Gå til innhold

Norwaytwins

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Iso1 skrev (2 timer siden):

Jeg var så sikker på at du kom til å nevne alkohol, så svaret ditt overrasker meg positivt. Hadde vært så typisk svar at man må ha bobler og vin, noe jeg syns er unødvendig. Men Jeg hadde nok servert taffelvann med smak og litt brus. Mozell kanskje, frus.. saft funker også. men så arrangerer jeg veldig lite fester også da. 

Hadde vært litt rart om de serverte bobler og vin midt på dagen, særlig når det er barn til stede, men rart uansett. Helt enig i at det er unødvendig. Drikker svært lite alkohol selv. Tror ikke tvillingene drikker heller?

Jeg hadde servert flere typer brus, frus og kullsyrevann med smak jeg også. Og god kaffe. Hadde kjøpt flere flasker brus enn de gjorde og kjøpt cola, solo/fanta, sprite osv både med og uten sukker. Syns nok brus passer bedre til kake, selv om jeg drikker stort sett bare vann/kullsyrevann i hverdagen og brus kun i helgen. Men ville tilbudt både brus og kullsyrevann. Hvis det ble for dyrt for dem med flere flasker brus ville jeg servert saft med isbiter. Godt det også og mye billigere om det er pengene det står på. Saft kan jo også blandes med naturell kullsyrevann. 

Endret av jukkapalme
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonymus6 skrev (4 timer siden):

Det jeg tenker er at når man inviterer til 40-årsdag så vet man at man kommer til å få gaver, mest sannsynlig litt ekstra fine gaver. Da er det jo greit å gjøre litt stas på gjestene🙂 Og å da servere som de gjorde syns jeg er litt tafatt rett og slett. Er enig med de andre at det var lite innbydende.. Det hadde vært fint og flott nok til en annen anledning, men ikke når man inviterer til en 40-årsdag. Selvfølgelig går det fint å servere toro kake og taffelvann, men igjen, ikke i en 40-årsdag🥲

Måtte le litt når jeg så at de hadde delt opp vaflene i hjerter, værsågod ta deg ett vaffelhjerte med tube syltetøy😂 Aldri sett noen servere vafler på den måten. Hadde jeg vært gjest hadde jeg latt være å forsyne meg når jeg så hvor lite det var, så skjønner godt at de hadde masse igjen🤷🏻‍♀️

Haha, delte de opp vaflene i hjerter? Det la jeg ikke merke til. Det var litt søtt, da. Kan jo hende de gjorde det for å pynte litt og ikke bare legge platene oppå hverandre? Eller var det ikke nok hele vaffelplater til alle? Hadde ikke turt å forsyne meg noe særlig jeg heller, hadde vært så redd for at noen andre ikke skulle få om jeg tok ett vaffelhjerte. Ikke så rart at det var mye kake og vaffel igjen, de fleste tenkte sikkert sånn. 

Skrevet
jukkapalme skrev (21 minutter siden):

Haha, delte de opp vaflene i hjerter? Det la jeg ikke merke til. Det var litt søtt, da. Kan jo hende de gjorde det for å pynte litt og ikke bare legge platene oppå hverandre? Eller var det ikke nok hele vaffelplater til alle? Hadde ikke turt å forsyne meg noe særlig jeg heller, hadde vært så redd for at noen andre ikke skulle få om jeg tok ett vaffelhjerte. Ikke så rart at det var mye kake og vaffel igjen, de fleste tenkte sikkert sånn. 

Jeg har nok sett feil! My bad. Ser ut som noen er delt i hjerter og noen i to; sikkert bare gjestene som har revet av🙈

IMG_2258.png

• Liker 2
Skrevet (endret)
Anonymus6 skrev (3 timer siden):

De var vel i London i fjor? så det går vel fint😅

Det er mange kilo sidan… på begge to men G har klart mest på magen.

Endret av Petrine12
  • Liker 4
Skrevet
Petrine12 skrev (9 timer siden):

På dagens vlog står flaskene fremdeles bak på det bordet. So det vart servert varme? Damene har jo sjeldent plass i kjøleskap/fryser for der er ganske stappa alltid. Nei… 😔det var minimum innsats og flest mulig inviterte for å sanke inn gave.

Reagerte på det jeg og. Varm brus og kullsyrevann er ikke godt. Håper de serverte det kaldt og bare hadde tatt ut resten igjen for å få plass til noe annet. Eller at de hadde det i fryseren for å hurtigkjøle det så gjestene fikk kald drikke. Enig i at det ble litt vel enkelt. De kunne i det minste pyntet muffinsene. De så litt triste ut. Litt pynt hadde gjort seg, for selve muffinsene er egentlig ganske gode, selv om jeg selv ikke hadde servert posemuffins i bursdag. Tror ikke noe på det Guro sa om at resultatet ble det samme uansett om hun brukte pose eller lagde fra scratch, det tror hun ikke på selv en gang. Selv om smaken er ganske god blir det ikke det samme. 

• Liker 3
Skrevet
Iso1 skrev (12 timer siden):

Nå er bursdagen over, Get over it! De gjorde det på sin måte. Ikke alle er så fancy på ting, ikke alle serverer alkohol, de ville gjøre det enkelt og det må være lov det. Toroposer og taffelvann er da bra nok det! Hadde lett spist av det. 

På en feiring av 40 års dag? Du synes ikke det kakebordet så litt stusselig ut? Og med rasjonering på hvor mye man kan spise? 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Gjest Catmom
Skrevet (endret)
Petrine12 skrev (12 timer siden):

På dagens vlog står flaskene fremdeles bak på det bordet. So det vart servert varme? Damene har jo sjeldent plass i kjøleskap/fryser for der er ganske stappa alltid. Nei… 😔det var minimum innsats og flest mulig inviterte for å sanke inn gave.

Dette med gave tenkte jeg og på. 

Endret av Catmom
Skrevet

Det var stusselig, overrasket meg at det bare ble servert syltetøy til vaflene, ikke glasur eller pynt på muffinsene og veldig mye vann på flaske! 😅 Hadde også vært mye mer innbydende om de gjorde litt mer ut av bordpynten. De kunne jo for eksempel hentet tips på nettet og laget en DIY video, er så mye pent man kan lage billig når det kommer til dekor! :)  Jeg tenker at de har ikke all verdens å rutte med og de gjør nok alt de kan for å spare inn der de kan for å ha mest mulig når de skal til London. Virker som det bare er det som står i hodet på de om dagen og det har det vel gjort nå i et halvtårs tid. 

• Nyttig 2
Gjest Catmom
Skrevet

I morgen reiser damene til London🇬🇧 

Gjest Catmom
Skrevet (endret)
Smurfelinee skrev (3 timer siden):

Det var stusselig, overrasket meg at det bare ble servert syltetøy til vaflene, ikke glasur eller pynt på muffinsene og veldig mye vann på flaske! 😅 Hadde også vært mye mer innbydende om de gjorde litt mer ut av bordpynten. De kunne jo for eksempel hentet tips på nettet og laget en DIY video, er så mye pent man kan lage billig når det kommer til dekor! :)  Jeg tenker at de har ikke all verdens å rutte med og de gjør nok alt de kan for å spare inn der de kan for å ha mest mulig når de skal til London. Virker som det bare er det som står i hodet på de om dagen og det har det vel gjort nå i et halvtårs tid. 

Se London roper de kor i morgen fra flye🤩 

Endret av Catmom
Skrevet
Mardina skrev (15 timer siden):

På en feiring av 40 års dag? Du synes ikke det kakebordet så litt stusselig ut? Og med rasjonering på hvor mye man kan spise? 

Sa de at det var rasjonering da? Eller er det bare noe dere har fått for dere? For dere driver veldig å spekulerer og styrer fælt når det komme til dem. 

• Nyttig 1
Gjest Catmom
Skrevet
Iso1 skrev (29 minutter siden):

Sa de at det var rasjonering da? Eller er det bare noe dere har fått for dere? For dere driver veldig å spekulerer og styrer fælt når det komme til dem. 

Vi synes at mat og drikke var litt spesielt valg en slik dag. De var fornøyde og gjestene. 

Skrevet

Bare jeg som blir overgitt når de leser opp HELE spotify lista si på favorittvideoene?😅 Hvorfor ikke nevne 3 favoritter hver måned heller

• Liker 2
  • Nyttig 4
Gjest Catmom
Skrevet
Anonymus6 skrev (3 minutter siden):

Bare jeg som blir overgitt når de leser opp HELE spotify lista si på favorittvideoene?😅 Hvorfor ikke nevne 3 favoritter hver måned heller

Ja, du har så rett i det. 

Skrevet
Iso1 skrev (42 minutter siden):

Det sier seg selv at når de lager litt sjokoladekake, et par muffins og litt vafler at det er begrenset hvor mye oppmot 40 stk kan spise. Det skjønner vel du også? 

• Liker 3
  • Nyttig 7
Skrevet

Hva er det Guro tar på ansiktet etter serum? Syntes hun tar så bitte bittelite av hva nå enn det er. Er det en ansiktskrem? Jeg tenker alltid at det ser så lite ut i forhold til hvor mye ansikt hun har å dekke, men kanskje det er meningen?

• Liker 1
Gjest Catmom
Skrevet (endret)

Hun har fuktighetskremer tror jeg. Så bruker hun noe på resept får rødheten i tryne. 

Endret av Catmom
Skrevet
Zidji skrev (58 minutter siden):

Hva er det Guro tar på ansiktet etter serum? Syntes hun tar så bitte bittelite av hva nå enn det er. Er det en ansiktskrem? Jeg tenker alltid at det ser så lite ut i forhold til hvor mye ansikt hun har å dekke, men kanskje det er meningen?

Tror kanskje det er det salven hun får på resept. Håper ikke det er SPF, ihvertfall, for da har den ingen effekt så lite som hun smører på. Må jo smøre rikelig for å få effekt. Håper hun bruker SPF, for tror ikke det er noe særlig med den salven uten.

Heldige som flyr til London i morgen, håper på mange vlogger derfra. Har aldri vært i London selv, men vil dit en gang. 

• Liker 1
Skrevet
Mardina skrev (1 time siden):

Det sier seg selv at når de lager litt sjokoladekake, et par muffins og litt vafler at det er begrenset hvor mye oppmot 40 stk kan spise. Det skjønner vel du også? 

Tror de sliter litt med å forstå sosiale koder. Guro så kry over at skeptikerne tok feil om at det ville bli for lite kaker.

Hadde jeg blitt invitert til et så sparsommelig kakebord så ville jeg (og sikkert de fleste andre) tatt veldig lite, eller kanskje til og med kun tatt til takke med en kaffekopp, siden det kommer mange flere den dagen som også skal få noe å bite i. Alle på den bursdagen har vel tenkt sånn, og så på kvelden kunne GuPi glise seirende over at det ble masse igjen 

• Liker 4
  • Nyttig 8
Skrevet
garfunkel skrev (4 minutter siden):

Tror de sliter litt med å forstå sosiale koder. Guro så kry over at skeptikerne tok feil om at det ville bli for lite kaker.

Hadde jeg blitt invitert til et så sparsommelig kakebord så ville jeg (og sikkert de fleste andre) tatt veldig lite, eller kanskje til og med kun tatt til takke med en kaffekopp, siden det kommer mange flere den dagen som også skal få noe å bite i. Alle på den bursdagen har vel tenkt sånn, og så på kvelden kunne GuPi glise seirende over at det ble masse igjen 

Helt enig 👍 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...