Miss_Sunshine* Skrevet lørdag kl. 17:05 #3121 Skrevet lørdag kl. 17:05 Tradegy skrev (4 timer siden): De drev jo å reklamerte for noen sånne vaske-ark i fjor. Da vet jeg kjemiker Alexander Sandtorv hadde de med i en snutt, sammen med andre som reklamerte for samme. Veldig rart at de er så sløve... Det opplegget med vaske-arkene hadde jeg helt glemt! 😅 Husker jeg fikk det opp på TikTok en periode, hvor du kunne få en prøveperiode til en viss pris. Var noen som spurte om hvordan det fungerte å abonnere på disse arkene, og da ba tvillingene dem om å sjekke nettsiden eller ta kontakt med kundeservice, for det visste de ikke noe om. Når vedkommende da spurte om de ikke hadde tenkt å ha abonnement selv, så svarte de at nei, de hadde kun tenkt å ha det i perioden samarbeidet varte, for dem var det enklest med vanlig vaskepulver. 🫠 Det er faktisk helt krise hvor dårlige og gjennomskuelige de er med disse reklameinnleggene sine,(det med annonsen for Escape Room var direkte pinlig) spesielt mtp at de har holdt på med SoMe daglig i over ti år, og Pia har vel til og med utdanning innenfor markedsføring. (?!) 4 3
Eva-Lena Skrevet lørdag kl. 17:57 #3122 Skrevet lørdag kl. 17:57 Miss_Sunshine* skrev (50 minutter siden): Det opplegget med vaske-arkene hadde jeg helt glemt! 😅 Husker jeg fikk det opp på TikTok en periode, hvor du kunne få en prøveperiode til en viss pris. Var noen som spurte om hvordan det fungerte å abonnere på disse arkene, og da ba tvillingene dem om å sjekke nettsiden eller ta kontakt med kundeservice, for det visste de ikke noe om. Når vedkommende da spurte om de ikke hadde tenkt å ha abonnement selv, så svarte de at nei, de hadde kun tenkt å ha det i perioden samarbeidet varte, for dem var det enklest med vanlig vaskepulver. 🫠 Det er faktisk helt krise hvor dårlige og gjennomskuelige de er med disse reklameinnleggene sine,(det med annonsen for Escape Room var direkte pinlig) spesielt mtp at de har holdt på med SoMe daglig i over ti år, og Pia har vel til og med utdanning innenfor markedsføring. (?!) Har de virkelig holdt på å 10 år? Da er det jammen meg rart innholdet de deler ikke er bedre enn det er. Det er jo så amatør og dørgende kjedelig. Jeg ser på noen ganger bare pga fascinasjon 😂 2 4
Kløftfrid Skrevet lørdag kl. 19:31 #3123 Skrevet lørdag kl. 19:31 Og den der vaskekoststuvsugeren, som vi bare så at de pakket opp...aldri sett noe mer til den... 2 2
Miss perfect Skrevet lørdag kl. 20:25 #3124 Skrevet lørdag kl. 20:25 Kløftfrid skrev (50 minutter siden): Og den der vaskekoststuvsugeren, som vi bare så at de pakket opp...aldri sett noe mer til den... Stemmer det, den som kosta mange tusen kroner. Sett de bruke den E N gang de vasket hos mamma. Rart aldri den dukker opp sånn innimellom eller happyflops som de elsker å går med heele tiden pluss andre fantastiske ting man aldri ser noe til. De kunne iallfall prøvd å gjøre ting bittelitt mer troverdig da. 1 4
Kløftfrid Skrevet lørdag kl. 22:28 #3125 Skrevet lørdag kl. 22:28 Miss perfect skrev (2 timer siden): Stemmer det, den som kosta mange tusen kroner. Sett de bruke den E N gang de vasket hos mamma. Rart aldri den dukker opp sånn innimellom eller happyflops som de elsker å går med heele tiden pluss andre fantastiske ting man aldri ser noe til. De kunne iallfall prøvd å gjøre ting bittelitt mer troverdig da. Ja, det var såvidt det ble nevnt. Tror det var fordi de hadde fått pakke i posten. Fikk de ikke sånn 20 happyflops? Som de bare elsket? Det samme er det med alle gavene de gir hverandre. De bruker det aldri, plutselig ser vi det i en haug som skal selges/til bruktbutikk. 2 2
garfunkel Skrevet søndag kl. 05:18 #3126 Skrevet søndag kl. 05:18 Da er Guro også i ny morgenkåpe 😵💫 Sortering av doruller og sortering av sjokolade. Ble positivt overrasket da de skulle se Jurassic. Men selvfølgelig - det ble ingenting av og det ble det vanlige. Hallmark og westlife musikkvideoer. Håper virkelig det snart kommer inn et nytt bekjentskap eller to, for de burde gjøre ting hver for seg utenfor hjemmet. Skremmende å se hvor mye de er sammen i den lille leiligheten og hvor lite de gjør annet enn å prate om mat og videoer, og besøk fra mor. 5 1
baldrian Skrevet søndag kl. 07:10 #3127 Skrevet søndag kl. 07:10 Eva-Lena skrev (13 timer siden): Har de virkelig holdt på å 10 år? Denne er fra høsten 2016: https://tv.nrk.no/serie/p3dokumentar/sesong/1/episode/MYNN13000316
garfunkel Skrevet søndag kl. 08:36 #3128 Skrevet søndag kl. 08:36 Eva-Lena skrev (14 timer siden): Har de virkelig holdt på å 10 år? 12 år 1
Miss perfect Skrevet søndag kl. 09:49 #3129 Skrevet søndag kl. 09:49 Kløftfrid skrev (11 timer siden): Ja, det var såvidt det ble nevnt. Tror det var fordi de hadde fått pakke i posten. Fikk de ikke sånn 20 happyflops? Som de bare elsket? Det samme er det med alle gavene de gir hverandre. De bruker det aldri, plutselig ser vi det i en haug som skal selges/til bruktbutikk. Joda, mottar stadig nye happyflops.. jeg ser aldri at de sitter på føttene dems. Ikke et pip om at de dreit seg ut med det samarbeidet i dagens vlog nei , sikkert best å holde kjeft å håpe folk glemmer 😂 så nå labber begge to rundt i morgenkåpe dagen lang ja, fiiiint det. 2 3
jukkapalme Skrevet søndag kl. 10:13 #3130 Skrevet søndag kl. 10:13 (endret) garfunkel skrev (4 timer siden): Da er Guro også i ny morgenkåpe 😵💫 Sortering av doruller og sortering av sjokolade. Ble positivt overrasket da de skulle se Jurassic. Men selvfølgelig - det ble ingenting av og det ble det vanlige. Hallmark og westlife musikkvideoer. Håper virkelig det snart kommer inn et nytt bekjentskap eller to, for de burde gjøre ting hver for seg utenfor hjemmet. Skremmende å se hvor mye de er sammen i den lille leiligheten og hvor lite de gjør annet enn å prate om mat og videoer, og besøk fra mor. Jurassic park ble vel for skummelt for dem 😂 jeg skjønner ikke at de gidder å se på sånne kjedelige hallmark-filmer hele tiden, men hver sin smak. Helt enig, de burde gjøre ting hver for seg. Hadde de ikke «egne» venner før? Altså ikke bare felles venner? Pia gikk jo ofte tur med en venninne uten Guro før. Skal ikke nevne navn, for da blir det slettet som persondebatt. Blir litt oppgitt over at de filmer at de putter dopapir i en skuff, men likevel er det litt fascinerende på en litt rar måte at de filmer sånt, hehe Syns jo det er koselig å følge dem også, ellers hadde jeg ikke giddet. Guros morgenkåpe var finere enn Pias syns jeg, men kommer sikkert til å bli like lei den som julepysjen. Kommer aldri til å skjønne greia med å gå rundt i pysj eller morgenkåpe dagen lang. Endret søndag kl. 10:14 av jukkapalme 3
Kløftfrid Skrevet søndag kl. 10:48 #3131 Skrevet søndag kl. 10:48 Men det der rare opplegget med hva de har brukt opp...det er jo helt tilfeldig! Prøver de å få oss til å tro at forbruket er deretter?😂 Og herrgud, går jeg rundt med pysj og morgenkåpe så føler jeg meg som verdens mest late menneske. At de oooorker! Og Westlife??? Dilla på Westlife? Say no more... Og det der dopapirgreiene🙃 Og ha som mål å lese mer? Greit nok om det er bøker som lærer deg noe, men å ha mål om å lese mer kiosklitteratur...den er riiiimelig spesiell.... 3 4
Tradegy Skrevet søndag kl. 11:16 #3132 Skrevet søndag kl. 11:16 Det må da være hundrevis av følgere som har trykket "følg", og glemt av det? Er jo hèlt hysterisk å tenke på hvor lav kvalitet folk godtar å være vitne til.. 2 2
Miss perfect Skrevet søndag kl. 11:25 #3133 Skrevet søndag kl. 11:25 Tradegy skrev (7 minutter siden): Det må da være hundrevis av følgere som har trykket "følg", og glemt av det? Er jo hèlt hysterisk å tenke på hvor lav kvalitet folk godtar å være vitne til.. Tenk på at det sitter folk å betaler! for dette. De får vel et par livesendinger og noen ekstra videoer for det., men allikevel.. helt ufattelig. 🤣 1 3
Kløftfrid Skrevet søndag kl. 11:28 #3134 Skrevet søndag kl. 11:28 Miss perfect skrev (2 minutter siden): Tenk på at det sitter folk å betaler! for dette. De får vel et par livesendinger og noen ekstra videoer for det., men allikevel.. helt ufattelig. 🤣 DET greier jeg ikke å fatte! Betale for å se taste test på noe fra Normal……. 2 2
Tradegy Skrevet søndag kl. 11:35 #3135 Skrevet søndag kl. 11:35 Miss perfect skrev (7 minutter siden): Tenk på at det sitter folk å betaler! for dette. De får vel et par livesendinger og noen ekstra videoer for det., men allikevel.. helt ufattelig. 🤣 Dét tenkte jeg ikke engang på... Skulle rett og slett ikke vært lov. Folk burde jo fått betalt 1 2
Miss perfect Skrevet søndag kl. 12:07 #3136 Skrevet søndag kl. 12:07 Nei altså, de har nok noen veldig spesielle følgere.. hvis dere skjønner. 2 2
jukkapalme Skrevet søndag kl. 12:11 #3137 Skrevet søndag kl. 12:11 Kløftfrid skrev (1 time siden): Men det der rare opplegget med hva de har brukt opp...det er jo helt tilfeldig! Prøver de å få oss til å tro at forbruket er deretter?😂 Og herrgud, går jeg rundt med pysj og morgenkåpe så føler jeg meg som verdens mest late menneske. At de oooorker! Og Westlife??? Dilla på Westlife? Say no more... Og det der dopapirgreiene🙃 Og ha som mål å lese mer? Greit nok om det er bøker som lærer deg noe, men å ha mål om å lese mer kiosklitteratur...den er riiiimelig spesiell.... Jeg syns det er gøy at de viser kosmetikk de har brukt opp, for empties har vært en greie på YouTube i mange år. Jeg ble kjent med det på et annet forum og driver med det selv, (kun for meg selv, legger det ikke ut), fin måte å huske hva man likte og ikke og utrolig hvor mye man bruker opp på et år. Men vise tomme matvarer… Nei, det blir bare teit. De prøver å bruke av det de har og ikke handle mer enn nødvendig, og det er jo greit, men vise tomme matvarer blir for dumt. Og de viser jo ikke alt heller. Tomme potetgullposer, brød osv, hvor blir det av det? Men de viser kanskje bare mel og sånt som de har stående i boden? Uansett blir det for dumt. Helt enig. Og se på Westlife-musikkvideoer da, jaja. Jeg likte BSB bedre på den tiden boyband var en stor greie, men gidder ikke akkurat se på musikkvideoer, selv om jeg kan høre en låt nå og da. Musikksmaken min har endret seg mye siden den gang. Ja, spesielt Pia har veldig barnslig smak i bøker. Romantiske tenåringsbøker, liksom. Men hver sin smak. Den koppedillaen har jeg heller aldri skjønt. Hun skal ha for å glede seg over små ting da, blir jo nesten ekstatisk over en ny kopp. Og alle er så utroooolig fine, men så ender de opp på tise etter hvert uansett. Imponert over at de gidder å selge så mye på tise som de bare får 30-50 kr for på tise, der har jeg egentlig noe å lære. Jeg leverer bare alt jeg ikke bruker til klescontainer eller gjenbruksbutikk. Kunne sikkert fått litt for mye av det, men orker ikke, gidder ikke lage annonse og sånt. 4
Eva-Lena Skrevet søndag kl. 13:36 #3138 Skrevet søndag kl. 13:36 baldrian skrev (6 timer siden): Denne er fra høsten 2016: https://tv.nrk.no/serie/p3dokumentar/sesong/1/episode/MYNN13000316 Så tynn Guro var den gang 😊 2
NinaLisa Skrevet søndag kl. 13:56 #3139 Skrevet søndag kl. 13:56 Eva-Lena skrev (16 minutter siden): Så tynn Guro var den gang 😊 Ja Guro var tynn og fin den gangen. Og helt sikkert både friskere og lettere på foten. Hun mener at vekta ikke har noe med vondter hun har i dag. Det vet alle at en tyngre kropp har mer å jobbe med, og trenger mer søvn og hvile. G er ikke bare litt overvektig, hun er i kategorien fedme. 4 1
Mardina Skrevet søndag kl. 14:33 #3140 Skrevet søndag kl. 14:33 garfunkel skrev (9 timer siden): Da er Guro også i ny morgenkåpe 😵💫 Sortering av doruller og sortering av sjokolade. Ble positivt overrasket da de skulle se Jurassic. Men selvfølgelig - det ble ingenting av og det ble det vanlige. Hallmark og westlife musikkvideoer. Håper virkelig det snart kommer inn et nytt bekjentskap eller to, for de burde gjøre ting hver for seg utenfor hjemmet. Skremmende å se hvor mye de er sammen i den lille leiligheten og hvor lite de gjør annet enn å prate om mat og videoer, og besøk fra mor. Ja, hva skjedde med at de sluttet å treffe venner jevnlig? 🤔 Hun der M (eller hva hun heter, som også drev med vlogging)f.eks? Fikk inntrykk av at hun var en veldig god venn, som de var sammen med innimellom 😊 Guro og Pia er skremmende avhengig av hverandre 😳 jukkapalme skrev (4 timer siden): Jurassic park ble vel for skummelt for dem 😂 jeg skjønner ikke at de gidder å se på sånne kjedelige hallmark-filmer hele tiden, men hver sin smak. Helt enig, de burde gjøre ting hver for seg. Hadde de ikke «egne» venner før? Altså ikke bare felles venner? Pia gikk jo ofte tur med en venninne uten Guro før. Skal ikke nevne navn, for da blir det slettet som persondebatt. Blir litt oppgitt over at de filmer at de putter dopapir i en skuff, men likevel er det litt fascinerende på en litt rar måte at de filmer sånt, hehe Syns jo det er koselig å følge dem også, ellers hadde jeg ikke giddet. Guros morgenkåpe var finere enn Pias syns jeg, men kommer sikkert til å bli like lei den som julepysjen. Kommer aldri til å skjønne greia med å gå rundt i pysj eller morgenkåpe dagen lang. Skjønner heller ikke denne greia med å vise fram ting som er tomme/brukt opp 🤔 Skal det liksom være interessant for andre? Kløftfrid skrev (3 timer siden): Men det der rare opplegget med hva de har brukt opp...det er jo helt tilfeldig! Prøver de å få oss til å tro at forbruket er deretter?😂 Og herrgud, går jeg rundt med pysj og morgenkåpe så føler jeg meg som verdens mest late menneske. At de oooorker! Og Westlife??? Dilla på Westlife? Say no more... Og det der dopapirgreiene🙃 Og ha som mål å lese mer? Greit nok om det er bøker som lærer deg noe, men å ha mål om å lese mer kiosklitteratur...den er riiiimelig spesiell.... Det er da ikke noe problem å ha dilla på en viss type musikk som f.eks Westlife. Jeg digger de selv jeg og skulle mer enn gjerne vært på konserten de har i Norge snart. Og jeg er eldre enn twinsa, jeg er 46. Kløftfrid skrev (2 timer siden): DET greier jeg ikke å fatte! Betale for å se taste test på noe fra Normal……. At folk frivillig betaler for det det innholdet de lager, er utenfor min fatteevne 😳 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå