AnonymBruker Skrevet 17. april 2020 #1 Skrevet 17. april 2020 Føler jeg kjøper Shampo, balsam og dusjsåpe hele tiden. Hvor lenge varer deres? Anonymkode: a790b...f8a
AnonymBruker Skrevet 17. april 2020 #2 Skrevet 17. april 2020 Sjampo og balsam varer ca 12-14 måneder (frisørsjampo, vanlig flaske). Har kort hår og vasker det hver 2.-3. dag. Av dusjsåpe pleier jeg å kjøpe de største flaskene fra Body Shop (7,5 dl), og de varer minst et halvt år. Anonymkode: e045c...4d9
AnonymBruker Skrevet 17. april 2020 #3 Skrevet 17. april 2020 Sjampoen blir tom leeeeenge før balsamen i hvertfall! Anonymkode: c3dd0...b02 4
AnonymBruker Skrevet 17. april 2020 #4 Skrevet 17. april 2020 Just now, AnonymBruker said: Sjampoen blir tom leeeeenge før balsamen i hvertfall! Anonymkode: c3dd0...b02 Skulle selvfølgelig være omvendt.......................................................................................... Anonymkode: c3dd0...b02 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2020 #5 Skrevet 17. april 2020 Har veldig tykt hår til langt nedpå ryggen, og sjampo varer i ca 4 mnd når jeg vasker håret i snitt annenhver dag. Balsam varer en del lengre. Bruker eucerin dusjolje der en flaske varer kanskje 5 mnd. Anonymkode: aacb4...859
Wenda Skrevet 17. april 2020 #6 Skrevet 17. april 2020 Tja jeg kjøper vel sjampo og balsam kanskje hver 3. - 4. mnd tror jeg Har veldig langt og tykt hår, men mine flasker blir tomme noenlunde likt. Sjamponerer hodebunnen, har i balsam i nedre del av håret. Vasker det ca 1-2 ggr pr uke
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 17. april 2020 #7 Skrevet 17. april 2020 Litt usikker, men tror jeg kjøper nytt etter 4-6 måneder, kommer litt an på hvor store flasker jeg kjøper. De til kroppen vare kortere 2-3 måneder.
AnonymBruker Skrevet 17. april 2020 #8 Skrevet 17. april 2020 Shampo og balsam varer vel ca 5mnd. Vasker håret annenhver dag. Dusjsåpe varer ca samme det også, noen litt lenger spesielt om jeg kjøper shower foam eller olje. Anonymkode: 155df...cf9
Kniv & gaffel Skrevet 18. april 2020 #9 Skrevet 18. april 2020 Jeg pleier å kjøpe store flasker med sjampo og balsam, gjerne litersflasker. De pleier å vare rundt et halvår. Balsamen blir fortere brukt opp enn sjampoen. Jeg har langt hår med naturlige krøller, og trenger mye balsam for at håret ikke blir for tørt.
AnonymBruker Skrevet 18. april 2020 #10 Skrevet 18. april 2020 Kommer veldig an på hvilken sjampo og balsam jeg har kjøpt. Noen har jeg i noen måneder, andre varer en ukes tid. Sjampoen jeg driver med nå trenger jeg ekstremt mye av for å få sjamponert hele håret. Prøvde å "tynne ut" med vann, men det ville den ikke. Såpene mine varer ikke så lenge. Samboers såper varer derimot nesten evig, han synes mine lukter så godt at han bruker dem i stedet for sine egne. Tror nesten jeg må begynne å kjøpe dobbelt opp av mine når jeg handler såper til oss, for han vil tydeligvis heller lukte blomster, frukt og sitrongress enn mannemann. 😂 Anonymkode: d3ac9...20e
AnonymBruker Skrevet 18. april 2020 #11 Skrevet 18. april 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Kommer veldig an på hvilken sjampo og balsam jeg har kjøpt. Noen har jeg i noen måneder, andre varer en ukes tid. Sjampoen jeg driver med nå trenger jeg ekstremt mye av for å få sjamponert hele håret. Prøvde å "tynne ut" med vann, men det ville den ikke. Såpene mine varer ikke så lenge. Samboers såper varer derimot nesten evig, han synes mine lukter så godt at han bruker dem i stedet for sine egne. Tror nesten jeg må begynne å kjøpe dobbelt opp av mine når jeg handler såper til oss, for han vil tydeligvis heller lukte blomster, frukt og sitrongress enn mannemann. 😂 Anonymkode: d3ac9...20e Hehe hvilken såper bruker du? Anonymkode: a790b...f8a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå