Kaptein Klein Skrevet 17. april 2020 #2 Skrevet 17. april 2020 Hva er det som er morsomt? Pedobarten til personen som er avbildet? 2
AnonymBruker Skrevet 17. april 2020 #3 Skrevet 17. april 2020 Godt poeng Noen har ikke fått med seg at vi allerede er så mye overvåket at denne appen ikke forandrer noe fra eller til. Anonymkode: 0fb15...3b3 5
AnonymBruker Skrevet 17. april 2020 #4 Skrevet 17. april 2020 Den ligger nok litt høyt for enkelte, TS. 😂😂😂😂 Anonymkode: 4bec5...2cb 8
AnonymBruker Skrevet 17. april 2020 #5 Skrevet 17. april 2020 4 minutter siden, Kaptein Klein skrev: Hva er det som er morsomt? Pedobarten til personen som er avbildet? Tror pedobarten tilhører en viss TV-profil. Anonymkode: 63076...20e 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2020 #6 Skrevet 17. april 2020 6 minutter siden, Kaptein Klein skrev: Hva er det som er morsomt? Pedobarten til personen som er avbildet? Du synes du selv er morsom? 🙄 Eller følte du deg bare truffet? Anonymkode: 6384d...5f0 4
AnonymBruker Skrevet 17. april 2020 #9 Skrevet 17. april 2020 Jeg blir flau av enkelte mennesker. Skulle kanskje kvittet seg med både fb og snap for lenge siden hvis de er redde for smittevernsappen Anonymkode: b8741...25b 5
AnonymBruker Skrevet 20. april 2020 #10 Skrevet 20. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg sitter faktisk ikke på Facebook. Eller på Snapchat eller Instagram heller, for den saks skyld... Anonymkode: c37d4...da2 Regner med du bruker google. Eller til og med kvinneguiden 🙄 all bruk av internett avslører alt du gjør Anonymkode: a0a21...c23
AnonymBruker Skrevet 20. april 2020 #11 Skrevet 20. april 2020 55 minutter siden, AnonymBruker said: Regner med du bruker google. Eller til og med kvinneguiden 🙄 all bruk av internett avslører alt du gjør Anonymkode: a0a21...c23 Aldri hørt om proxy-servere og VPN du? I så fall bør du kanskje ikke belære andre om nett-sikkerhet. Google kan også byttes ut med mye annet. Anonymkode: e6636...1ed
AnonymBruker Skrevet 20. april 2020 #12 Skrevet 20. april 2020 Forstår ikke. Facebook laster da ikke opp alle bevegelsesmønstrene mine siste 30 dager til en sentral server hvis jeg legger ut en melding? Begynner dessuten å bli ganske lei av alle som flåser om at "du har jo Facebook, Insta og Snapchat, så du er jo uansett like overvåket som koronaappen gjør". Nei, det er faktisk ikke slik at alle har Facebook, Insta og Snapchat. Jeg, for eksempel, bruker bare Facebook via nettleser og har verken Insta eller Snapchat, og vet om mange i samme situasjon. Dessuten vil det å overvåke noen via spor fra disse appene, eller mobilmaster eller liknende, kreve en rettskjennelse, og at noen bruker mange timer på å pusle sammen sporene. Med smitteappen blir derimot alle bevegelsesmønstre samlet på ett sentralt sted og kan søkes opp automatisk i løpet av sekunder. Det er en kjempeforskjell! Anonymkode: 4917e...10c 2
Betasuppe Skrevet 20. april 2020 #13 Skrevet 20. april 2020 Njaaaaaa... Ikke helt med på denne... Alle disse appene er man fritt til å nekte GPS-tilgang osv. Poenget med sporingsappen er å spore, så for at det skal funke må GPS være på. Man vet ikke hva som skjer med dataene. Blir selskaper tatt i å selge data osv, blir de ilagt store bøter. Med staten så skjer inven verdens ting. Noen "legger seg kanskje flate" mens dine posisjonsdata er på avveie. Staten må spesifikt spørre om innsyn i data fra selskaper, men det er ikke sikkert det lar seg gjøre. 1
Anbefalte innlegg