Gå til innhold

Norwaytwins

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kanskje de tenker at folk har forståelse for at de snart skal ut på dyr utenlandstur og derfor ikke disker opp med så mye. Men ja, jeg ville heller tatt meg litt på tak og laget noe ordentlig til noen få nære. Høres slitsomt ut å be nærmere 50 pers og åpent hus hele dagen, ikke vite hvem som kommer når og hvor lenge de blir. Og i den lille leiligheten der må vel folk sitte på fanget til hverandre for å få plass

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Catmom skrev (6 timer siden):

Rene bryllup feiringen dette i folka som er invitert. Virker ikke helt planlagt denne feiringen er så enig. I dagens vlog var Guro i sving med vasking på bade, la dere merke til hun ble så varm og sliten😞 av så lite. 

Syntes hun puster og peser bare sitte i bilen og ha live sending også.Hun bør ta tak i helsa si fort.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
*Blåbær* skrev (3 timer siden):

Ja jeg tenker at hvis man faktisk ikke har råd til å invitere så mange, eller ikke har lyst til å bruke penger på mat og drikke til gjestene, så får man heller invitere litt færre så man kan servere ordentlig. 

Enig. Kunne bare invitert de aller nærmeste og heller servert ordentlig. Er jo 40-års-feiring og ikke kirkekaffe med rasjonering.

• Liker 3
  • Nyttig 2
Gjest Catmom
Skrevet (endret)
lew skrev (22 timer siden):

Syntes hun puster og peser bare sitte i bilen og ha live sending også.Hun bør ta tak i helsa si fort.

Ja. Bør ta tak i helsa si. 

Endret av Catmom
Gjest Catmom
Skrevet (endret)
Miss perfect skrev (På 25.4.2025 den 12.40):

De lider ingen nød økonomisk ihvertfall.. 5-6 dager i London er svindyrt. I dagens vlog bruker Guro den maskina til 10.000 kr igjen for å vaske badet. Ikke ET ord om den i det hele tatt.. blir så jævla dumt.

Dette har jeg og begynt tenke om de. Maskinen var ikke den sponsa? 

Endret av Catmom
Gjest Catmom
Skrevet (endret)

TV-serien «Charterfeber» damene på ny eventyr! 😎 Svein tar seg av de🤣 

Endret av Catmom
Skrevet
Catmom skrev (1 time siden):

Dette har jeg og begynt tenke om de. Maskinen var ikke den sponsa? 

Jo, dei fekk den maskina

Skrevet

TV-serien «Charterfeber» skal se dette blir en ny reise får damene😎 

Hææææ? Nå tuller du vel? Det må være en forsinket aprilspøk :ler: 

Skrevet (endret)

TV-serien «Charterfeber» skal se dette blir en ny reise får damene😎 

Da måtte de endret konseptet :knegg: 

"Tur- retur Moss-Horten" med Norwaytvins & Mamma" :fnise:

Episode 1: Guro & Pia tar på seg sko. 

Episode 2: Pia på bil/stolpejakt med Guro.

Episode 3: "Nei, se en pingvin!".

Episode 4, 5 og 6: "Vi ser på sorted food og legger klær i maskinen". 

😆🩷😆

Endret av Tradegy
  • Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Tradegy skrev (2 minutter siden):

:hoho: nå lo jeg godt! Bastøferja skal man ikke kimse av :fnise: 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Gjest Catmom
Skrevet
jukkapalme skrev (34 minutter siden):

Hææææ? Nå tuller du vel? Det må være en forsinket aprilspøk :ler: 

Nei🤣

Gjest Catmom
Skrevet
jukkapalme skrev (20 minutter siden):

:hoho: nå lo jeg godt! Bastøferja skal man ikke kimse av :fnise: 

Ja, eller damene på nye eventyr😄

Gjest Catmom
Skrevet
Tradegy skrev (26 minutter siden):

😆🩷😆

😂

Skrevet
Tradegy skrev (1 time siden):

😆🩷😆

Også roper dem høyt den er blå/grønn..Ååå favoritt fargene våres🙈

Skrevet

Nå sitter vi spent å venter på morgendagens blogg fra bursdagsfeiringen. Om servering, gaver og gjester. Nå har de vel ikke filmet selve festen med gjestene og alt men vi får vel se og høre om resten.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Gjest Catmom
Skrevet (endret)

Blir spennende🥳 er så spent på og se kaken😀 

Endret av Catmom
Gjest Catmom
Skrevet
lew skrev (På 26.4.2025 den 17.23):

Også roper dem høyt den er blå/grønn..Ååå favoritt fargene våres🙈

Har vi sett den filmen/serien før da. 

Skrevet
Catmom skrev (2 timer siden):

Blir spennende🥳 er så spent på og se kaken😀 

Toro-kaka var sikkert fin den. Smaker godt da, selv om jeg ville servert hjemmelaget kake i bursdag. Håper de pyntet den da, og hadde på skikkelig god glasur. Håper de har hatt en kjempefin feiring 🥳 Gleder meg til morgendagens vlogg. Gleder meg til vloggene fra London også. 

• Liker 1
Skrevet
jukkapalme skrev (1 time siden):

Toro-kaka var sikkert fin den. Smaker godt da, selv om jeg ville servert hjemmelaget kake i bursdag. Håper de pyntet den da, og hadde på skikkelig god glasur. Håper de har hatt en kjempefin feiring 🥳 Gleder meg til morgendagens vlogg. Gleder meg til vloggene fra London også. 

De hadde kjøpt inn pose-glasur også🙃 kan ikke skjønne at de ikke syns det er flaut å servere toro kake i 40-årsdag😳 men jeg er der at jeg ville aldri servert det på en helt vanlig lørdag heller jeg da. 
Håper dog at de hadde en fin feiring og at de fikk plass til alle i leiligheten🙈

• Liker 2
Skrevet

Syns det er gøy å følge med i tråden her og å se hva dere har å si:)

her er noen tanker fra mitt surrete hue på en litt hormonell natt så dette blir litt hulter til bulter😂:
Jeg har fulgt damene i ett år, men har fort fått meg en formening om dem; som regel syns jeg det er koselig å følge med, de virker for all del som trivelige damer med gode grunnverdier. Det er derfor jeg syns det er synd å se hvordan de "enabler" hverandre på negative måter.. jeg fikk opp en ett år gammel video her om dagen og jeg syns det så ut som at Pia har lagt seg ganske ut det siste året, kanskje spesielt etter Guro flyttet inn.. de begge ser mye dårligere ut i form enn bare for få år siden. Jeg ble spesielt bekymret for Guro etter den gangen de måtte få besøk av ambulansen:(

Guro var nok deprimert etter separasjonen og humør smitter, uvaner smitter.. jeg har veldig forståelse for at det er vanskelig å leve med smerter og også pcos, begge kan ha negativ innvirkning på vekt såklart, men ikke til de grader.. Vi med pcos har mye høyere sjanse for å utvikle diabetes type 2, så kan virkelig ikke skjønne at de ikke tar helsen sin mer på alvor:(. Jeg har lest meg opp og undersøkt diagnosen mye siden jeg fikk den, mulig de ikke vet men føler ett raskt google søk er alt som skal til for å få øynene opp. 
de virker ikke til å bry seg noe særlig om uteblitt mens, skjeggvekst, hårtap, vektøkning og alt annet som følger meg diagnosen heller. (eller ei gjøre noe for å bedre symptomene) de snakker hvertfall ikke om det.

Som en som hadde utrolig mye uvaner men som har gjort mye for å endre meg så er jeg ganske sikker på at de har samtaler med hverandre som jeg hadde med min samboer før; hvor jeg "rettferdiggjorde" mange av de dårlige uvanene mine. feks "det er helg, da må vi kose oss litt ekstra"  "sliten idag så vi bestiller takeaway" osv osv..
Vil tro det også var mange "gode" unnskyldninger til å kose seg litt ekstra når en er nedfor etter en separasjon eller en tøff uke med smerter. Jeg vet selv at det føles bedre å bestille takeaway til kveldsmat når man gjør det til en kosekveld sammen med en man vil oppmuntre..
føler det vises litt utifra hvordan de tar konstruktive og velmente kommentarer så personlig og måten de har snakket om mat og følelser før i gamle videoer. 
Hadde de lest dette hadde de nok tatt det ekstremt negativt selvom jeg oppriktig mener godt og vil de bare godt.

Men hvordan enser de ikke selv at de er med på å gjøre hverandre dårligere i form? Ser de det virkelig ikke? Det er vondt å innrømme for seg selv.. men håper de kommer dit en gang for jeg ønsker de alt godt..❤️ Jeg er positiv og har troa på de begge! Selv om det virker som de har gitt opp den helse delen etter gastric.

Jeg ser mye av den gamle meg i damene og det er nok derfor jeg har tenkt mye på dette. 

Jeg nærmer meg å komme ut på den andre siden av den mørke tunellen og å se på vloggene deres er litt som å se seg over skulderen.. det er ofte mer trist en koselig å se på for min del dessverre

• Liker 4
  • Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...