Gå til innhold

Norwaytwins

Fremhevede innlegg

Skrevet
Kvinneforkjemper1 skrev (10 minutter siden):

synes det er helt tafatt at det er fysisk mulig med 1,5 time «arbeidsdager», hun bruker jo like lang tid på vei til og fra jobb som hun faktisk er der?!? de bør stilles krav til og faktisk kunne være på jobb på en mer realistisk måte. personlig synes jeg man faktisk må pushes til å begynne på jobb 08:00 og faktisk jobbe noe tilnærmet en hel dag, jeg blåser i om de selv mener det ikke går, dette opplegget gjør henne ikke særlig godt

Enig. Det er altfor lite krav til både Guro og Pia. Selvsagt vil ikke G gå noe opp i arbeidstid når hun kan ha det komfortabelt med et par timer på " jobb" sånn innimellom. Man merker jo på hele henne at hun ikke ønsker å være i en jobb. Blir nok snart 100% ufør. Hos Pia kan man i det minste se en antydning til lyst for å ha en jobb. Selv om det er veldig lite hun også " klarer"

• Nyttig 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kvinneforkjemper1 skrev (1 time siden):

synes det er helt tafatt at det er fysisk mulig med 1,5 time «arbeidsdager», hun bruker jo like lang tid på vei til og fra jobb som hun faktisk er der?!? de bør stilles krav til og faktisk kunne være på jobb på en mer realistisk måte. personlig synes jeg man faktisk må pushes til å begynne på jobb 08:00 og faktisk jobbe noe tilnærmet en hel dag, jeg blåser i om de selv mener det ikke går, dette opplegget gjør henne ikke særlig godt

Nav godtar det vel for å prøve å få henne litt på gli, hun virker ikke veldig motivert nei. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Mickan skrev (3 timer siden):

Praksis begynner kl 13, G er tilbake i bilen 14.40 og skal tilbake på fredag. Tidenes mildeste arbeidspraksis. Er det egentlig noe vits? 😳

Kanskje det er sånn Guro må prøve seg, for å måle hva hun klarer å bidra med. Kanskje det også var sånn arbeidsgiver ønsket det.

Men så lenge dere kan slenge dritt og kritisere er jo dere førnøyd. 

Ang smerter. Jeg har hatt ned over 30 kg, fra kraftig fedme til nå overvektig. Og mine smerter jeg plages med, er faktisk mye værre nå. Sånn til info

• Liker 1
Skrevet (endret)
tonebelinda skrev (3 timer siden):

Kanskje det er sånn Guro må prøve seg, for å måle hva hun klarer å bidra med. Kanskje det også var sånn arbeidsgiver ønsket det.

Men så lenge dere kan slenge dritt og kritisere er jo dere førnøyd. 

Ang smerter. Jeg har hatt ned over 30 kg, fra kraftig fedme til nå overvektig. Og mine smerter jeg plages med, er faktisk mye værre nå. Sånn til info

Som det er sagt i denne tråden flere ganger, så lenge jentene eksponerer seg i SoMe, så må man også tåle å få kritikk. Problemet er at de ikke takler det og sletter over en lav sko. 

Og jeg står fortsatt for at hovedgrunnen til Guro sine smerter ER p.g.a overvekt. Det er ikke lett å bære rundt på så mye vekt på kroppen. Det er fakta. 

Jeg har forøvrig også gått ned snart 30 kg selv og er ikke plaget noe særlig med smerter p.g.a det. Så det kan slå ut på forskjellige måter. Det er jo trist at du sliter med smerter, men da får du sikkert hjelp med det også? 

Endret av Mardina
  • Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet

Jeg hadde blitt gal av å ha gardinene trukket for hele tiden. Pia sa at gutten likte å se ut vinduet...

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet
Mardina skrev (1 time siden):

Jeg har forøvrig også gått ned snart 30 kg selv og er ikke plaget noe særlig med smerter p.g.a det. Så det kan slå ut på forskjellige måter. Det er jo trist at du sliter med smerter, men da får du sikkert hjelp med det også? 

Kan dessverre ikke skryte av at jeg får noe hjelp med smertene. Har selvsagt oppsøkt lege mange ganger.

Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt.

Sol, admin. 

Skrevet

Jeg har fulgt med Norwaytwins siden i fjor sommer sånn cirka. 
Hører at Pia av og til snakker om en eks. Er dette et forhold som ligger lang tilbake tid, og har vedkommende vært med i bloggen på noe tidspunkt?

Forresten positivt at Pia skal i dialog angående en ny jobb/praksisplass. 

Skrevet

Kjenner at det var veldig greit å vite hvordan de tenker ved kjøp av dopapir, når de tenker at de må kjøpe ny "dopapirsekk" og hvor dopapiret står lagret på boden👍

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...