Gå til innhold

Norwaytwins

Håbrannfanger

Anbefalte innlegg

jukkapalme skrev (På 16.3.2025 den 11.23):

Guro gjesper mye, ja, men hun sliter jo med søvn og sen innsovning. Tror ikke de legger seg så sent? Vet ikke om hun slet med søvnen før hun fikk sønnen?

Ekspander  

Jeg tror at kropp og hode hadde hatt godt av å lære seg at på dagen skifter man til klær, man går ikke i nattøy døgnet rundt. Det er ikke bra for noen.  De ligger ofte i senga på dagtid (ja, jeg vet Pias seng faktisk er en sofa. Men de ligger ofte) og det er heller ikke bra for søvnhygiene. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Zidji skrev (På 16.3.2025 den 12.38):

Jeg syntes og det er noe koslig med å følge de selv om jeg kan pirke på og sukke over mye av det de gjør 🤭 Jeg begynte å se på de igjen nå i år og jobber meg gjennom videoene deres fra januar av. Tror Guro nevnte i en video at å legge seg før kl. ett var tidlig for hun, så er vel derfor jeg tenkte at hun sitter lenge oppe og redigerer og så sover til langt ut på dag. Uansett så vil jeg heller se de på kvelden før jeg legger meg enn å se de tidlig om morningen. Da skal jeg på jobb liksom 😛 er jo mye kjekkere å kunne se hva de har gjort samme dag og så "ta kvelden med de". 

Ekspander  

Kan sukke over ting de gjør jeg også og syns de har merkelige prioriteringer til tider. Legge seg kl ett er ikke spesielt tidlig, nei. Helt enig i at det er bedre å se på kvelden enn tidlig på morgenen. 

garfunkel skrev (På 16.3.2025 den 15.05):

Jeg tror at kropp og hode hadde hatt godt av å lære seg at på dagen skifter man til klær, man går ikke i nattøy døgnet rundt. Det er ikke bra for noen.  De ligger ofte i senga på dagtid (ja, jeg vet Pias seng faktisk er en sofa. Men de ligger ofte) og det er heller ikke bra for søvnhygiene. 

Ekspander  

Det har du veldig rett i. Er mange klær som er behagelige selv om det ikke er nattøy. Har nevnt det før, men jeg sliter for tiden med enorme smerter etter et komplisert ankelbrudd tidligere i vinter. Men bruker ikke pysj for det. Jazzbukser har blitt min nye venn. Vide i beina så de ikke strammer på ankelen, myke, men likevel ganske fine. Skjønner ikke at de orker å gå så mye i pysj.

Har ikke sett at de ligger så mye i senga på dagtid, men jeg ser ikke alle videoene. Men kan forstå om Guro av og til sover litt på dagtid om hun ikke har fått sove hele natten. Selv om det ikke er så bra for søvnhygienen. Er fryktelig slitsomt å ikke få sove, særlig når det er over tid. Hun burde kanskje oppsøke en søvnklinikk eller noe. Virker jo som hun har slitt med dette lenge. Håper uansett ting ordner seg for henne. Vet ikke hvor sent de spiser kveldsmat? Mange reagerer med dårlig søvn om de spiser for nære leggetid, vet jeg. Selv spiser jeg aldri kveldsmat. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjon. 

Sol, admin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår ikke at det er mulig. Opplever Guro som fryktelig ignorant i forhold til huden sin. Hun har fått en medisinsk krem/piller, men påstår at hun skal bruke sin egen hudpleierutine "over" den medisinske. Bør ikke huden få "fri" fra annet enn det medisinske? Tror jeg ville latt huden få puste i disse månedene hvor hun behandler huden. 

Ellers merker jeg at uansett hvor koselig og joviale jentene er, så stopper jeg på slutten, før soon-to-be-40åringene bedriver slengkyss i min retning :ler: 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tradegy skrev (På 17.3.2025 den 9.57):

Jeg forstår ikke at det er mulig. Opplever Guro som fryktelig ignorant i forhold til huden sin. Hun har fått en medisinsk krem/piller, men påstår at hun skal bruke sin egen hudpleierutine "over" den medisinske. Bør ikke huden få "fri" fra annet enn det medisinske? Tror jeg ville latt huden få puste i disse månedene hvor hun behandler huden. 

Ellers merker jeg at uansett hvor koselig og joviale jentene er, så stopper jeg på slutten, før soon-to-be-40åringene bedriver slengkyss i min retning :ler: 

Ekspander  

Hun virker litt "snurt" nå fordi hun var så bastant på at det ikke engang var vits å bestille time hos hudpleier for det ville ta mange mnd og år før hun fikk time uansett. Hun virket jo nesten forbanna hver gang noen kommenterte det og rådet henne til å bestille time uansett for å få huden undersøkt  ordentlig, da den bare ble rødere og rødere. Så ordner fastlegen henvisning og hun får time nesten med en gang 🤷‍♀️

At hun skal smøre på sin egen hudpleierutine mens hun går på medisiner har ikke jeg hørt noe om, men det forbauser meg ikke. Self sabotaging har hun drevet med i mange år allerede, eneste som ikke ser det er Guro selv.

Endret av garfunkel
  • Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får også vondt i meg når Guro fortsetter med hudpleierutinen sin i tillegg til den medisinske. Jeg tenker at huden har godt av litt fri fra kjemikalier for en periode.  Jeg har jo også tenkt at det kan være noe i kremene hun bruker som opprettholder rødmen og sårheten. Selv om hun sier at det ikke gjør vondt eller svir så er det jo ubehagelig å se på når hun gnir inn og huden blir knallrød som om den roper stopp.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

garfunkel skrev (På 17.3.2025 den 10.50):

Hun virker litt "snurt" nå fordi hun var så bastant på at det ikke engang var vits å bestille time hos hudpleier for det ville ta mange mnd og år før hun fikk time uansett. Hun virket jo nesten forbanna hver gang noen kommenterte det og rådet henne til å bestille time uansett for å få huden undersøkt  ordentlig, da den bare ble rødere og rødere. Så ordner fastlegen henvisning og hun får time nesten med en gang 🤷‍♀️

At hun skal smøre på sin egen hudpleierutine mens hun går på medisiner har ikke jeg hørt noe om, men det forbauser meg ikke. Self sabotaging har hun drevet med i mange år allerede, eneste som ikke ser det er Guro selv.

Ekspander  

Ja, det stemmer. Hun gikk veldig i offerrollen i forkant av den hudlegetimen. Hadde stort behov for å påpeke at det var "alle andre" hun gjorde det for. 

Er det én gang fornuften burde seire, er det jo nå. Det er litt snålt hvor viktig det er å få tukle med "hudpleie" og sminke, mens ellers er forfallet totalt. 

Endret av Tradegy
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så den siste "produkter vi har brukt opp" videoen og der sier Guro at hun kommer til å kjøpe igjen de produktene hun bruker fra normal for hun syntes de funker så bra! Jeg bare; :paff:

Hvordan kan hun si det når huden ser ut som den gjør!😳 Forstår hun ikke meningen med hudpleie? Den skal pleie huden! :bond:

• Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zidji skrev (På 17.3.2025 den 13.55):

Så den siste "produkter vi har brukt opp" videoen og der sier Guro at hun kommer til å kjøpe igjen de produktene hun bruker fra normal for hun syntes de funker så bra! Jeg bare; :paff:

Hvordan kan hun si det når huden ser ut som den gjør!😳 Forstår hun ikke meningen med hudpleie? Den skal pleie huden! :bond:

Ekspander  

Akkurat dette stusser jeg også veldig på. Når ansiktet ser ut som det gjør fortsetter man med alskens kremer, spray og ansiktsmasker. Folk flest ville tenkt at dette er ikke bra for meg, kanskje prøvd noe annet og rådført seg enten på parfymeri eller apotek. Det er nesten så jeg synes hun er trassig når hun dukker opp med videoer av hudrutiner og sminkevideo. 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NinaLisa skrev (På 17.3.2025 den 11.21):

Jeg får også vondt i meg når Guro fortsetter med hudpleierutinen sin i tillegg til den medisinske. Jeg tenker at huden har godt av litt fri fra kjemikalier for en periode.  Jeg har jo også tenkt at det kan være noe i kremene hun bruker som opprettholder rødmen og sårheten. Selv om hun sier at det ikke gjør vondt eller svir så er det jo ubehagelig å se på når hun gnir inn og huden blir knallrød som om den roper stopp.

Ekspander  

Samme her. Er ofte mye parfyme og alkohol i sånne billige greier som hun/de bruker. Må hun absolutt bruke billig hudpleie fra normal kan hun kjøpe den lyserosa serien til Ivy aiia. Den er helt ok ingrediensmessig, uparfymert og ikke full av alskens dritt. Men den lukter jo lite/ingenting og de virker ganske opptatt av at ting skal lukte godt. Hun burde ikke ha noe annet enn en mild og uparfymert solkrem over salven. Og renset huden med en mild og uparfymert rens. Nå vet jeg ikke hva slags salve hun bruker, men jeg ville tatt en pause fra retinol om jeg brukte medisinsk salve.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

No har ho jo fått ein diagnose so skulle tru ho ville gjere alt for å bedre huda si. Raskt søk på Goggel so kom det opp mange forholdsvis billige produkt fra apotek tilpassa rosaseca. Men Guro veit best. Ho gjekk glipp av tur i dag tidlig. Jaja. Sofa og frukost i staden…

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Petrine12 skrev (På 17.3.2025 den 17.27):

No har ho jo fått ein diagnose so skulle tru ho ville gjere alt for å bedre huda si. Raskt søk på Goggel so kom det opp mange forholdsvis billige produkt fra apotek tilpassa rosaseca. Men Guro veit best. Ho gjekk glipp av tur i dag tidlig. Jaja. Sofa og frukost i staden…

Ekspander  

Ja, hun burde absolutt kjøpe noe ordentlig tilpasset huden sin og ikke billig, parfymert ræl. Men hun er kanskje mer opptatt av at det er billigst mulig og lukter godt.

Det med turen var ikke så rart da, hun hadde jo ikke fått sove hele natten. Er fryktelig slitsomt å ikke få sove. Og frokost må hun jo få lov til å spise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig fristet til å skrive en kommentar på disse hudproblemene til Guro, på en Youtube-video. Men vet ikke helt hvordan jeg skulle formulert meg, uten at de hadde tatt det som kritikk... 😄

Og så hadde det vel blitt en "rant" av en annen verden i en video etterpå 😄

Men det er trist å se at hun prioriterer så til de grader feil. Ikke bare med huden sin, men med så mye annet. Det er tydeligvis viktigere å få ut videoer hver dag, enn å prøve å bedre sin egen helse 🤔 Man skulle nesten ikke tro at damene snart var 40 år gamle.... 

• Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mardina skrev (På 17.3.2025 den 19.48):

Jeg er veldig fristet til å skrive en kommentar på disse hudproblemene til Guro, på en Youtube-video. Men vet ikke helt hvordan jeg skulle formulert meg, uten at de hadde tatt det som kritikk... 😄

Og så hadde det vel blitt en "rant" av en annen verden i en video etterpå 😄

Men det er trist å se at hun prioriterer så til de grader feil. Ikke bare med huden sin, men med så mye annet. Det er tydeligvis viktigere å få ut videoer hver dag, enn å prøve å bedre sin egen helse 🤔 Man skulle nesten ikke tro at damene snart var 40 år gamle.... 

Ekspander  

Hehe, så lenge du vinkler det litt inn i mot deg selv, så kan du si ganske mye innafor :nikke:.

Noe ala' :" Hei Guro, en ting jeg ville vært påpasselig med er... bla bla... :skriver: For erfaringsmessig"...

Hudpleie er det definitivt lov å tipse om. (Nå tror jeg ikke disse har så mange yngre seere, så heldigvis er nok påvirkningen minimal. ) Men av de to, er Guro minst hårsår, er mitt inntrykk. Pia lar seg oftere krenke mer på vegne av andre. 

jukkapalme skrev (På 17.3.2025 den 19.39):

Det med turen var ikke så rart da, hun hadde jo ikke fått sove hele natten. Er fryktelig slitsomt å ikke få sove. Og frokost må hun jo få lov til å spise.

Ekspander  

Uff, du har hèlt rett, men er det to ting min indre Lilli Bendriss hadde kunnet forutsi, er det at Guro ikke ble med på gåtur ( :sorry:) Hun valgte jo å sitte i bilen å ha direktesending/gjespemaraton mens sønnen var på svømming for et par dager siden. (Ville nok satt meg ut i det minste og luftet hodet litt..) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tradegy skrev (På 17.3.2025 den 20.47):

Hehe, så lenge du vinkler det litt inn i mot deg selv, så kan du si ganske mye innafor :nikke:.

Noe ala' :" Hei Guro, en ting jeg ville vært påpasselig med er... bla bla... :skriver: For erfaringsmessig"...

Hudpleie er det definitivt lov å tipse om. (Nå tror jeg ikke disse har så mange yngre seere, så heldigvis er nok påvirkningen minimal. ) Men av de to, er Guro minst hårsår, er mitt inntrykk. Pia lar seg oftere krenke mer på vegne av andre. 

Uff, du har hèlt rett, men er det to ting min indre Lilli Bendriss hadde kunnet forutsi, er det at Guro ikke ble med på gåtur ( :sorry:) Hun valgte jo å sitte i bilen å ha direktesending/gjespemaraton mens sønnen var på svømming for et par dager siden. (Ville nok satt meg ut i det minste og luftet hodet litt..) 

Ekspander  

Jeg har også inntrykk av Pia svarer mye på vegne av Guro. At Guro ikke slipper til 🤔

Får se om jeg tar sjansen på å skrive noe da 😄 Får prøve å si at jeg kun vil ha svar fra Guro... Så får man jo se om hun slipper til. Det er jo tross alt Guro sine hud-problemer og ikke Pia sine... 😊

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tradegy skrev (På 17.3.2025 den 20.47):

Ekspander  

Haha, indre Lilli Bendriss :fnise: ja, det hadde kanskje ikke vært overraskende om hun ikke ble med på gåtur om hun hadde fått sovet heller. Synd, for å gå tur er sunt for både kropp og hode. Pia var så flink til å gå tur før, håper hun tar opp det igjen og får med seg Guro. Så ikke den direktesendingen, men hun burde heller satt seg ut litt enn å sitte i bilen, ja. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor får dem ikke flere barn??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Centimeteren skrev (På 18.3.2025 den 5.31):

Hvorfor får dem ikke flere barn??

Ekspander  

Det sier vel seg selv hvorfor de ikke får flere barn. De er på ingen måte der i livet at de kunne fått barn. Verken forhold, helse eller psyke er på plass. Jeg tror ikke noen av dem ønsker seg flere barn heller.

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NinaLisa skrev (På 18.3.2025 den 7.33):

Det sier vel seg selv hvorfor de ikke får flere barn. De er på ingen måte der i livet at de kunne fått barn. Verken forhold, helse eller psyke er på plass. Jeg tror ikke noen av dem ønsker seg flere barn heller.

Ekspander  

Ok. De kan bli fosterforeldre da. Mange vanskeligstilte barn og ungdommer som trenger et kjærlig hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Centimeteren skrev (På 18.3.2025 den 9.23):

Ok. De kan bli fosterforeldre da. Mange vanskeligstilte barn og ungdommer som trenger et kjærlig hjem.

Ekspander  

Hvorfor tenker du at de er egnet som fosterforelder?

De har verken plass eller kapasitet til det. Ikke interesse for barn/flere barn heller. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...