Gå til innhold

16400 fra lånekassen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! 

jeg har mottatt bare 16400 fra Lånekassen og det er for to måneder trodde dem ble enige om ca 26 for april mai juni. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta kontakt med Lånekassen. Hva vil du vi her skal gjøre?

• Liker 4
Skrevet
7 minutter siden, The Kitten skrev:

Forventer vel ikke at du skal betale meg, lurte bare på om det er meg eller flere? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva har dette med koronaviruset å gjøre?

Anonymkode: 3733e...383

• Liker 1
Skrevet

Har du logget deg på profilen din hos Lånekassen og sett på bevegelsene i forhold til lånet ditt der? 

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Nonish91 skrev:

Forventer vel ikke at du skal betale meg, lurte bare på om det er meg eller flere? 

Hvorfor sjekker du ikke siden din på lånekassen? Der skal du ha en oversikt over alle utbetalinger du skal få. 

Anonymkode: 7a5cb...483

Skrevet

Jeg fikk utbetalt summen over tre dager. Du burde ha fått alt nå, innen 17. Vent til mandag så kontakter du de 😊

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du må søke om den ekstra utbetalingen og legge med dokumentasjon på tapt inntenkt.

Anonymkode: a7c28...1b6

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, Nonish91 skrev:

Hei! 

jeg har mottatt bare 16400 fra Lånekassen og det er for to måneder trodde dem ble enige om ca 26 for april mai juni. 

Du får din vanlige støtte x 3 mnd. Noen får ikke for 11 mnd. Men kun 10 som er et skoleår: De 26000 var som et tilleggslån man kunne søke om. Kanskje du blander noe her? 

Anonymkode: ad385...d0c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
16 timer siden, The Kitten skrev:

Hva med å tilbringe litt mindre tid her så du slipper å irritere deg over at folk oppretter tråder og stiller spørsmål? Er liksom derfor vi har forumet. Dessuten er det greit å vite om dette gjelder flere. Har du ikke noe annet å komme med foreslår jeg at du klikker deg ut av tråden.

Anonymkode: 9abb8...ee1

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva med å tilbringe litt mindre tid her så du slipper å irritere deg over at folk oppretter tråder og stiller spørsmål? Er liksom derfor vi har forumet. Dessuten er det greit å vite om dette gjelder flere. Har du ikke noe annet å komme med foreslår jeg at du klikker deg ut av tråden.

Meningsløst å tagge meg, slik at jeg må inn i tråden for å se det, dersom du ikke vil ha meg her. 🤦‍♀️

Hadde du ellers noe å bidra med?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, The Kitten skrev:

Meningsløst å tagge meg, slik at jeg må inn i tråden for å se det, dersom du ikke vil ha meg her. 🤦‍♀️

Hadde du ellers noe å bidra med?

Du må bare inn i en tråd selv om du ikke har noe råd å komme med, men bare en halvspydig kommentar som ikke er til hjelp. Hva er poenget?! 

Skrevet (endret)
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du må bare inn i en tråd selv om du ikke har noe råd å komme med, men bare en halvspydig kommentar som ikke er til hjelp. Hva er poenget?! 

Jeg sa hva TS skulle gjøre. Hva gjør du foruten om å være stygg? 
Hva er poenget? Jeg spør igjen, har du ellers noe å bidra med? Tviler sterkt på det, så jeg anser diskusjonen med deg som avsluttet.

Endret av The Kitten
AnonymBruker
Skrevet

Overføringene skal skje over flere dager. Du får nok resten snart. 

Anonymkode: 0c1b1...090

• Opprett ny...