Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om noen kan fortelle sine erfaringer med Spirulina og Chlorella?

AnonymBruker
Skrevet

Fikk bare vondt i magen og stygg farge på tennene. 

Anonymkode: 6329a...f07

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble ganske kvalm og dårlig av chlorella, men spirulina liker jeg godt og det er en av de få tingene jeg kan spise ofte uten at magen klikker. Bruker bare pulver da, fra Supernature i smoothie, og ikke i gigantiske mengder liksom, så vet ikke om det har noen spesielt positive eller negative helseeffekter hvis det var det du tenkte på.

Anonymkode: 7b4f0...058

Gjest WhisperingWind
Skrevet

Tar det i tablettform hver morgen. Sammen med en haug med andre tilskudd 😂 Føler meg fresh og opplagt.

Skrevet

Jeg spøy alle innvollene ut hver gang jeg startet med det uten å forstå hvorfor 😂 trodde det var omgangssyke. But no. Aldri mer

AnonymBruker
Skrevet
På 17.4.2020 den 18.19, Impulse skrev:

Jeg lurer på om noen kan fortelle sine erfaringer med Spirulina og Chlorella?

Jeg fikk kviser og lever problemer. Det hoper seg visst opp i leveren. kroppen greier ikke å prossesere det så man driter grønt flere måneder etter man har sluttet å ta det.

Anonymkode: 07c9f...145

AnonymBruker
Skrevet
På 17.4.2020 den 19.08, WhisperingWind skrev:

Tar det i tablettform hver morgen. Sammen med en haug med andre tilskudd 😂 Føler meg fresh og opplagt.

Stakkars leveren din. 

Anonymkode: 07c9f...145

AnonymBruker
Skrevet

Jeg merket aldri noe forskjell med chorella, men får helt klart mer energi av spiriulina, og jeg syns faktisk det smaker godt! 😂 Det er mange dårlige merker der ute så man må se etter noe som er virkelig bra. Vimergy har veldig god kvalitet, og Nutrex Hawaii pleide å ha det iallefall. De som de selger på helsekost i Norge vet jeg ikke, men prøv flere merker. De skal smake noe, liksom litt salt, og ikke som tørt høy.

Anonymkode: 11e81...e37

Gjest Aniita
Skrevet

Jeg brukte en gang begge to samtidig, også sammen med hvetegress. Men bare en halv teskje. Dog det er sterke saker.

Ble veldig syk og sengeliggende til jeg tok til fornuften og sluttet med alle. Både kastet opp og ut andre enden, uten kontroll. Noe av det verste jeg har opplevd.

Det å bruke spirulina alene har jeg også gjort flere ganger og det gikk bra. Og jeg innbilte meg at jeg var mer opplagt da. Men det er nok bare psykisk. Min erfaring er at dette ikke er noe vi som mennesker og som kropp skal ha naturlig i oss. Spirulina er hardt for leveren, så det er ikke bare bare å eksperimentere med noe så alvorlig. 

Det er mer naturlig å spise naturlig frukt, bær, og grønt. Det inneholder mye mer som er bra for immunforsvaret enn pulver. Fordi bla at du får det i matform, med fiber og hele pakka. Kroppen kjenner det igjen. Og vil man ha i seg ting som er bra for kroppen med tanke på en god helse så er i hvert fall pulver det siste man skal ha i seg. Det er bare folk som spekulerer i å selge noe trendy greier og har selv valgt å kalle dette for "supermat". Kål og brokkoli er supermat. Mye sunnere og billigere.

AnonymBruker
Skrevet

Chlorella merket jeg ingenting av, men spirulina gav meg masse nevrologiske symptomer. Aldri igjen. 

Anonymkode: 82822...ac9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...