Portvinpiken Skrevet fredag kl. 15:13 #3101 Skrevet fredag kl. 15:13 De kan jo lett vinne pris for minst interessante vlogg. Jeg er offisielt ferdig og følge for når man begynner å vise tomme pakker leverpostei o.l. og forklare hva man har brukt opp, så er det fint lite interessante ting som skjer i livet altså 🙄. Jeg synes også det er noe litt deprimerende over disse YT vloggene. Alltid trette, vondter og ser ustelte ut. Gir ingen motivasjon eller inspirasjon i hvert fall. Jeg håper ikke G skal hjelpe til med SoMe innhold-anbefalinger i utplasseringen sin 🫠 3 6
jukkapalme Skrevet fredag kl. 15:30 #3102 Skrevet fredag kl. 15:30 Miss perfect skrev (22 minutter siden): Nå har pia fått seg nytt favorittplagg, så nå kan det forventes mye morgenkåpe bekledning fremover. Haha, ja. Jeg skjønner ikke greia med å gå i pysj eller morgenkåpe dagen lang. Men julepysjen til Guro er (heldigvis) borte som dugg for solen etter vi skrev om det her. De leser tråden, helt garantert. 5 2
Tradegy Skrevet fredag kl. 15:48 #3103 Skrevet fredag kl. 15:48 Ja, nå har vel Pia funnet noe på 80%, dernest grønn 1
Mardina Skrevet fredag kl. 15:53 #3104 Skrevet fredag kl. 15:53 Leppeblomst skrev (På 15.1.2026 den 15.52): Jeg har aldri fulgt med på vloggende, men har fått med meg damene sporadisk gjennom some opp gjennom årene. Ser sønnen er på spekteret, har damene blitt utreda? Tror ikke noen av dem er på spekteret. Litt enkle er dem jo, men det er nok ikke noen psykiske diagnoser i bildet. 3
Kløftfrid Skrevet fredag kl. 15:53 #3105 Skrevet fredag kl. 15:53 Portvinpiken skrev (36 minutter siden): De kan jo lett vinne pris for minst interessante vlogg. Jeg er offisielt ferdig og følge for når man begynner å vise tomme pakker leverpostei o.l. og forklare hva man har brukt opp, så er det fint lite interessante ting som skjer i livet altså 🙄. Jeg synes også det er noe litt deprimerende over disse YT vloggene. Alltid trette, vondter og ser ustelte ut. Gir ingen motivasjon eller inspirasjon i hvert fall. Jeg håper ikke G skal hjelpe til med SoMe innhold-anbefalinger i utplasseringen sin 🫠 Og det kan jo ikke bare være 3 ting på 2 uker de har brukt opp😂 Haha, jeg tenkte også at den morgenkåpa der kommer jeg snart til å spy ved synet av😂 4
Miss perfect Skrevet fredag kl. 18:06 #3106 Skrevet fredag kl. 18:06 jukkapalme skrev (2 timer siden): Haha, ja. Jeg skjønner ikke greia med å gå i pysj eller morgenkåpe dagen lang. Men julepysjen til Guro er (heldigvis) borte som dugg for solen etter vi skrev om det her. De leser tråden, helt garantert. Jaja, de leser her inne. Snart er nok ny seng på plass 😂 1
Mardina Skrevet fredag kl. 18:17 #3107 Skrevet fredag kl. 18:17 (endret) Miss perfect skrev (10 minutter siden): Jaja, de leser her inne. Snart er nok ny seng på plass 😂 De leser nok her inne ja, men kommer nok aldri til å innrømme det 😂 Endret fredag kl. 18:17 av Mardina
Miss perfect Skrevet fredag kl. 20:16 #3108 Skrevet fredag kl. 20:16 Mardina skrev (1 time siden): De leser nok her inne ja, men kommer nok aldri til å innrømme det 😂 Nei, er du gal 🤣 1
Mickan Skrevet fredag kl. 22:14 #3109 Skrevet fredag kl. 22:14 Pia bør seriøst roe ned på å avbryte andre. Guro uttalte lobnobs korrekt, likevel måtte hun bryte inn og korrigere med den fjollete varianten sin. Og alle skjønte at det ikke hadde vært krise-krise om barnet hadde sett foreldrene etter samtalen, likevel er det jo greit å unngå å at han ser dem når det var bestemt at P uansett skulle hente etter jobb. Så taktløst å bryte inn der. Du kunne jo heller brukt energi på å hente tantebarnet ditt tidligere og aktivisere det litt frem til P kommer fra jobb? Bare et eksempel Pia, for det virker som du kunne trengt noe innhold i dagene dine. 2 3
NinaLisa Skrevet 18 timer siden #3110 Skrevet 18 timer siden Jeg synes alltid når P kjøper noe nytt så er det voldsomt hvor fiiint det er. Noe så helt ordinært som en grønn morgenkåpe, ja hvor fin er ikke den? Og en helt alminnelig kaffekopp som hver gang den er i bruk må kommenteres hvor fin den er. Det er som stjerner i øynene hennes. Og det verste er kanskje når hun snakker om klærne sine, den slitne genseren kjøpt på Tise, opprinnelig fra hennes og Mauritz, får omtale som et virkelig stasplagg. Vi har ikke samme smak alle sammen, og heldigvis for det. Men dette er en greie med P. 4 1
Miss perfect Skrevet 15 timer siden #3111 Skrevet 15 timer siden (endret) Nytt samarbeid. Ser de får kommentarer på at dette ikke er så bra.. sier litt om at de aldri sjekker noe særlig.money money.. Endret 15 timer siden av Miss perfect
*Blåbær* Skrevet 14 timer siden #3112 Skrevet 14 timer siden NinaLisa skrev (3 timer siden): Jeg synes alltid når P kjøper noe nytt så er det voldsomt hvor fiiint det er. Noe så helt ordinært som en grønn morgenkåpe, ja hvor fin er ikke den? Og en helt alminnelig kaffekopp som hver gang den er i bruk må kommenteres hvor fin den er. Det er som stjerner i øynene hennes. Og det verste er kanskje når hun snakker om klærne sine, den slitne genseren kjøpt på Tise, opprinnelig fra hennes og Mauritz, får omtale som et virkelig stasplagg. Vi har ikke samme smak alle sammen, og heldigvis for det. Men dette er en greie med P. Fint med enkle gleder da😅 1
*Blåbær* Skrevet 14 timer siden #3113 Skrevet 14 timer siden Miss perfect skrev (44 minutter siden): Nytt samarbeid. Ser de får kommentarer på at dette ikke er så bra.. sier litt om at de aldri sjekker noe særlig.money money.. Og 10% rabatt med deres kode var ikke akkurat veldig generøst, sparer 10 kr per 100 kr brukt😅
Miss perfect Skrevet 14 timer siden #3114 Skrevet 14 timer siden *Blåbær* skrev (2 minutter siden): Og 10% rabatt med deres kode var ikke akkurat veldig generøst, sparer 10 kr per 100 kr brukt😅 Ja.. fikk mer om man gikk inn på siden uten deres link.. men, nå skriver de at de har avsluttet samarbeidet.
Tradegy Skrevet 14 timer siden #3115 Skrevet 14 timer siden (endret) Miss perfect skrev (54 minutter siden): Nytt samarbeid. Ser de får kommentarer på at dette ikke er så bra.. sier litt om at de aldri sjekker noe særlig.money money.. Nå har de visst avsluttet samarbeidet Snakk om å være blåøyde. Når andre må påpeke hvor elendige valg de tar. Ta en pause i youtube-binging og logg på verden, sier jeg bare........ Endret 14 timer siden av Tradegy 2
Miss perfect Skrevet 14 timer siden #3116 Skrevet 14 timer siden Tradegy skrev (4 minutter siden): Nå har de visst avsluttet samarbeidet Snakk om å være blåøyde. Når andre må påpeke hvor elendige valg de tar. Ta en pause i youtube-binging og logg på verden, sier jeg bare........ Ja jeg skrev det til dem.. litt kleint at andre må fortelle dere dette eller? 😂
*Blåbær* Skrevet 14 timer siden #3117 Skrevet 14 timer siden Miss perfect skrev (6 minutter siden): Ja.. fikk mer om man gikk inn på siden uten deres link.. men, nå skriver de at de har avsluttet samarbeidet. Tradegy skrev (3 minutter siden): Nå har de visst avsluttet samarbeidet Snakk om å være blåøyde. Når andre må påpeke hvor elendige valg de tar. Ta en pause i youtube-binging og logg på verden, sier jeg bare........ Ja, det burde ha vært deres jobb å sjekke produktene, ikke seernes. De mister jo veldig troverdigheten når de takker ja til alt som er billig/gratis. 1
Miss perfect Skrevet 14 timer siden #3118 Skrevet 14 timer siden *Blåbær* skrev (13 minutter siden): Ja, det burde ha vært deres jobb å sjekke produktene, ikke seernes. De mister jo veldig troverdigheten når de takker ja til alt som er billig/gratis. Troverdighet har de aldri hatt i mine øyne. Ikke måte på så fiiint og flott alt er nesten før de har pakket opp. Så ser man aldri eller nesten aldri produktene igjen. Kun når det er tid for annonsevideo. 1 1
jukkapalme Skrevet 14 timer siden #3119 Skrevet 14 timer siden Tradegy skrev (39 minutter siden): Nå har de visst avsluttet samarbeidet Snakk om å være blåøyde. Når andre må påpeke hvor elendige valg de tar. Ta en pause i youtube-binging og logg på verden, sier jeg bare........ Bra de avsluttet samarbeidet, men de burde absolutt sjekke produktene før de takker ja til samarbeid. Det er det minste de kan gjøre. Var innom nettsiden til firmaet og det sto ikke et kløyva ord om tresort osv. Det er grunn nok til å være skeptisk… Blåøyde, ja, det kan man trygt si at de er! Skjønner at de blir glade for samarbeid, men de må jo undersøke litt først og ikke takke ja til alt mulig. 3
Tradegy Skrevet 13 timer siden #3120 Skrevet 13 timer siden jukkapalme skrev (3 minutter siden): Bra de avsluttet samarbeidet, men de burde absolutt sjekke produktene før de takker ja til samarbeid. Det er det minste de kan gjøre. Var innom nettsiden til firmaet og det sto ikke et kløyva ord om tresort osv. Det er grunn nok til å være skeptisk… Blåøyde, ja, det kan man trygt si at de er! Skjønner at de blir glade for samarbeid, men de må jo undersøke litt først og ikke takke ja til alt mulig. De drev jo å reklamerte for noen sånne vaske-ark i fjor. Da vet jeg kjemiker Alexander Sandtorv hadde de med i en snutt, sammen med andre som reklamerte for samme. Veldig rart at de er så sløve... 1 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå