Petrine12 Skrevet 9. mars #861 Del Skrevet 9. mars Ho var svak og følte seg dårlig i ei periode etter operasjonen. Ho vart lagt inn på sjukehuset dag 90 i 2020 og opererte vekk ein væskesamling i ryggen og kom heim att med rullator dag 93. Da hadde ho mista muskulatur i kroppen og det var beina ho merka det mest sia dei tross alt skal holde ho oppe. Ho hadde litt opptrening med fysio og skulle forsette sjølv. Siste året har ho sagt nerveskader i muskulaturen… det høyres veldig rart ut etter å vore svak ei kort periode. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petrine12 Skrevet 9. mars #862 Del Skrevet 9. mars Eg trur ho på NAV grunna angst. Ikkje beina… 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
garfunkel Skrevet 9. mars #863 Del Skrevet 9. mars Petrine12 skrev (34 minutter siden): Ho var svak og følte seg dårlig i ei periode etter operasjonen. Ho vart lagt inn på sjukehuset dag 90 i 2020 og opererte vekk ein væskesamling i ryggen og kom heim att med rullator dag 93. Da hadde ho mista muskulatur i kroppen og det var beina ho merka det mest sia dei tross alt skal holde ho oppe. Ho hadde litt opptrening med fysio og skulle forsette sjølv. Siste året har ho sagt nerveskader i muskulaturen… det høyres veldig rart ut etter å vore svak ei kort periode. Det er seneskader, ikke nerveskader. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gogglebox Skrevet 9. mars #864 Del Skrevet 9. mars Mardina skrev (19 timer siden): Du synes ikke det er litt spesielt at to damer på nærmere 40 på død og liv må bo sammen? Guro har jo aldri fått kjent på selvstendighet og jeg tror helt ærlig hun ikke hadde klart det særlig bra om hun måtte være selvstendig 🤔 Og det synes i hvert fall jeg er ganske spesielt 🤔 Det er jo fint at de har et godt forhold seg imellom, men de gjør seg selv en bjørnetjeneste ved å bo sammen sånn som de gjør nå. Guro trenger å lære seg være selvstendig, men det kan virke som hun overhodet ikke er interessert i det 🤔 Og hva med den dagen Pia får seg en kjæreste? Skal ikke vedkommende få lov å besøke henne der hun bor? Leiligheten er rett og slett ikke stor nok for 2 voksne + et barn annenhver uke. Joda, men jeg er realitetsorientert, og vet at å forvente at Guro eller Pia står på egne ben og blir mer selvstendige er en utopi. Det kommer aldri til å skje, de er for avhengige av hverandre og for avhengige av komforten det innebærer å være to om en allerede lav husleie og en forvirrende matpost som består av minst 4 ulike budsjetter. Tror heller ikke at noen av dem vil få seg en kjæreste i nærmeste fremtid. Hardt å si det kanskje, men Pia har vel vært singel i over 15 år, og har lagt til seg fakter og særegenheter som det vil kreve stor tålmodighet og endringer til å overkomme. Jeg har revet meg i håret og ropt ut om at de må da komme seg ut i virkeligheten og ikke få alt av støtte, bil og leiligheter kastet etter dem, at de må da kunne leve på et eksistensminimum som oss andre som eier eller leier egen bolig gjør, men det kommer ikke til å skje! Merker også på Pia at hun er blitt gladere av å ha søster og nevø sammen med seg, for jeg tror at hun kjente seg ensom på denne tiden i fjor. Vi vet jo ikke hva som har skjedd i kulissene når det gjelder samlivsbruddet mellom Guro og eksmannen, så det kan jo hende at det har vært planlagt en stund eller at Pia så det komme. Selv vi som bare følger dem på YouTube så jo at det var noe som skurret da Guro fortalte at hun lå og gråt på nettene og distanserte seg mer fra mannen og tilbragte mer og mer tid i leiligheten til Pia. Hun drøyde så lenge med å dra hjem at hun kokte poteter til middagen hjemme hos Pia. Det er ikke normalt! Hun fikk jo mange spørsmål om de var i ferd med å gå fra hverandre lenge før hun offentliggjorde det fordi seerne så hvordan hun hadde det, og det smittet jo litt over på Pia også. Hun var jo innestengt i leiligheten og kunne gå flere dager i pysjen uten å treffe folk, så hva dere snakker om når det gjelder at hun var på vei til å få livet på stell igjen skjønner jeg ikke. Jeg er kanskje litt mer på team Guro enn det resten av dere er, så jeg føler vel et visst ansvar for å forsvare henne og valgene hun tar. Det er jo en realitet i at hun ikke har helse til å ta vare på et barn 50% og holde et hus i orden. Hun måtte jo ha hjelp av søster og mor til rengjøring av huset hun bodde i sammen med mannen også da de kuttet ut vaskehjelp. Å si at "hun kan jo bare finne seg en leilighet utenfor byen og kvitte seg med bilen" er også ganske urealistisk da busstilbudet i Moss bare blir dårligere, og selv utenfor byen koster en leilighet 10.000 i måneden. Det er stor avstand mellom der de bor nå og der ungen går i barnehage f.eks, så det er ikke bare å gå den veien heller. Ja, hun kunne klart seg med en billigere bil, helt klart, men en ny bil har garantier og ofte service inkludert i 5 år, så hun trenger ikke bekymre seg for høye verkstedutgifter eller noe uforutsett der. Det er også faren som står som eier av bilen, så hvis hun finner ut av at hun ikke har råd til den (og jeg tror de har en romslig avtale for hvor lite hun kan betale for den i måneden), så kan han ta over. Skal ikke snakke så mye om barnet, men vennebesøk og barnebursdager og sånt tror jeg heller ikke vil skje med det første. Etter det jeg kan huske har de ikke snakket om eller nevnt at barnet er sammen med andre barn. De tar han heller ikke med når de skal møte venninnene sine som har barn på samme alder. Og det er naturlig at slike ting havner hos den av foreldrene som bor nærmest skole og barnehage, så da vil det vel være eksmannen som arrangerer sånt hos seg. Dette ble langt, men jeg hadde mye på hjertet denne tåkefulle søndagen. Pia fikk forresten muskelsvinn etter lang tids feilernæring etter operasjonene våren 2020. Dette har ført til nevropati. Tror absolutt at hun kan bli sterkere i beina, men når hun nesten ikke bruker dem til annet enn å gå på bar asfalt eller på kjøpesenter, så vil de jo forbli sånn. Bare det å gå i trappene de har i brl noen ganger om dagen hadde ført til bedring. De tar jo alltid heis uansett hvor høyt opp de skal. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gogglebox Skrevet 9. mars #865 Del Skrevet 9. mars garfunkel skrev (3 timer siden): Det er seneskader, ikke nerveskader. Hvordan kan man få seneskader uten ytre påvirkning? Tror Pia har ment å si "senskader" 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 9. mars #866 Del Skrevet 9. mars (endret) Gogglebox skrev (1 time siden): Joda, men jeg er realitetsorientert, og vet at å forvente at Guro eller Pia står på egne ben og blir mer selvstendige er en utopi. Det kommer aldri til å skje, de er for avhengige av hverandre og for avhengige av komforten det innebærer å være to om en allerede lav husleie og en forvirrende matpost som består av minst 4 ulike budsjetter. Tror heller ikke at noen av dem vil få seg en kjæreste i nærmeste fremtid. Hardt å si det kanskje, men Pia har vel vært singel i over 15 år, og har lagt til seg fakter og særegenheter som det vil kreve stor tålmodighet og endringer til å overkomme. Jeg har revet meg i håret og ropt ut om at de må da komme seg ut i virkeligheten og ikke få alt av støtte, bil og leiligheter kastet etter dem, at de må da kunne leve på et eksistensminimum som oss andre som eier eller leier egen bolig gjør, men det kommer ikke til å skje! Merker også på Pia at hun er blitt gladere av å ha søster og nevø sammen med seg, for jeg tror at hun kjente seg ensom på denne tiden i fjor. Vi vet jo ikke hva som har skjedd i kulissene når det gjelder samlivsbruddet mellom Guro og eksmannen, så det kan jo hende at det har vært planlagt en stund eller at Pia så det komme. Selv vi som bare følger dem på YouTube så jo at det var noe som skurret da Guro fortalte at hun lå og gråt på nettene og distanserte seg mer fra mannen og tilbragte mer og mer tid i leiligheten til Pia. Hun drøyde så lenge med å dra hjem at hun kokte poteter til middagen hjemme hos Pia. Det er ikke normalt! Hun fikk jo mange spørsmål om de var i ferd med å gå fra hverandre lenge før hun offentliggjorde det fordi seerne så hvordan hun hadde det, og det smittet jo litt over på Pia også. Hun var jo innestengt i leiligheten og kunne gå flere dager i pysjen uten å treffe folk, så hva dere snakker om når det gjelder at hun var på vei til å få livet på stell igjen skjønner jeg ikke. Jeg er kanskje litt mer på team Guro enn det resten av dere er, så jeg føler vel et visst ansvar for å forsvare henne og valgene hun tar. Det er jo en realitet i at hun ikke har helse til å ta vare på et barn 50% og holde et hus i orden. Hun måtte jo ha hjelp av søster og mor til rengjøring av huset hun bodde i sammen med mannen også da de kuttet ut vaskehjelp. Å si at "hun kan jo bare finne seg en leilighet utenfor byen og kvitte seg med bilen" er også ganske urealistisk da busstilbudet i Moss bare blir dårligere, og selv utenfor byen koster en leilighet 10.000 i måneden. Det er stor avstand mellom der de bor nå og der ungen går i barnehage f.eks, så det er ikke bare å gå den veien heller. Ja, hun kunne klart seg med en billigere bil, helt klart, men en ny bil har garantier og ofte service inkludert i 5 år, så hun trenger ikke bekymre seg for høye verkstedutgifter eller noe uforutsett der. Det er også faren som står som eier av bilen, så hvis hun finner ut av at hun ikke har råd til den (og jeg tror de har en romslig avtale for hvor lite hun kan betale for den i måneden), så kan han ta over. Skal ikke snakke så mye om barnet, men vennebesøk og barnebursdager og sånt tror jeg heller ikke vil skje med det første. Etter det jeg kan huske har de ikke snakket om eller nevnt at barnet er sammen med andre barn. De tar han heller ikke med når de skal møte venninnene sine som har barn på samme alder. Og det er naturlig at slike ting havner hos den av foreldrene som bor nærmest skole og barnehage, så da vil det vel være eksmannen som arrangerer sånt hos seg. Dette ble langt, men jeg hadde mye på hjertet denne tåkefulle søndagen. Pia fikk forresten muskelsvinn etter lang tids feilernæring etter operasjonene våren 2020. Dette har ført til nevropati. Tror absolutt at hun kan bli sterkere i beina, men når hun nesten ikke bruker dem til annet enn å gå på bar asfalt eller på kjøpesenter, så vil de jo forbli sånn. Bare det å gå i trappene de har i brl noen ganger om dagen hadde ført til bedring. De tar jo alltid heis uansett hvor høyt opp de skal. Jeg mener fortsatt at Guro trenger å lære seg å bli selvstendig. Hun har tross alt et barn og ta vare på. Hun kan ikke forvente å lene seg på alle til hun blir 80 og kanskje senil... Pia VAR på vei til å få orden på livet sitt igjen. Hun hadde gått ganske markant ned i vekt og begynte å se bra ut. Og hva skjedde når Pia tilbragte mer og mer tid sammen med Guro? Jo, hun er nå begynt å gå opp i vekt igjen. Det er derfor jeg sier at de egentlig ikke har godt av å bo sammen 🤔 Det er ikke normalt å være så avhengig av sin egen søster, som det Guro er. Det er jo fint at du er på Guro sin side, men faktum er at hun er på vei utenfor stupet om hun fortsetter i samme sporet som hun er i nå. Det er ikke helsefaglig forsvarlig å være så stor som Guro er nå OG skulle ta vare på et barn med spesielle behov. Gjør hun ikke noe med vekten sin nå, så blir hun snart immobil. Og det er i hvert fall ikke forenelig med å ta vare på et barn. Prisene på leiligheter i Moss skal jeg ikke uttale meg for my om, men rundt 10 000,- er nok en vanlig pris jevnt over, hvis man vil ha minimum 2 soverom. Men Guro ønsker tydeligvis ikke å bli selvstendig, selv om hun nærmer seg 40 🤔 Jeg synes bare det er en merkelig prioritering å velge å bo trangt med et barn annenhver uke, fremfor å ha litt mer plass rundt seg og at guttungen kan få eget rom. Men nå er jo prioriteringene der i gården jevnt over på bærtur allerede. Uforutsette ting kan skje med bil, selv om man har garanti, det regner jeg med at du også er klar over? Hun har heller ikke prioritert å få opp ladeboks til bilen, noe som er ganske essensielt når man har elbil. Å hurtiglade batteriet på en elbil over tid, er heller ikke bra. Hadde hun lest seg litt opp på det med å ha elbil, så hadde hun funnet ut av det selv. Jeg har selv elbil, men jeg kjøpte min brukt. Og en av de første tingene jeg prioriterte var å få opp en ladeboks. Å ha elbil uten å kunne lade hjemme, er rimelig håpløst. Endret 9. mars av Mardina 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 9. mars #867 Del Skrevet 9. mars Det er skremmende hvor mye enkelte i denne tråden mener om andre og hvordan de lever og hvordan livene deres blir fremover. Tenker de er heldige som har et so godt søskenforhold og den lille er heldig som har flere nære omsorgspersoner, fatter ikke at man kan se noe galt i det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 9. mars #868 Del Skrevet 9. mars Orly skrev (3 minutter siden): Det er skremmende hvor mye enkelte i denne tråden mener om andre og hvordan de lever og hvordan livene deres blir fremover. Tenker de er heldige som har et so godt søskenforhold og den lille er heldig som har flere nære omsorgspersoner, fatter ikke at man kan se noe galt i det Jentene har selv valgt å eksponere seg i SoMe, da må man nesten regne med at det blir snakket om hva de gjør og ikke gjør. Man blir jo litt bekymret, når man ser hvordan det er på vei til å skli ut... 🤔 Da må man jo få lov til å bli litt bekymret... 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 9. mars #869 Del Skrevet 9. mars Pia var så flink til å gå turer før. Tror ikke hun gjør det så mye mer. Synd. Syns det er fint at de har et så nært og fint søskenforhold, men tror ikke det er så bra for dem i lengden å bo sammen. Mistenker at de koser seg for mye med mat og snacks de ikke viser i vloggene, ellers hadde ikke Guro blitt så stor som hun har blitt. Hun er vel sikkert tilbake på startvekt som den var før operasjonen nå? Trist å være vitne til. Er bekymret for helsa hennes fordi jeg bryr meg. Liker begge to skikkelig godt og vil at de skal ha det bra. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 9. mars #870 Del Skrevet 9. mars jukkapalme skrev (1 minutt siden): Pia var så flink til å gå turer før. Tror ikke hun gjør det så mye mer. Synd. Syns det er fint at de har et så nært og fint søskenforhold, men tror ikke det er så bra for dem i lengden å bo sammen. Mistenker at de koser seg for mye med mat og snacks de ikke viser i vloggene, ellers hadde ikke Guro blitt så stor som hun har blitt. Hun er vel sikkert tilbake på startvekt som den var før operasjonen nå? Trist å være vitne til. Er bekymret for helsa hennes fordi jeg bryr meg. Liker begge to skikkelig godt og vil at de skal ha det bra. Her er jeg helt enig med deg 😊 Liker Guro og Pia jeg, selv om det kan virke som jeg ikke gjør det innimellom. Men man blir bekymret, når man ser hvordan det sklir ut. Man er jo et medmenneske, som vil at andre skal ha det bra 😊 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gogglebox Skrevet 9. mars #871 Del Skrevet 9. mars Mardina skrev (1 time siden): Jeg mener fortsatt at Guro trenger å lære seg å bli selvstendig. Hun har tross alt et barn og ta vare på. Hun kan ikke forvente å lene seg på alle til hun blir 80 og kanskje senil... Pia VAR på vei til å få orden på livet sitt igjen. Hun hadde gått ganske markant ned i vekt og begynte å se bra ut. Og hva skjedde når Pia tilbragte mer og mer tid sammen med Guro? Jo, hun er nå begynt å gå opp i vekt igjen. Det er derfor jeg sier at de egentlig ikke har godt av å bo sammen 🤔 Det er ikke normalt å være så avhengig av sin egen søster, som det Guro er. Det er jo fint at du er på Guro sin side, men faktum er at hun er på vei utenfor stupet om hun fortsetter i samme sporet som hun er i nå. Det er ikke helsefaglig forsvarlig å være så stor som Guro er nå OG skulle ta vare på et barn med spesielle behov. Gjør hun ikke noe med vekten sin nå, så blir hun snart immobil. Og det er i hvert fall ikke forenelig med å ta vare på et barn. Prisene på leiligheter i Moss skal jeg ikke uttale meg for my om, men rundt 10 000,- er nok en vanlig pris jevnt over, hvis man vil ha minimum 2 soverom. Men Guro ønsker tydeligvis ikke å bli selvstendig, selv om hun nærmer seg 40 🤔 Jeg synes bare det er en merkelig prioritering å velge å bo trangt med et barn annenhver uke, fremfor å ha litt mer plass rundt seg og at guttungen kan få eget rom. Men nå er jo prioriteringene der i gården jevnt over på bærtur allerede. Uforutsette ting kan skje med bil, selv om man har garanti, det regner jeg med at du også er klar over? Hun har heller ikke prioritert å få opp ladeboks til bilen, noe som er ganske essensielt når man har elbil. Å hurtiglade batteriet på en elbil over tid, er heller ikke bra. Hadde hun lest seg litt opp på det med å ha elbil, så hadde hun funnet ut av det selv. Jeg har selv elbil, men jeg kjøpte min brukt. Og en av de første tingene jeg prioriterte var å få opp en ladeboks. Å ha elbil uten å kunne lade hjemme, er rimelig håpløst. Jeg er klar over at uforutsette ting kan skje med en bil, selvom det meste er dekket under nybilsgarantien, men jeg vet også at hun er såpass bortskjemt at det ikke kommer til å bli noe problem, og at den som står som eier (far) tar seg av den utgiften. Etter det jeg har skjønt, så lader hun som oftest på AC-lading på offentlige parkeringsplasser, og ved en sjelden gang hurtiglader. Hun har jo fått denne bilen rett i fanget, og har vel kommet til en konklusjon om at det går greit å ikke ha lader hjemme. Hvor skulle hun fått pengene til å installere en lader fra? (Jeg er forøvrig helt enig i alt dette du sier, men når det kommer til Norwaytwins, så er ikke sunn fornuft, selvstendighet og tenke selv noe som kan forventes rett og slett) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 9. mars #872 Del Skrevet 9. mars Gogglebox skrev (1 minutt siden): Jeg er klar over at uforutsette ting kan skje med en bil, selvom det meste er dekket under nybilsgarantien, men jeg vet også at hun er såpass bortskjemt at det ikke kommer til å bli noe problem, og at den som står som eier (far) tar seg av den utgiften. Etter det jeg har skjønt, så lader hun som oftest på AC-lading på offentlige parkeringsplasser, og ved en sjelden gang hurtiglader. Hun har jo fått denne bilen rett i fanget, og har vel kommet til en konklusjon om at det går greit å ikke ha lader hjemme. Hvor skulle hun fått pengene til å installere en lader fra? (Jeg er forøvrig helt enig i alt dette du sier, men når det kommer til Norwaytwins, så er ikke sunn fornuft, selvstendighet og tenke selv noe som kan forventes rett og slett) Der hun får andre penger "hun ikke har" fra... Mamma og pappa-banken 😄 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petrine12 Skrevet 9. mars #873 Del Skrevet 9. mars Eg trur dei fleste ønske jentene alt godt! Og då blir det fortvilande å sjå når ting går feil veg. Pia har vore i behandling for/mot angst. Sjansen for at ho kan hoppe på ein buss åleine no er vel liten. At oppfølginga fra lege etter ein slankeoperasjon er so latterlig lite er veldig trist! M var født med klumpfot og får sko fra bruktbutikker til 50 kr😅 Sorry men det er og blir latterlig. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gogglebox Skrevet 9. mars #874 Del Skrevet 9. mars Mardina skrev (2 minutter siden): Der hun får andre penger "hun ikke har" fra... Mamma og pappa-banken 😄 Du sier noe der. Må være fra pappa-banken i så fall, for moren deres har jo ikke råd til å vedlikeholde eget hus engang. Men noe av argumentet for at hun ikke så poenget med hjemmelader var at da kunne hun ikke fortsette med gateparkering og ha 20m til døren, men måtte parkere lenger bort og gå et lite stykke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 9. mars #875 Del Skrevet 9. mars Gogglebox skrev (2 minutter siden): Du sier noe der. Må være fra pappa-banken i så fall, for moren deres har jo ikke råd til å vedlikeholde eget hus engang. Men noe av argumentet for at hun ikke så poenget med hjemmelader var at da kunne hun ikke fortsette med gateparkering og ha 20m til døren, men måtte parkere lenger bort og gå et lite stykke. Pappa-banken ser jo nesten ut til å være utømmelig til tider 😬 Så og si alle med elbil lader jo hjemme. Så det er jo ganske tydelig at Guro ikke har satt seg inn i hva det innebærer å ha elbil 🤔 Hadde vel vært like greit om hun hadde kjøpt en fossilbil 😄 Huff, de liker å ha det komfortabelt de to der 😄 Nå skal jo Guro begynne å trene. Skal jeg være helt ærlig, så tror jeg ikke det er noe hun kommer til å gjøre regelmessig... Det er jo masse andre "unyttige" ting som heller prioriteres.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petrine12 Skrevet 9. mars #876 Del Skrevet 9. mars Gogglebox skrev (9 minutter siden): Du sier noe der. Må være fra pappa-banken i så fall, for moren deres har jo ikke råd til å vedlikeholde eget hus engang. Men noe av argumentet for at hun ikke så poenget med hjemmelader var at da kunne hun ikke fortsette med gateparkering og ha 20m til døren, men måtte parkere lenger bort og gå et lite stykke. Synst huset er blitt veldig bra ej? Kva ho ikkje vedlikehelde da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 9. mars #877 Del Skrevet 9. mars Petrine12 skrev (6 minutter siden): Synst huset er blitt veldig bra ej? Kva ho ikkje vedlikehelde da? Utvendig. I tillegg står det en bil som ikke er i bruk på tomten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gogglebox Skrevet 9. mars #878 Del Skrevet 9. mars Mardina skrev (2 minutter siden): Pappa-banken ser jo nesten ut til å være utømmelig til tider 😬 Så og si alle med elbil lader jo hjemme. Så det er jo ganske tydelig at Guro ikke har satt seg inn i hva det innebærer å ha elbil 🤔 Hadde vel vært like greit om hun hadde kjøpt en fossilbil 😄 Huff, de liker å ha det komfortabelt de to der 😄 Nå skal jo Guro begynne å trene. Skal jeg være helt ærlig, så tror jeg ikke det er noe hun kommer til å gjøre regelmessig... Det er jo masse andre "unyttige" ting som heller prioriteres.. Hun argumenterte også med at det ville være billigere å lade enn å fylle full tank med diesel, men tenkte nok ikke over at kjørelengden er mye lenger på full tank enn på fullt batteri. 🤷♀️ Det er ca. like langt til treningssenteret og til der de har parkeringsplass, så kanskje hun finner ut at det ikke er så langt å gå allikevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gogglebox Skrevet 9. mars #879 Del Skrevet 9. mars Petrine12 skrev (7 minutter siden): Synst huset er blitt veldig bra ej? Kva ho ikkje vedlikehelde da? Hun mangler foringer og lister på vinduet i stua f.eks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 9. mars #880 Del Skrevet 9. mars Gogglebox skrev (4 minutter siden): Hun argumenterte også med at det ville være billigere å lade enn å fylle full tank med diesel, men tenkte nok ikke over at kjørelengden er mye lenger på full tank enn på fullt batteri. 🤷♀️ Det er ca. like langt til treningssenteret og til der de har parkeringsplass, så kanskje hun finner ut at det ikke er så langt å gå allikevel. Ja, det gjenstår å se hvordan dette trenings-opplegget går 😄 De har vel en tendens til å gi opp ting etterhvert, når det ikke har ønsket effekt. Jeg holder ikke pusten akkurat... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå