SoWhat? Skrevet 17. april 2020 #1 Skrevet 17. april 2020 Det er liksom så mange krav og forventninger en skriver om her inne. Men min erfaring er at de som er ærlige og kan vise seg sårbare er de best likte menneskene. Det handler lite om status og ytre faktorer. Hva opplever dere sånn utenfor KG-bobla? ( bate for å si det, så tilhører ikke jeg nevnte. Jeg er ikke mislikt, men deler lite privat)
AnonymBruker Skrevet 17. april 2020 #2 Skrevet 17. april 2020 Du kan fortsatt være godt likt og likevel ikke dele noe privat☺️ Jeg er alltid den man går til når noe butter imot og jeg står på for å hjelpe til. For meg er det en fordel å være dn lytter. Da slipper man å dele noe av seg selv☺️ Anonymkode: 1b42d...ace 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2020 #3 Skrevet 17. april 2020 Ei jeg vet om som er godt likt er ei som inkluderer alle og snakker med alle. Hun har en avslappet holdning til livet og forstår andre mennesker. Gjør ofte noe for andre. Lurer noen ganger på hva hun egentlig tenker og om hun egentlig er så positiv til alle som det virker. Det blir i hvert fall fjernt fra sånn jeg er, men det er kanskje derfor jeg ikke er godt likt av alle. Anonymkode: 7c4d8...5d3 1
SoWhat? Skrevet 17. april 2020 Forfatter #4 Skrevet 17. april 2020 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ei jeg vet om som er godt likt er ei som inkluderer alle og snakker med alle. Hun har en avslappet holdning til livet og forstår andre mennesker. Gjør ofte noe for andre. Lurer noen ganger på hva hun egentlig tenker og om hun egentlig er så positiv til alle som det virker. Det blir i hvert fall fjernt fra sånn jeg er, men det er kanskje derfor jeg ikke er godt likt av alle. Anonymkode: 7c4d8...5d3 🙂 Jeg tror faktisk noen er veldig positive til alle jeg. Fordi jeg vet om to som er sånn. Og de deler ting og er helt avslappet til alt. Hun ene lever ikke akkurat et a4-liv heller. Hun er åpen om at hun ikke er, og alle bare elsker henne. Jeg liker henne utrolig godt selv. Det er så mye... kjærlighet i de folka. Noen er bare sånn tror jeg. 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2020 #5 Skrevet 18. april 2020 På 17.4.2020 den 20.09, SoWhat? skrev: 🙂 Jeg tror faktisk noen er veldig positive til alle jeg. Fordi jeg vet om to som er sånn. Og de deler ting og er helt avslappet til alt. Hun ene lever ikke akkurat et a4-liv heller. Hun er åpen om at hun ikke er, og alle bare elsker henne. Jeg liker henne utrolig godt selv. Det er så mye... kjærlighet i de folka. Noen er bare sånn tror jeg. Ja, det virker sånn, men jeg er ikke sånn så nesten så jeg ikke helt forstår det Liker også hun jeg vet om veldig godt. Det er så utrolig enkelt å snakke med henne og hun er flink til å se folk. Anonymkode: 7c4d8...5d3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå