Gå til innhold

Norwaytwins

Fremhevede innlegg

Skrevet
Miss perfect skrev (8 timer siden):

Joda, mottar stadig nye happyflops.. jeg ser aldri at de sitter på føttene dems. Ikke et pip om at de dreit seg ut med det samarbeidet i dagens vlog nei , sikkert best å holde kjeft å håpe folk glemmer 😂 så nå labber begge to rundt i morgenkåpe dagen lang ja, fiiiint det.

De har slettet den gamle videoen og lastet opp en ny video som erstatter den gamle, og der sier de at de har kuttet ut samarbeidet, og Guro sier at «de hadde bæsjet på leggen» så og si fordi de ikke hadde undersøkt produktene nærmere. 😊

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flere som har hørt podkasten? Helt krise, skulle så gjerne ønske Guro kunne få snakket i fred. Forstår ikke hvorfor Pia må være med på alt, dette var jo Guros episode men P får det som alltid til å handle om henne

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet
garfunkel skrev (5 minutter siden):

Flere som har hørt podkasten? Helt krise, skulle så gjerne ønske Guro kunne få snakket i fred. Forstår ikke hvorfor Pia må være med på alt, dette var jo Guros episode men P får det som alltid til å handle om henne

Podcasten er om mulig enda mer kjedelig enn vloggene de lager 😄 

Jeg kommenterte det at Pia er fæl til å avbryte. Og at hun bør slutte med det. Foreløpig har hun/de ikke svart. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Mardina skrev (1 minutt siden):

Jeg kommenterte det at Pia er fæl til å avbryte. Og at hun bør slutte med det. Foreløpig har hun/de ikke svart. 

Jeg har nylig hørt podcasten og de snakker mye om alt samtidig som de ikke forteller noen ting. Og Pia forteller om hvordan Guro har det og gjør ting. Jeg tenkte at nå skal vi endelig få vite hvor skoen trykker liksom, men det forteller de ikke. Veldig kjedelig og alt har vi egentlig hørt før. Hvordan de tenker på andre osv.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Tilia77 skrev (1 time siden):

De har slettet den gamle videoen og lastet opp en ny video som erstatter den gamle, og der sier de at de har kuttet ut samarbeidet, og Guro sier at «de hadde bæsjet på leggen» så og si fordi de ikke hadde undersøkt produktene nærmere. 😊

Ok, ikke sett den jeg. Men bra med litt innrømmelse da.

Skrevet
Mardina skrev (1 time siden):

Gud forby om de kan gjøre en ting alene.. virker som om da dauer en av de 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Miss perfect skrev (6 minutter siden):

Gud forby om de kan gjøre en ting alene.. virker som om da dauer en av de 

Ja, helt sykt hvor avhengig de to der er av hverandre 😳 😳 Guro lærer i hvert fall aldri å bli selvstendig ved å stadig vekk lene seg på andre. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Mardina skrev (22 minutter siden):

Ja, helt sykt hvor avhengig de to der er av hverandre 😳 😳 Guro lærer i hvert fall aldri å bli selvstendig ved å stadig vekk lene seg på andre. 

Nei og det har hun aldri i verden noen planer om heller. Burde fokusere på seg selv og sønnen. Skape et liv for de to sammen. Nekter å tro det er normalt å bo sammen med søstera di i en alder av 40 år MED et barn til og med. Være sammen 24/7, ALT må gjøres sammen.. går de på do alene kan man spørre seg om 😂

• Nyttig 5
Skrevet
Miss perfect skrev (7 minutter siden):

Nei og det har hun aldri i verden noen planer om heller. Burde fokusere på seg selv og sønnen. Skape et liv for de to sammen. Nekter å tro det er normalt å bo sammen med søstera di i en alder av 40 år MED et barn til og med. Være sammen 24/7, ALT må gjøres sammen.. går de på do alene kan man spørre seg om 😂

Det gjør de sikkert ikke 😂

"Hei søs! Jeg må drite, blir du med?" 😂😂

• Nyttig 3
Skrevet
Mardina skrev (28 minutter siden):

Det gjør de sikkert ikke 😂

"Hei søs! Jeg må drite, blir du med?" 😂😂

Haha 😂

• Liker 1
Skrevet

Eeeh hvorfor står det at poskasten er om Guro? Den er jo på ingen måte det??? 

• Nyttig 1
Skrevet
Kløftfrid skrev (52 minutter siden):

Eeeh hvorfor står det at poskasten er om Guro? Den er jo på ingen måte det??? 

Fordi Pia klarer ikke eller har evnen til å IKKE avbryte når andre snakker. Det er en veldig dårlig uvane hun har 🙄 

• Nyttig 4
Skrevet

orker noen forklare samarbeid greia dere snakker om? har vært uten pc noen dager så har ikke fått med meg noenting😭

• Liker 2
Skrevet

Ser de har fått en kommentar på at det at de avsluttet samarbeidet viser at man virkelig kan stole på damene når det kommer til samarbeid.. hehe, NEI det kan man virkelig ikke. Hadde det ikke vært for at ANDRE opplyste dem, hadde de aldri i verden tatt tak i dette og avsluttet. 

• Nyttig 2
Skrevet

Begynner på jobb klokka 13??

Skrevet
Kløftfrid skrev (9 minutter siden):

Begynner på jobb klokka 13??

Da har hun ihvertfall ikke planer om å være der så mange timene. Må vel hente i bhg..  merkelig opplegg hele greia.

• Liker 2
Skrevet

En time på jobb da kanskje...

• Liker 2
Skrevet
NinaLisa skrev (16 timer siden):

Jeg har nylig hørt podcasten og de snakker mye om alt samtidig som de ikke forteller noen ting. Og Pia forteller om hvordan Guro har det og gjør ting. Jeg tenkte at nå skal vi endelig få vite hvor skoen trykker liksom, men det forteller de ikke. Veldig kjedelig og alt har vi egentlig hørt før. Hvordan de tenker på andre osv.

Pia må lære seg å ikke avbryte hele tiden, det er ikke bare Guro hun avbryter, Moren også. Det er spesielt. Det hender P klarer å vente, men da svarer hun ikke på hva som blir sagt og bare spyr ut det hun har sittet å tenkt på mens den andre personen snakket. Ser det på ansiktet hennes også at hun bare venter på å få sagt sitt😄 

• Liker 1
  • Nyttig 6
Skrevet

Pia snakker asså så mye om han exen sin fra 20 år tilbake! det er helt villt. Hadde blitt litt creepa ut om jeg var han😳

Hun hadde hatt godt av å treffe noen, men da kan man ikke vare være inne😣

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Måtte le da Pia sa at på den første skikkelige daten med eksen, så var Guro og en venninne med?? Hvordan skjer sånt??

• Liker 1
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...