AnonymBruker Skrevet 17. april 2020 #1 Skrevet 17. april 2020 Leter etter en oppskrift. Tror det var sjuves. Var scampi, 'spekeskinke' en eller annen marinade, på små 'sprø skiver' hvis jeg ikke husker helt, feil. Var sterke i styrke, en munnfull i hvert bit. Anonymkode: f5e74...bcf
AnonymBruker Skrevet 17. april 2020 #2 Skrevet 17. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Leter etter en oppskrift. Tror det var sjuves. Var scampi, 'spekeskinke' en eller annen marinade, på små 'sprø skiver' hvis jeg ikke husker helt, feil. Var sterke i styrke, en munnfull i hvert bit. Anonymkode: f5e74...bcf Små karnaper Anonymkode: f5e74...bcf
AnonymBruker Skrevet 17. april 2020 #3 Skrevet 17. april 2020 Er det denne? Ingen små skiver, men både scampi, spekeskinke og litt sterkt. Jeg googlet forresten sjuve kanapeer scampi spekeskinke. Anonymkode: 7e910...73e
AnonymBruker Skrevet 17. april 2020 #4 Skrevet 17. april 2020 Nei er ikke den. Prøvde Google, før jeg la ut. Kan være jeg husker feil ang at det var Sjuves sin oppskrift Anonymkode: f5e74...bcf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå