AnonymBruker Skrevet 17. april 2020 #1 Skrevet 17. april 2020 Kanskje litt dum intro, jeg kjenner jo folk som har truffet hverandre der og, men... Rett før corona-krisen traff landet ble det slutt med samboeren gjennom 10 år. Til tross for kjærlighetssorgen ser jeg at det var til det beste – men livet ble plutselig veldig trist og ensomt i de tidene vi lever i nå. Jeg er absolutt ikke klar for å involvere meg med noen ny mann, men jeg kjenner det hadde vært deilig å bare sondere terrenget litt... Få tankene over på fremtiden i stedet for å sørge over fortiden. Jeg har aldri vært på Tinder eller chatte-sider på nett – men nå er det jo «håpløst» å skulle treffe folk der ute i hverdagen. Er Tinder bare tull om man ikke leter etter en sex-partner her og nå? Er det noen andre steder man kanskje kan treffe folk, bare for å bli litt kjent... Hadde vært gøy å bare kunne sett seg litt rundt, men jeg orker ikke folk som tenker at nysingel = desperat etter sex. (Hadde fantastisk sex med exen, så det er en stor sorg å miste i seg selv. Uinteressert i å prøve andre «på den måten» i lang tid fremover ;)) Anonymkode: 4a801...b5e
AnonymBruker Skrevet 17. april 2020 #2 Skrevet 17. april 2020 En treffer alt mulig på datingappene. Noen er useriøse, andre ikke, noen er gift og andre ikke. Er bare å prøve seg frem. Om en ikke vil samme som deg er det bare å avslutte og gå videre. Synest ikke du skal tenke på hva andre tenker om deg som er ny singel. Om du ikke vil ligge rundt, så gjør du jo ikke det. Anonymkode: 459e5...219 2
Hr. Aktiv Skrevet 17. april 2020 #3 Skrevet 17. april 2020 Jeg føler ikke at det er mye sexfokus blandt damer. Mange damer bruker den bare for bekreftelse og svarer aldri på henvendelser. Hva menn gjør driter jeg i for der er jeg likevel ikke. 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2020 #5 Skrevet 17. april 2020 14 minutter siden, Familytree said: Kanskje mennesker er sex-fokusert. Det kan du vel ha rett i, vi har våre drifter. Men jeg tenkte mer om det var helt skivebom å registrere seg der om det ikke er det man er ute etter. TS. Anonymkode: 4a801...b5e
AnonymBruker Skrevet 17. april 2020 #6 Skrevet 17. april 2020 Var selv ute etter sex, møtte vanvittig mange som ble skuffa fordi de ville hakjæreste - jeg er heterofil kvinne. Til slutt møtte jeg en som jeg veldig gjerne ville bli kjæreste med. Bruk sunn fornuft og se etter røde flagg. De avslører seg selv ganske fort. Anonymkode: d943c...8a9 1
David01 Skrevet 18. april 2020 #8 Skrevet 18. april 2020 Tinder er en datingapp som er fokusert på dating... Ble kjent i verden fordi i USA allle (i generell) har brukt det for sexdating. Men, i Norge er for «søker kjæreste» for kvinner og for menn, det motsatte ..
AnonymBruker Skrevet 18. april 2020 #9 Skrevet 18. april 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Det kan du vel ha rett i, vi har våre drifter. Men jeg tenkte mer om det var helt skivebom å registrere seg der om det ikke er det man er ute etter. TS. Anonymkode: 4a801...b5e Nei, det er ikke skivebom. Tinder har flere brukere enn de andre tjenestene, så sånn sett treffer du nok også flere med sexfokus, men som sagt er det flere å velge i. Anonymkode: 54f4d...353
AnonymBruker Skrevet 18. april 2020 #10 Skrevet 18. april 2020 😂 eneste jeg har møtt på tinder som liker å snakke om annet enn sex er en kar fra Nederland. Så han er hyggelig å prate med og liker det bedre enn alt det sex fokuset. Da ser jeg frem til å prates . Jeg har vel bare hatt uflaks sikkert med å ikke treffe noen en liker som er knteressert i mer enn sex. Anonymkode: 9613b...b5b
AnonymBruker Skrevet 18. april 2020 #11 Skrevet 18. april 2020 Hvis man kun matcher med de som er mer attraktive enn en selv blir det bare sex. Men er man realistisk og har selvinnsikt er det en bra plattform å finne kjærlighet på Anonymkode: 2020a...13d 2
AnonymBruker Skrevet 18. april 2020 #12 Skrevet 18. april 2020 16 timer siden, Hr. Aktiv skrev: Jeg føler ikke at det er mye sexfokus blandt damer. Mange damer bruker den bare for bekreftelse og svarer aldri på henvendelser. Hva menn gjør driter jeg i for der er jeg likevel ikke. Seff svarer man ikke på x antall henvendelser om at noen vil pule deg, sier jo seg selv. Hadde du prøvd å opptre på en normal måte så hadde du fått svar. Anonymkode: 45aed...b94 1
Hr. Aktiv Skrevet 18. april 2020 #13 Skrevet 18. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Seff svarer man ikke på x antall henvendelser om at noen vil pule deg, sier jo seg selv. Hadde du prøvd å opptre på en normal måte så hadde du fått svar. Anonymkode: 45aed...b94 Har jeg forsøkt chatte med deg på tinder etter som du er såpass bastant?
AnonymBruker Skrevet 18. april 2020 #14 Skrevet 18. april 2020 1 minutt siden, Hr. Aktiv skrev: Har jeg forsøkt chatte med deg på tinder etter som du er såpass bastant? Nei,selvfølgelig ikke. Matcher ikke med 45+ jeg ass.Men har lest dine innlegg her inne og de oser av bitterhet,forakt,dårlig kvinnesyn og mangel på selvransakelse. Anonymkode: 45aed...b94 2
Hr. Aktiv Skrevet 18. april 2020 #15 Skrevet 18. april 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei,selvfølgelig ikke. Matcher ikke med 45+ jeg ass.Men har lest dine innlegg her inne og de oser av bitterhet,forakt,dårlig kvinnesyn og mangel på selvransakelse. Anonymkode: 45aed...b94 Ikke sikkert jeg oppleves slik andre steder vet du...
AnonymBruker Skrevet 18. april 2020 #16 Skrevet 18. april 2020 25 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: Ikke sikkert jeg oppleves slik andre steder vet du... Tydeligvis etter alle dine bitre innlegg å dømme... Anonymkode: 45aed...b94 3
AnonymBruker Skrevet 19. april 2020 #17 Skrevet 19. april 2020 Tinder er og blir en sex-app. Det er nok noen som treffer en kjæreste og har brukt Tinder til noe mer enn bare sex, men de fleste bruker det for å få seg et ligg. Sist jeg så en undersøkelse var det vel opp mo 90% av de som brukte Tinder som var ute etter tilfeldig sex. Nå i Coronatidene er det kanskje annerledes siden det ikke er så mange som møtes fysisk. Anonymkode: 1ffdf...c42 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2020 #18 Skrevet 19. april 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Sist jeg så en undersøkelse var det vel opp mo 90% av de som brukte Tinder som var ute etter tilfeldig sex. Vis meg en norsk undersøkelse, som tar for seg begge kjønn, og alle aldersgrupper, før jeg tror deg. For det om jeg som mann er ute etter en kjæreste, så utelukker det ikke at jeg kunne tenkt meg noe mer tilfeldig underveis. Har en profil på Sukker, og utvalget er i grunn minimalt, så jeg regner med at de fleste bruker Tinder i tillegg. Anonymkode: 54f4d...353
norw Skrevet 19. april 2020 #19 Skrevet 19. april 2020 Du finner alt mulig på Tinder, akkurat som at du finner alt mulig på andre arenaer.
Engel Skrevet 20. april 2020 #20 Skrevet 20. april 2020 Det er mange på Tinder som søker etter varig forhold. Men også mange som søker etter andre ting. Vær tydlig på hva du er ute etter, og prøv å se etter det samme når du sveiper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå