GrønnNellik68 Skrevet 17. april 2020 #1 Skrevet 17. april 2020 Eller er løpet kjørt? Er utdannet reseptar farmasøyt. 10 års erfaring som taxi sjåfør Ønsket meg tilbake til apoteket. Etter 1 år med aktiv søking på apotek og andre jobber jeg tror jeg kunne ha fått til. Har det bare endt i avslag. Kom i praksis plass tilslutt i apotek. Etter 2 uker i praksis ble vi sendt hjem pga korona. Nå vil dette komme til å ta lang tid og kunne tenkt å gjort noe fornuftig i disse korona tider. Men med arbeidsledighets trygd er det ikke mye jeg har råd til i form av f.eks nettbaserte kurs som kanskje kunne økt sjansen for å få en jobb. Trenger egentlig å bli inspirert til å finne på noe for å komme meg videre. Jeg har også en slags forretnings ide oppi hodet men aner ikke om det kunne vært noe å leve av eller bare en bi jobb. Er det noe sted en kan lufte slike ideer og finne ut om det er noe eller ikke?
barbra Skrevet 17. april 2020 #2 Skrevet 17. april 2020 Hva med å bruke tiden nå for å starte en ny hobby? Strikking, hekling, diverse håndarbeid? Kanskje det blir noe av det? Du kan jo lufte dine ideer her da, jeg har veldig lyst til å høre dine forretningsideer
GrønnNellik68 Skrevet 17. april 2020 Forfatter #3 Skrevet 17. april 2020 Strikket har jeg gjort i de 30 dagene jeg har sittet hjemme men det er ikke noe jeg er flink på kun til eget bruk og julegaver etc. Nei ideen har jeg ikke tenkt å dele på KG😂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå