AnonymBruker Skrevet 17. april 2020 #1 Skrevet 17. april 2020 Hva fa.. feiler det slike? Jeg har sett andre mennesker overholde 2 meters avstand til andre rundt seg og akkurat idet de passerer et annet menneske på gata, les: idiot av en mann i 30 åra, så begynner vedkommende å hoste kraftig ut i lufta. Hvorfor holder de på slik? Er det så morsomt å skremme eldre og voksne mennesker man tydeligvis ser ned på? Jeg finner ikke noen annen forklaring på toskeskapen. Her går andre mennesker og behandler dere med respekt og holder avstand i tilfelle de selv er uvitende smittebærere, og så begynner andre unge voksne i 20-30 år med slik drittunge oppførsel? Går disse det gjelder rundt med en våt drøm om å smitte andre mennesker slik at andre mennesker dør og dermed slipper de selv ustraffet ifra det dersom vedkommende blir smittet og dør?? Hva slags syk oppførsel er dette mot de eldre fra 50 til 90 år???? Håper politiet slår hardt ned på de alle og at alle andre melder ifra om slik ufyselig oppførsel. Anonymkode: 23c6b...7fc 6
Shitkidmaria Skrevet 17. april 2020 #2 Skrevet 17. april 2020 Jeg vet holder på og klikke når folk steller seg rett oppi deg på butikken hallo avstand lsm det er virus!
AnonymBruker Skrevet 17. april 2020 #3 Skrevet 17. april 2020 Har en onkel som alltid har hostet ut i luften selv om vi har sagt please hold deg for munnen. Men nå blir han behandlet som en pariakaste av folk, så til og med han har skjønt at det kanskje er lurt å hoste i albuen så ikke folk sender politiet på han. Anonymkode: 18f08...501 5
AnonymBruker Skrevet 17. april 2020 #4 Skrevet 17. april 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Har en onkel som alltid har hostet ut i luften selv om vi har sagt please hold deg for munnen. Men nå blir han behandlet som en pariakaste av folk, så til og med han har skjønt at det kanskje er lurt å hoste i albuen så ikke folk sender politiet på han. Anonymkode: 18f08...501 Samme med faren min *oppgitt* ! Han hostet hele tiden rett ut i lufta i vinter da han hadde lungebetennelse *sigh*… Utrolig nok ble ingen andre smittet, men fy søren å teit med sånn oppførsel! Jeg bor ikke hjemme så det er begrenset hvor eksponert jeg var, men uansett! Han bor med andre folk liksom! Håper han unngår Covid-19 av to grunner. 1. er at jeg er veldig glad i han og ønsker å beholde ham. 2. er at dersom han smittes vil han DEFINITIVT smitte langt flere enn 2.5 personer! Anonymkode: cba5d...c22 5
AnonymBruker Skrevet 17. april 2020 #5 Skrevet 17. april 2020 Bra triks for å få andre til å holde avstand, da 😆 Anonymkode: 460a3...b2c 3
AnonymBruker Skrevet 17. april 2020 #6 Skrevet 17. april 2020 23 minutter siden, AnonymBruker said: Bra triks for å få andre til å holde avstand, da 😆 Anonymkode: 460a3...b2c Nei, ikke dersom du er smittet uten å vite det selv. Du kan bli straffet for å oppføre deg slik og det viser seg at du har smittet noen. Anonymkode: 23c6b...7fc 3
AnonymBruker Skrevet 17. april 2020 #7 Skrevet 17. april 2020 Alle jeg har sett gjort sånn har vært menn mellom 25-35, og alle de har gjort det mot kvinner. Det er mange kvinnehatende drittsekker. Har opplevd det flere ganger, både å bli hosta på, at de med vilje går for nær og at de liksom følger etter når jeg prøver å gå i bue rundt dem ute på gata. Tapere. Anonymkode: ab1e4...fba 4
AnonymBruker Skrevet 17. april 2020 #8 Skrevet 17. april 2020 7 minutter siden, AnonymBruker said: Alle jeg har sett gjort sånn har vært menn mellom 25-35, og alle de har gjort det mot kvinner. Det er mange kvinnehatende drittsekker. Har opplevd det flere ganger, både å bli hosta på, at de med vilje går for nær og at de liksom følger etter når jeg prøver å gå i bue rundt dem ute på gata. Tapere. Anonymkode: ab1e4...fba Har de en skjult agenda kanskje? De jeg så var kvinner som ble utsatt for dette av slike menn. Anonymkode: 23c6b...7fc 4
AnonymBruker Skrevet 17. april 2020 #9 Skrevet 17. april 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Alle jeg har sett gjort sånn har vært menn mellom 25-35, og alle de har gjort det mot kvinner. Det er mange kvinnehatende drittsekker. Har opplevd det flere ganger, både å bli hosta på, at de med vilje går for nær og at de liksom følger etter når jeg prøver å gå i bue rundt dem ute på gata. Tapere. Anonymkode: ab1e4...fba Mange kvinner som ligger for nært innpå andre også dessverre. Tror imidlertid ikke vi hoster på andre i like stor grad 🙄 Anonymkode: cba5d...c22
AnonymBruker Skrevet 17. april 2020 #10 Skrevet 17. april 2020 Antisosial oppførsel... Anonymkode: 5e4d7...6da 3
AnonymBruker Skrevet 17. april 2020 #11 Skrevet 17. april 2020 Tror forresten det er verdt å huske på alle de som har mistet sin oppfølging i psykiatrien pga nedstengingen. De er ute av vater allerede. Jeg ville ikke være det fnugg overasket om det viste seg at disse gjør slik dumskap. Anonymkode: cba5d...c22 2
AnonymBruker Skrevet 17. april 2020 #12 Skrevet 17. april 2020 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Alle jeg har sett gjort sånn har vært menn mellom 25-35, og alle de har gjort det mot kvinner. Det er mange kvinnehatende drittsekker. Har opplevd det flere ganger, både å bli hosta på, at de med vilje går for nær og at de liksom følger etter når jeg prøver å gå i bue rundt dem ute på gata. Tapere. Anonymkode: ab1e4...fba Dette er de samme menneskene som behandler kvinner dårlig på andre områder også. Mine to voldtektsmenn går rundt og holder på sånn, for å si det sånn. Anonymkode: dc3a2...e6a 2
AnonymBruker Skrevet 17. april 2020 #13 Skrevet 17. april 2020 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har de en skjult agenda kanskje? De jeg så var kvinner som ble utsatt for dette av slike menn. Anonymkode: 23c6b...7fc Ja, jeg tror det. Det er noe galt med dem. Dessverre har ikke politiet kapasitet til å etterforske sånt. Anonymkode: ab1e4...fba 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2020 #14 Skrevet 17. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Dette er de samme menneskene som behandler kvinner dårlig på andre områder også. Mine to voldtektsmenn går rundt og holder på sånn, for å si det sånn. Anonymkode: dc3a2...e6a Forundrer meg ikke. Svin! Både for det de gjorde mot deg og at de går rundt og trakasserer og skremmer kvinner. Anonymkode: ab1e4...fba 4
AnonymBruker Skrevet 17. april 2020 #15 Skrevet 17. april 2020 Dette skjedde meg to ganger da jeg var ute i dag, og begge gangene var det kvinner rundt 35-45 som hostet. Og jeg er kvinne selv. Tror også mange bare glemmer seg bort eller er litt korte og ikke skjønner at de smitter folk på den måten. Men tviler ikke på at det er noen menn som går rundt og hoster på kvinner med vilje også, har selv blant annet blitt spyttet på av en random og kuuuul unggutt en gang. Slike har rett og slett ingen respekt. Anonymkode: ab1ec...2f1 1
Anbefalte innlegg