Gå til innhold

Norwaytwins

Fremhevede innlegg

Skrevet
garfunkel skrev (2 timer siden):

En ting av gangen tenker  nå jeg. Går man for hardt ut så gir man gjerne opp når ting begynner å bli krevende. Jeg tror hun har veldig godt av å ha noe å stå opp til, det å ha en forpliktelse utenfor hjemme. Og ikke minst kjenne på mestringsfølelse igjen tror jeg er mer enn nok for henne akkurat nå. Være del av et arbeidsmiljø og prate med litt andre enn kun Pia. Så får alt det andre komme etterhvert

Normalt sett ville det vært sånn. Men hvordan skal " andre ting komme etterhvert" når hun er så oppsatt på at dette skal vare i bare et par ukers tid? Med det sagt, ønsker Guro lykke til. Håper det i det minste blir en positiv opplevelse for henne.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Miss perfect skrev (8 minutter siden):

Normalt sett ville det vært sånn. Men hvordan skal " andre ting komme etterhvert" når hun er så oppsatt på at dette skal vare i bare et par ukers tid? Med det sagt, ønsker Guro lykke til. Håper det i det minste blir en positiv opplevelse for henne.

Var det ikke bare selve avklaringsprosessen i Sarpsborg som skulle gå over et par uker da? Og så ut i praksis etter det?

Skrevet
garfunkel skrev (Akkurat nå):

Var det ikke bare selve avklaringsprosessen i Sarpsborg som skulle gå over et par uker da? Og så ut i praksis etter det?

Jeg oppfattet det ikke sånn, men mulig jeg tar feil altså. 

• Liker 1
Skrevet
Miss perfect skrev (1 time siden):

Nei, pia sier ikke at hun har fått jobb. Hun sier at hun håper å krysse av for det som et mål snart.

Ååå, det fikk jeg ikke med meg! Trodde begge to skulle ut i jobb/praksis nå jeg.

Da krysser jeg fingrene for at Pia også finner seg noe snart.🤞🏻

Skrevet
Tilia77 skrev (6 minutter siden):

Ååå, det fikk jeg ikke med meg! Trodde begge to skulle ut i jobb/praksis nå jeg.

Da krysser jeg fingrene for at Pia også finner seg noe snart.🤞🏻

Ja, det får vi håpe. 

Skrevet

Jeg har aldri fulgt med på vloggende, men har fått med meg damene sporadisk gjennom some opp gjennom årene. Ser sønnen er på spekteret, har damene blitt utreda?

Skrevet
Petrine12 skrev (4 timer siden):

Eg skreiv noke småfrekt ifjor og er for evig blokka på YouTubekanalen deiras :) 

Oi. Hva skrev du? De er jo fryktelig nærtagende 

Petrine12 skrev (4 timer siden):

Om du les her Guro… : lykke til på mandag! Ditta har du so godt av! Du vil blomstre av å vere i jobb og i aktivitet! Prøv å ver litt positiv til di eiga og M sin framtid!  

Pia : Ver so snill og la Guro få prate sjølv om seg og sitt. Du avbryter ho so ofte. Håpa du kan skrive opp som mål å vere aktiv igjen og kjempe for di helse. Det glir litt ut no…

Helt enig! 👏👏👏 jeg tror også hun vil blomstre av å være i jobb og aktivitet. Blir veldig spennende på mandag, håper hun vil trives og kjenne på litt mestringsfølelse ♥️

Enig i at Pia avbryter mye. Irriterende å høre på. Enig, et av målene hun ramset opp burde vært å ta tak i egen helse. Det gjelder jo begge to. Men sklei helt ut for Pia da Guro flyttet inn. 

Tilia77 skrev (3 timer siden):

Så positivt at Guro skal få hjelpe en bedrift med sosiale medier. Gratulerer så mye med det!😊

I bloggen som er lagt ut i dag fra 14.01, sier Pia at hun har fått jobb. Har ikke fått med meg dette for har ikke sett alt de legger ut. Noen som vet hvor hun skal jobbe nå? 

Ja, kjempepositivt. Må jo være midt i blinken for henne. Håper hun vil trives og får fortsette der etter avklaringen. Jeg syns også Pia sa at hun hadde fått jobb, men hørte visst feil. Håper Pia og får ny praksisplass snart. Veldig synd at dollarstore måtte legge ned i Norge :( Hun trivdes jo så godt der. 

• Liker 1
Skrevet
jukkapalme skrev (På 14.1.2026 den 18.20):

2.januar

Takk, da slapp jeg å se gjennom alle. Tok skjermbilde, ble ikke så bra da siden det var Guro som var i fokus, men ser det ligger noen poser der. Nå gikk jeg lyst på pottis! :ler: 

IMG_7445.jpeg.d568fc0f125e0c0fde23872c8fa52885.jpeg

3 poser chips og ingen bilder av noe barn.

Skrevet
lew skrev (48 minutter siden):

3 poser chips og ingen bilder av noe barn.

Ja, jeg vet, men var sladden oppå kjøleskapet vi kanskje trodde var bilde av barn. Potetgullet var aldri sladdet. Det var i en vlogg noen nevnte her. Tok skjermbilde av sladden også, siden det kom litt frem hva det var, men klarte ikke helt å tyde det. Ligger i tråden her det også. Tror kanskje det kan være pappvin eller noe. Vanskelig å se når det er ufokusert og egentlig bak en sladd. 

• Liker 2
Skrevet
jukkapalme skrev (8 timer siden):

Ja, jeg vet, men var sladden oppå kjøleskapet vi kanskje trodde var bilde av barn. Potetgullet var aldri sladdet. Det var i en vlogg noen nevnte her. Tok skjermbilde av sladden også, siden det kom litt frem hva det var, men klarte ikke helt å tyde det. Ligger i tråden her det også. Tror kanskje det kan være pappvin eller noe. Vanskelig å se når det er ufokusert og egentlig bak en sladd. 

Jeg ler når jeg leser denne tråden, rene detektiver er vi blitt 😅

• Liker 2
Skrevet
NinaLisa skrev (3 timer siden):

Bra NT utfordrer oss litt😂

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Ja, her er det så mange med interesse innen "detektiveri" (NT), at vi kunne jo hatt eget julebord :ler: :ler:

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
Tradegy skrev (54 minutter siden):

Ja, her er det så mange med interesse innen "detektiveri" (NT), at vi kunne jo hatt eget julebord :ler: :ler:

Jaaaaa, kjempeide😁

Skrevet
NinaLisa skrev (7 timer siden):

Jeg ler også av denne tråden, men mye pga måten folk ordlegger seg 😂

En ting som forundrer meg er at tvillingene virkelig tar dette seriøst. De har jo svært lite av verdi å formidle. De er bare fascinerende å se på der de tar dette seriøst, mens jeg bare ser på for å slå ihjel tid.

Jeg synes jeg ser de der det planlegges hva som skal filmes, hva som skal sies/gjøres osv, nytt tema og hvilken kopp som skal brukes til kaffen.

De kunne helt fint klart en jobb hvis de hadde ønsket det selv med tanke på alt de legger ned av «jobb» for denne kanalen de driver.

• Nyttig 4
Skrevet (endret)

Haha, ja mye av videoen går med til å fortelle når vloggen skal redigeres, hvilke andre videoer som skal redigeres. Hvorfor de må redigeres til aktuelt tidspunkt, hva som eventuelt er alternativt tidspunkt å redigere på. Tidsplan for når videoer skal lages, hva som da må skyves på (en tur på butikken for å kjøpe inn en ting som de har fått «dilla» på), men at alt går fiiiiiiiint. Og så må de for all del ikke glemme å sette på oppvaskmaskinen, fordi det er jo faktisk det punktet på lista som står under «husarbeid». Å rydde ut av oppvaskmaskinen må tas i morgen, fordi både påsetting og utrydding er for mye jobb på en dag.

Alle videoene følger en viss mal, Pia står opp, klager på pannelugg og hår generelt (men alt går fint, «tjoho og hei hvor det går!»), hun mååå ha seg dagens første kopp (med 1 % kaffe i) fordi hun er trøtt, hun MÅ bruke litt tid på hvilken kopp (hun bare eeeelsker alle). Pia må være stille fordi Guro må sove til 11-12. Alle klær ligger på rommet til Guro, og Pia må derfor planlegge å ta ut alt hun trenger dagen før. Guro står opp og er sliten, men MÅ spise «frokkost». De har masse de må se på på YouTube, de må handle inn til matlagingsvideoer (og andre ting som ikke blir sagt). De har boden FULL av mat, to kjøle- og fryseskap, men er bestandig tom for mat og må handle. Bruker mye tid på å sette opp matplan, som består for det meste av kjøttboller, nuggets og fiskeboller. Ut på kjøretur, innom diverse butikker (til og med nærbutikken må kjøres til). Begge sovner på sofaen.

Endret av Kløftfrid
  • Liker 11
  • Nyttig 4
Skrevet
Kløftfrid skrev (5 minutter siden):

Haha, ja mye av videoen går med til å fortelle når vloggen skal redigeres, hvilke andre videoer som skal redigeres. Hvorfor de må redigeres til aktuelt tidspunkt, hva som eventuelt er alternativt tidspunkt å redigere på. Tidsplan for når videoer skal lages, hva som da må skyves på (en tur på butikken for å kjøpe inn en ting som de har fått «dilla» på), men at alt går fiiiiiiiint. Og så må de for all del ikke glemme å sette på oppvaskmaskinen, fordi det er jo faktisk det punktet på lista som står under «husarbeid». Å rydde ut av oppvaskmaskinen må tas i morgen, fordi både påsetting og utrydding er for mye jobb på en dag.

Nå ler jeg virkelig her jeg sitter 😂😂

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Og ikkje minst skrive i planen absolutt alt av mat, krydder, saus ol som dei har heime🫢

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Kløftfrid skrev (1 time siden):

Alle videoene følger en viss mal, Pia står opp, klager på pannelugg og hår generelt (men alt går fint, «tjoho og hei hvor det går!»), hun mååå ha seg dagens første kopp (med 1 % kaffe i) fordi hun er trøtt, hun MÅ bruke litt tid på hvilken kopp (hun bare eeeelsker alle). Pia må være stille fordi Guro må sove til 11-12. Alle klær ligger på rommet til Guro, og Pia må derfor planlegge å ta ut alt hun trenger dagen før. Guro står opp og er sliten, men MÅ spise «frokkost». De har masse de må se på på YouTube, de må handle inn til matlagingsvideoer (og andre ting som ikke blir sagt). De har boden FULL av mat, to kjøle- og fryseskap, men er bestandig tom for mat og må handle. Bruker mye tid på å sette opp matplan, som består for det meste av kjøttboller, nuggets og fiskeboller. Ut på kjøretur, innom diverse butikker (til og med nærbutikken må kjøres til). Begge sovner på sofaen.

Haha, dauer! Dette er så spot on som man bare får det 😂

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
NinaLisa skrev (10 timer siden):

Haha, ja 😂 ekte detektiver :ler: 

Tradegy skrev (6 timer siden):

Hadde vært gøøøy! :ler: 

Skrevet

Nå har pia fått seg nytt favorittplagg, så nå kan det forventes mye morgenkåpe bekledning fremover.

• Liker 2
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...