AnonymBruker Skrevet 17. april 2020 #1 Skrevet 17. april 2020 Dater en ung mann på 21 år som sliter mer ereksjons svikt. Vi har møttes relativt mange ganger, men vil selv si at vi har hatt relativt lite sex selv om vi prøver. Problemet er ikke at han ikke har lyst, men han sliter med å få ereksjon, samt holde på ereksjonen. Dette sier han er psykisk grunnet noe han har opplevd i nyere tid, uten at han har gått noe mer inn på det. Dette fører til at jeg blir veldig usikker på hva jeg skal gjøre for å tenne han. Har merket at jeg selv blir mer usikker på om jeg "tør" å ta på penisen hans uoppfordret og om jeg "tør" å suge han uten at han spør. Jeg er redd for at han blir slapp, eller at jeg prøver og prøver uten at han blir hard, noe som resulterer i ubehag for begge oss. Så vidt jeg har forstått så sliter han ikke med ereksjonen alene, men med kvinner (forhåpentligvis flere, og ikke bare meg). Har vært tålmodig og forståelsesfull. Tenker han kanskje må føle seg trygg før han klarer å få en ereksjon. Hva kan jeg gjøre for å gjøre situasjonen enklere for han/oss? Har unngått å spørre hva som har skjedd, er dette noe jeg burde gjøre? Er det noen teknikker jeg kan bruke for å få han mer tent? Han sier han overtenker, hvordan kan jeg få han til å slappe av og leve mer i nuet i en seksuell setting? Anonymkode: e72d8...d54
AnonymBruker Skrevet 17. april 2020 #2 Skrevet 17. april 2020 Mitt forslag: Drikk litt vin og prøv å ha sex. Det er neppe fysiske grunner til at ereksjonen svikter for en så ung mann, så litt alkohol kan løsne det for han. Blir det suksess vil han få mer selvtillit og trygghet neste gang Anonymkode: 2edb2...3b8
AnonymBruker Skrevet 17. april 2020 #3 Skrevet 17. april 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mitt forslag: Drikk litt vin og prøv å ha sex. Det er neppe fysiske grunner til at ereksjonen svikter for en så ung mann, så litt alkohol kan løsne det for han. Blir det suksess vil han få mer selvtillit og trygghet neste gang Anonymkode: 2edb2...3b8 Har tenkt på det, men forrige gang jeg foreslå å ta et par glass vin ville han ikke det (mistenker at det var fordi han var redd for at det kom til å gjøre problemet verre). Men kan høre igjen neste gang, takk for tips Anonymkode: e72d8...d54
Jeg er mann Skrevet 17. april 2020 #4 Skrevet 17. april 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Har tenkt på det, men forrige gang jeg foreslå å ta et par glass vin ville han ikke det (mistenker at det var fordi han var redd for at det kom til å gjøre problemet verre). Men kan høre igjen neste gang, takk for tips Anonymkode: e72d8...d54 Tror dine mistanker er riktige, men det er et godt råd. Som nevnt over her så sitter dette i hodet, og er ikke fysisk, så jeg tror frykten hans for at det skal skje, gjør at det skjer. Blir bedre når han blir kvitt frykten, og blir tryggere på seg selv igjen.
AnonymBruker Skrevet 17. april 2020 #5 Skrevet 17. april 2020 2 hours ago, AnonymBruker said: Har tenkt på det, men forrige gang jeg foreslå å ta et par glass vin ville han ikke det (mistenker at det var fordi han var redd for at det kom til å gjøre problemet verre). Men kan høre igjen neste gang, takk for tips Anonymkode: e72d8...d54 Du må ikke foreslå "litt vin for å løsne på snippen" 😀 Du må bare åpne ei flaske fordi du vil ha, så tar han litt og. Så koser du litt med han og lar han ta initiativ. Viktig at du forholder deg passiv men villig. Men det må ikke fremstå som et forsøk på å få han til å ha sex Anonymkode: 2edb2...3b8 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2020 #6 Skrevet 17. april 2020 En jeg datet hadde det fordi forrige dama sa han var for stor så det ikke gikk.. han var redd for å gjøre meg vondt 😅 Når han endelig fortalte meg grunnen kjørte jeg på med masse glid og så var vi over den. En annen var så redd for å komme for fort så derfor blokkerte han seg selv. Sikkert ikke lett for ham å fortelle grunnen men hadde hjulpet deg til å hjelpe ham. En dusj sammen naken kan kanskje også hjelpe litt på en avslappet stemning utenfor senga Anonymkode: 05332...572
AnonymBruker Skrevet 18. april 2020 #7 Skrevet 18. april 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Du må ikke foreslå "litt vin for å løsne på snippen" 😀 Du må bare åpne ei flaske fordi du vil ha, så tar han litt og. Så koser du litt med han og lar han ta initiativ. Viktig at du forholder deg passiv men villig. Men det må ikke fremstå som et forsøk på å få han til å ha sex Anonymkode: 2edb2...3b8 Det var ikke dumt å åpne en flaske selv, er nok det jeg skulle ha gjort. Skal huske på det til neste gang! Takk for gode råd TS Anonymkode: e72d8...d54
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå