Kløftfrid Skrevet i går, 07:57 #3201 Skrevet i går, 07:57 MÅ begge tvillingene være oppe hele natta? Kan ikke en sove og en ta seg av gutten? For å få ting til å gå rundt? Nå skal jo begge snorke til gutten blir henta... 3
Miss perfect Skrevet i går, 08:54 #3202 Skrevet i går, 08:54 Kløftfrid skrev (54 minutter siden): MÅ begge tvillingene være oppe hele natta? Kan ikke en sove og en ta seg av gutten? For å få ting til å gå rundt? Nå skal jo begge snorke til gutten blir henta... Pia og Guro MÅ både være våkne og sove samtidig, vet du. 1 3
Eva-Lena Skrevet i går, 09:15 #3203 Skrevet i går, 09:15 Miss perfect skrev (20 minutter siden): Pia og Guro MÅ både være våkne og sove samtidig, vet du. Det er sikkert ikke så enkelt å sove når de bor sammen og den ene sover på sofaen i stua. Helt ærlig så skjønner jeg ikke at de orker å bo sammen. En kort periode er greit, men flere år hadde vært totalt uaktuelt for min del. 7 1
NinaLisa Skrevet i går, 09:33 #3204 Skrevet i går, 09:33 Kløftfrid skrev (1 time siden): MÅ begge tvillingene være oppe hele natta? Kan ikke en sove og en ta seg av gutten? For å få ting til å gå rundt? Nå skal jo begge snorke til gutten blir henta... Det hadde jo vært enklere om en hadde sovet og den andre hadde vært med gutten. Og byttet underveis. Men det er nok ikke så enkelt i en liten leilighet. Jeg skjønner det slik at gutten vil være med mamma og at det ikke hjelper å gå på soverommet og lukke døra. Han begynner å bli stor og det blir kanskje vanskeligere dess eldre han blir. 5 1
Miss perfect Skrevet i går, 10:04 #3205 Skrevet i går, 10:04 Eva-Lena skrev (47 minutter siden): Det er sikkert ikke så enkelt å sove når de bor sammen og den ene sover på sofaen i stua. Helt ærlig så skjønner jeg ikke at de orker å bo sammen. En kort periode er greit, men flere år hadde vært totalt uaktuelt for min del. Nei ting blir tungvindt når Pia har grodd fast på sofaen. De kunne funnet løsninger, men det er det ingen intr for så. 6 3
Petrine12 Skrevet i går, 11:47 #3206 Skrevet i går, 11:47 *Blåbær* skrev (5 timer siden): Jeg spør ikke om dette for å kritisere, men fordi jeg oppriktig lurer, leverer man et barn som ikke har sovet hele natten i barnehagen? Er ikke et kriterie for å sende barn i barnehagen at det er opplagt til å kunne bli med på det som skjer? Begge damene er jo også hjemme uansett og kan sove på tur, så jeg ble bare nysgjerrig rundt dette. Han har aldri ein fridag. Ikkje lørdag og søndag engang er hans fridaga. Stress og mas for ein gut med autisme😔 2 2
Tradegy Skrevet 17 timer siden #3208 Skrevet 17 timer siden (endret) #dobbeltpost Endret 17 timer siden av Tradegy
jukkapalme Skrevet 16 timer siden #3209 Skrevet 16 timer siden Tradegy skrev (28 minutter siden): Ganske på kornet Så søte, her er norwaytwins om 40 år 😂 1
Sol Rampelyset Skrevet 16 timer siden #3210 Skrevet 16 timer siden Tråden er ryddet for brukerdebatt. Sol, admin.
NinaLisa Skrevet 1 time siden #3211 Skrevet 1 time siden Tradegy skrev (15 timer siden): Ganske på kornet Og kroken på døra 🤩 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå