte han var jeg seksuelt fri, men han var veldig plain. Uvillig til å eksperimentere, noe som helst. Til og med ridning utgår....Slikking synes han er ekkelt, samme med igrunn alt annet som igrunn er helt a4... Jeg tenkte at det ville endres på sikt når han ble tryggere... Men nei. 15 år er gått og jeg har ikke klart å få frigjort han litt engang. Jeg har sagt det til han flere ganger hva jeg ønsker og liker. Dresset meg opp for han, prøvd å lirke og lokke. Men nei... Misjonær i tre min så sove.. Ingenting annet er galt med han, han er fantastisk mann og far. Jeg vil ikke gå fra han. Jeg føler meg seksuelt død. Er det forventet som 39 åring? Skal jeg bare resignere seksuelt? Anonymkode: 5efe6...0b7 2
AnonymBruker Skrevet 17. april 2020 #2 Skrevet 17. april 2020 Kunne du fått han med deg til en sexolog? Anonymkode: 36e1e...166 3
AnonymBruker Skrevet 17. april 2020 #3 Skrevet 17. april 2020 4 minutter siden, AnonymBruker said: Misjonær i tre min så sove Anonymkode: 5efe6...0b7 Da har dere jo sex. Greit at du ønsker mer, men synes ikke dødt. Anonymkode: a9f44...a34 4
AnonymBruker Skrevet 17. april 2020 #4 Skrevet 17. april 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kunne du fått han med deg til en sexolog? Anonymkode: 36e1e...166 Nei... Han klarer ikke snakke med meg om sex engang... Anonymkode: 5efe6...0b7
AnonymBruker Skrevet 17. april 2020 #5 Skrevet 17. april 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Da har dere jo sex. Greit at du ønsker mer, men synes ikke dødt. Anonymkode: a9f44...a34 Så du mener man skal være fornøyd med 15 år som noens runkedukke? Anonymkode: 5efe6...0b7 18
AnonymBruker Skrevet 17. april 2020 #6 Skrevet 17. april 2020 Du burde være ærlig med deg selv og gå fra ham. Finn noen bedre på sikt. Anonymkode: bc35e...080 2
AnonymBruker Skrevet 17. april 2020 #7 Skrevet 17. april 2020 3 minutter siden, AnonymBruker said: Så du mener man skal være fornøyd med 15 år som noens runkedukke? Anonymkode: 5efe6...0b7 Det er jo bare du som kan bestemme hva du er fornøyd med. Men du har i hvert fall giftet deg og fått barn med mannen og du sier han er en fantastisk mann og far. Da synes i hvert fall jeg det er spesielt at du sier du har blitt behandlet som en runkedukke i 15 år, uavhengig av om du ønsker deg et mer spennende sexliv. Anonymkode: a9f44...a34 7
Lipyros Skrevet 17. april 2020 #8 Skrevet 17. april 2020 Jeg hadde ikke gitt opp samtalene.. Men ikke søren om jeg hadde gått fra ham som ellers er perfekt pga det som andre sier. Greit han syns ting er vanskelig men han må jo ha et ønske om å tilfredsstille deg. Selv om han kanskje ikke klarer å finne ut hvordan 1
Gjest Nimbus2000 Skrevet 17. april 2020 #9 Skrevet 17. april 2020 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei... Han klarer ikke snakke med meg om sex engang... Anonymkode: 5efe6...0b7 Det er jo ikke rart han ikke ønsker å "snakke om sex" når du i 15 år? har prøvd å få han til å ha sex han er ukomfortabel med. Hvor mange kvinner som ikke liker anal hadde ønsket i 15 år å få høre fra mannen at han ikke blir seksuelt tilfredsstilt om han ikke får ha analsex? Du kan pakke inn tingene så pent du vil, men mannen din vet jo at samtalene handler om at du er misfornøyd med sexlivet og at du ønsker å prøve å få han til å gjøre noe han ikke er komfortabel med. Så jeg gir det motsatte rådet av alle andre. Slutt å prøve å snakke med mannen din om sex. Du skriver at du ikke ønsker å gå fra mannen din. Da får du ta han for den han er i stedet for å påføre han dårlig samvittighet ved å minne han på at han ikke klarer å tilfredsstille deg.
AnonymBruker Skrevet 17. april 2020 #10 Skrevet 17. april 2020 Tror aldri at jeg har foreslått dette før, men her synes jeg faktisk at det er på sin plass med sexnekt. Hvorfor i alle dager skal du fortsette med å tilfredsstille ham på noen som helst måte når han ikke er det minste interessert i å tilfredsstille deg? Jeg hadde sagt nei, til han MÅ ta den samtalen, eller bare leve uten sex. Jeg hadde vært helt klar på hvorfor også. Dette med at sex skal være godt for to, ikke et kjapt runk for ham, ingenting for deg. Inntil han forsto at dette ikke går lenger hadde jeg innstilt meg på å onanere, og om det fortsatte i evigheter hadde jeg faktisk takket for meg. Nei jeg hadde ikke gitt opp sex som 39 åring, men du har tydeligvis forsøkt alt, bortsett fra å la ham forsøke det å være i din situasjon, så jeg hadde forsøkt det først. Anonymkode: c2576...4f4 11
AnonymBruker Skrevet 17. april 2020 #11 Skrevet 17. april 2020 3 minutter siden, Nimbus2000 skrev: Det er jo ikke rart han ikke ønsker å "snakke om sex" når du i 15 år? har prøvd å få han til å ha sex han er ukomfortabel med. Hvor mange kvinner som ikke liker anal hadde ønsket i 15 år å få høre fra mannen at han ikke blir seksuelt tilfredsstilt om han ikke får ha analsex? Du kan pakke inn tingene så pent du vil, men mannen din vet jo at samtalene handler om at du er misfornøyd med sexlivet og at du ønsker å prøve å få han til å gjøre noe han ikke er komfortabel med. Så jeg gir det motsatte rådet av alle andre. Slutt å prøve å snakke med mannen din om sex. Du skriver at du ikke ønsker å gå fra mannen din. Da får du ta han for den han er i stedet for å påføre han dårlig samvittighet ved å minne han på at han ikke klarer å tilfredsstille deg. Du sammenligner noe som er svært smertefullt for mange med å overhodet forsøke å tilfredsstille partner det minste? Anonymkode: c2576...4f4 5
Rant Skrevet 17. april 2020 #12 Skrevet 17. april 2020 Hvorfor i all verden fikk du barn med ham? Folk våkner ikke plutselig opp en dag med endret personlighet. Dere kan prøve å oppsøke en sexolog, men det virker jo som dere ikke er seksuelt kompatible. 5
Rant Skrevet 17. april 2020 #13 Skrevet 17. april 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du sammenligner noe som er svært smertefullt for mange med å overhodet forsøke å tilfredsstille partner det minste? Anonymkode: c2576...4f4 Tror ikke Nimbus2000 prøver å sammenligne, men heller komme med et eksempel. Man får ikke mer lyst på sex om man blir "tvunget til"/mast på noe man er ukomfortabel med. 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2020 #14 Skrevet 17. april 2020 Akkurat nå, Rant skrev: Tror ikke Nimbus2000 prøver å sammenligne, men heller komme med et eksempel. Man får ikke mer lyst på sex om man blir "tvunget til"/mast på noe man er ukomfortabel med. Man blir heller ikke motivert til å endre seg dersom dårlig oppførsel ikke får konsekvenser for deg selv. Anonymkode: c2576...4f4
Rant Skrevet 17. april 2020 #15 Skrevet 17. april 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Man blir heller ikke motivert til å endre seg dersom dårlig oppførsel ikke får konsekvenser for deg selv. Anonymkode: c2576...4f4 Hva er det du babler om? Forstår ikke setningen din.
Gjest Nimbus2000 Skrevet 17. april 2020 #16 Skrevet 17. april 2020 (endret) 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du sammenligner noe som er svært smertefullt for mange med å overhodet forsøke å tilfredsstille partner det minste? Anonymkode: c2576...4f4 Om man synes analsex er vondt eller å slikke er vemmelig så er det uansett god nok grunn til å slippe. Men enkelte kvinner ser på menn som sexmaskiner som bare må finnes seg i å gjøre hva dama ber om uansett hvor ukomfortabel han er med det. Trådstarter har klaget over sexlivet i 15 år. Nå er det på tide at hun gir seg. Det er åpenbart at mannen ikke kommer til å endre preferanser av å bli mast på og at trådstarter kun skaper dårlig stemning. Da står trådstarter igjen med valget om å bli i forholdet og aksepterer mannen for hvem han er eller å gå fra han. Å bli i forholdet og å fortsette med å gi mannen dårlig selvtillit og følelse av at han ikke er god nok er ikke et godt valg. På Kvinneguiden skal det selvsagt gis ulike råd til menn og kvinner. Hadde rollene vært byttet om og det var en mannen som i 15 år hadde prøvd å presse dama til noe ikke var komfortabel med så hadde ingen rådet mannen til å øke presset mot dama. Endret 17. april 2020 av Nimbus2000
AnonymBruker Skrevet 17. april 2020 #17 Skrevet 17. april 2020 Du får si til ham at nå har han fått orgasme av sexen i 15 år, så heretter er det din tur til å få orgasme av sexen de neste 15 årene, mens han må ordne med seg selv. Likt skal være likt. Anonymkode: fc6cd...386 5
AnonymBruker Skrevet 17. april 2020 #18 Skrevet 17. april 2020 3 minutter siden, Rant skrev: Hva er det du babler om? Forstår ikke setningen din. Den er ikke spesielt vanskelig. Det meste av dårlig oppførsel blir sosialt korrigert ved at å oppføre seg dårlig får negative konsekvenser. Er du en dårlig venn vil du bli valgt bort som venn. Gjør du en dårlig jobb vil du ikke bli forfremmet, og kanskje mister du jobben. Slik er det med det meste. Ved at dårlig oppførsel har konsekvenser lærer vi alle å korrigere dårlig oppførsel. Dårlig oppførsel som ikke gir konsekvenser for deg selv, da blir man ikke motivert til å gjøre det bedre, om det er mer behagelig å bare opprettholde dårlig oppførsel. Dette fungerer fint for mannen, og selv om ts har forsøkt å snakke om at det ikke fungerer for henne har ikke det gitt konsekvenser for mannen. Pratet hennes er bare litt støy for ham, slik mas om å hjelpe til i huset, men ingen egentlige konsekvenser ved å ikke gjøre det følger, og det derfor er mindre pes ved å ikke endre seg enn å faktisk gjøre noe med det. Dette fungerer fint for ham. Tre minutters tømming og litt mas er ok for ham. Han får det jo på sin måte, og blir tilfredsstilt, og det får ikke konsekvenser for ham at det ikke er ok for henne. Maset hennes er bare litt støy for ham, akkurat som mas om husarbeid er litt støy, men ikke motiverende nok til å ta tak i det. Endre seg. Konsekvensene uteblir jo, og selv om maset er litt plagsomt er ikke maset plagsomt nok til å å velge å endre seg. Kun virkelige konsekvenser motiverer folk til å virkelig endre seg. Forsto du det nå? Anonymkode: c2576...4f4 6
Rant Skrevet 17. april 2020 #19 Skrevet 17. april 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Den er ikke spesielt vanskelig. Det meste av dårlig oppførsel blir sosialt korrigert ved at å oppføre seg dårlig får negative konsekvenser. Er du en dårlig venn vil du bli valgt bort som venn. Gjør du en dårlig jobb vil du ikke bli forfremmet, og kanskje mister du jobben. Slik er det med det meste. Ved at dårlig oppførsel har konsekvenser lærer vi alle å korrigere dårlig oppførsel. Dårlig oppførsel som ikke gir konsekvenser for deg selv, da blir man ikke motivert til å gjøre det bedre, om det er mer behagelig å bare opprettholde dårlig oppførsel. Dette fungerer fint for mannen, og selv om ts har forsøkt å snakke om at det ikke fungerer for henne har ikke det gitt konsekvenser for mannen. Pratet hennes er bare litt støy for ham, slik mas om å hjelpe til i huset, men ingen egentlige konsekvenser ved å ikke gjøre det følger, og det derfor er mindre pes ved å ikke endre seg enn å faktisk gjøre noe med det. Dette fungerer fint for ham. Tre minutters tømming og litt mas er ok for ham. Han får det jo på sin måte, og blir tilfredsstilt, og det får ikke konsekvenser for ham at det ikke er ok for henne. Maset hennes er bare litt støy for ham, akkurat som mas om husarbeid er litt støy, men ikke motiverende nok til å ta tak i det. Endre seg. Konsekvensene uteblir jo, og selv om maset er litt plagsomt er ikke maset plagsomt nok til å å velge å endre seg. Kun virkelige konsekvenser motiverer folk til å virkelig endre seg. Forsto du det nå? Anonymkode: c2576...4f4 Jeg orket faktisk ikke lese alt, for jeg skjønner ikke poenget. Du vet ikke hva som er ok for ham, men du vet ut ifra TSs innlegg at det er visse ting han synes er ubehagelig. Det skal respekteres. Er det vanskelig å forstå? Respektere andre menneskers ønske? At folk er forskjellig? De er rett og slett ikke seksuelt kompatible. 1
Narad Skrevet 17. april 2020 #20 Skrevet 17. april 2020 4 minutter siden, Rant skrev: Jeg orket faktisk ikke lese alt, for jeg skjønner ikke poenget. Du vet ikke hva som er ok for ham, men du vet ut ifra TSs innlegg at det er visse ting han synes er ubehagelig. Det skal respekteres. Er det vanskelig å forstå? Respektere andre menneskers ønske? At folk er forskjellig? De er rett og slett ikke seksuelt kompatible. De er ikke seksuelt kompatible nei. Mannen er fornøyd med 3 minutter og så sovne, noe kvinnen har gjort i 15 år. Når hun ikke har fått noen tilfredstillelse i 15 år er det helt ok å bare stoppe å ha sex i det hele tatt, de er jo som du sier ikke seksuelt kompatible. Om mannen da blir misfornøyd, noe konen har vært i 15 år, så kanskje han er villig til å strekke seg litt og ha forståelse for at de kanskje kan jobbe med saken og møtes på midten. Personen du siterte snakker ikke om å tvinge noen til noe de ikke ønsker, men å gi tilbake det man får som er ingen tilfredstillelse. Kanskje mannen er strålende fornøyd med ingen sex for alt vi vet, kan være han er aseksuell, de finnes de også, men da er det greit at ts får vite det og kan ta sine valg utifra det. Her høres det ut som en som er fornøyd med sine 3 minutter og sin utløsning uten å ville gi kvinnen noe tilfredstillelse. 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå