Gå til innhold

Norwaytwins

Fremhevede innlegg

Skrevet
Kløftfrid skrev (13 minutter siden):

Dette kan kanskje AI hjelpe oss med!

Jeg er ikke så god på AI, har ingen app eller noe. Prøvde å spørre hva er dette og lime inn linken til bildet, men kom ikke opp noe. Kanskje noen andre kan prøve?

Mardina skrev (2 minutter siden):

Alt for å slippe forpliktelser vettu 😂 Bare full av unnskyldninger de to der, i hvert fall Guro. 

Det er akkurat det 😂 Om det er noe de MÅ ha i Sverige, så setter de nesten himmel og jord i bevegelse 😄 Men å kjøre (eller ta toget) en halvtime i litt dårlig vær - utenkelig! 😂

Det var meg som kommenterte det 😄 Er visst helt umulig å si hva det er 😂

Dildo? Neppe, når begge har vært singel i lang tid. Og ikke virker videre interessert i å gå inn i noe forhold 😄 

Burde jo skjønt at det var deg 😊 Du spør jo om alt vi andre ikke tør 😄 Men fader ass, jeg er nysgjerrig! Tror kanskje det er pappvin. Eller kanskje en 6-pack med cider? Men de drikker jo såvidt jeg vet ikke, så litt rart det og. 

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Mardina skrev (5 minutter siden):

Dildo? Neppe, når begge har vært singel i lang tid. Og ikke virker videre interessert i å gå inn i noe forhold 😄 

Kanskje den ene tingen de faktisk ikke deler med hverandre :ler:

• Liker 1
Skrevet

Drakk ikke mora i jula? Hun var jo sååå glad en kveld de skulle si at det var kroken på døra….

• Liker 1
Skrevet
Kløftfrid skrev (1 minutt siden):

Det er vel derfor de sladder dildoen på kjøleskapet, da 🤣 

:hoho: Dildo på kjøleskapet :skratte: Jeg tisser på meg! :hoho: 

• Liker 3
Skrevet
jukkapalme skrev (Akkurat nå):

:hoho: Dildo på kjøleskapet :skratte: Jeg tisser på meg! :hoho: 

Du veeeet hvordan det er, når du bare måååå ha deg en matbit….😂

• Liker 1
Skrevet

Ok, det er womanizeren de deler på 😂 uff, nei nå var jeg slem sikkert 🤣

• Nyttig 1
Skrevet
jukkapalme skrev (4 timer siden):

Jeg er ikke så god på AI, har ingen app eller noe. Prøvde å spørre hva er dette og lime inn linken til bildet, men kom ikke opp noe. Kanskje noen andre kan prøve?

Burde jo skjønt at det var deg 😊 Du spør jo om alt vi andre ikke tør 😄 Men fader ass, jeg er nysgjerrig! Tror kanskje det er pappvin. Eller kanskje en 6-pack med cider? Men de drikker jo såvidt jeg vet ikke, så litt rart det og. 

Hvorfor tør dere ikke kommentere på YouTube da? Jeg trenger backup! 😂 De trenger jo at flere sier fra og er kritisk 😄

Tradegy skrev (4 timer siden):

Kanskje den ene tingen de faktisk ikke deler med hverandre :ler:

Aldri si aldri 😂 😂

• Nyttig 1
Skrevet
Mardina skrev (6 minutter siden):

Hvorfor tør dere ikke kommentere på YouTube da? Jeg trenger backup! 😂 De trenger jo at flere sier fra og er kritisk 😄

Aldri si aldri 😂 😂

Er kanskje litt feil å bruke ordet tørre, men for min del er jeg redd for å såre og at de skal ta ting feil. De er jo så nærtagende. Vet de har blitt mobbet og det har jeg også, kanskje derfor jeg er litt redd for akkurat det. Selv om de selvfølgelig må tåle kritiske spørsmål når de deler livet sitt på nett. Akkurat det med sladden hadde jeg tenkt å spørre om da, men så tok du meg i forkjøpet 😄

Skrevet

de har nok sladdet alkohol mtp at de har disse aldersgrensemerkingene osv kanskje?

Skrevet

Ok, da ble det teamsmøte. Litt artig å se starten av vloggen, Pia var sjokkert over isføret. Tydelig at hun gjorde forarbeidet for Guro med tanke på å komme seg til møtet. Også artig å høre Guro være bekymret for «pendlerveien».

Jeg må virkelig si at jeg er imponert over Nav. Om det er slik for andre også, så er det jo rene «hotellet». Ingen krav og OM det blir stilt krav, så er det innenfor akkurat det du burde drive med. Men ingen forventninger. Det er jo litt av en læringskurve å drive med sosiale medier på bedriftsnivå sammenlignet med det NT driver med, men hun har jo ikke tid til å gjøre annet enn å snu i døra før hun er ferdig (og resultatet er 100 % uføre).

• Nyttig 2
Skrevet
Mardina skrev (7 timer siden):

Hvorfor tør dere ikke kommentere på YouTube da? Jeg trenger backup! 😂 

Fordi vi andre er noen feige kjerringer :knegg: 

(Har ingen god unnskyldning, for vi er like delaktige vi som bare sitter å ser på.

Passive fi**er rett og slett :ler:)

Skrevet
Kløftfrid skrev (1 time siden):

Ok, da ble det teamsmøte. Litt artig å se starten av vloggen, Pia var sjokkert over isføret. Tydelig at hun gjorde forarbeidet for Guro med tanke på å komme seg til møtet. Også artig å høre Guro være bekymret for «pendlerveien».

Jeg må virkelig si at jeg er imponert over Nav. Om det er slik for andre også, så er det jo rene «hotellet». Ingen krav og OM det blir stilt krav, så er det innenfor akkurat det du burde drive med. Men ingen forventninger. Det er jo litt av en læringskurve å drive med sosiale medier på bedriftsnivå sammenlignet med det NT driver med, men hun har jo ikke tid til å gjøre annet enn å snu i døra før hun er ferdig (og resultatet er 100 % uføre).

De burde funnet en praksisplass hvor Guro faktisk må bruke kroppen litt.. men å jobbe med sosiale medier for et firma , passer nok henne ypperlig det. Allikevel er det lenge siden jeg har sett et mindre motivert menneske enn Guro.. uff og oi til en halvtimes biltur, hun skal ikke være der mer enn et par ukers tid og skal ihvertfall ikke jobbe mange timene om gangen. Latterlig! 

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
Tradegy skrev (1 time siden):

(Har ingen god unnskyldning, for vi er like delaktige vi som bare sitter å ser på.

Fordi jeg kommer opp med fullt navn og det er litt flaut 😬 

• Liker 1
Skrevet
Miss perfect skrev (34 minutter siden):

De burde funnet en praksisplass hvor Guro faktisk må bruke kroppen litt.. men å jobbe med sosiale medier for et firma , passer nok henne ypperlig det. Allikevel er det lenge siden jeg har sett et mindre motivert menneske enn Guro.. uff og oi til en halvtimes biltur, hun skal ikke være der mer enn et par ukers tid og skal ihvertfall ikke jobbe mange timene om gangen. Latterlig! 

En ting av gangen tenker  nå jeg. Går man for hardt ut så gir man gjerne opp når ting begynner å bli krevende. Jeg tror hun har veldig godt av å ha noe å stå opp til, det å ha en forpliktelse utenfor hjemme. Og ikke minst kjenne på mestringsfølelse igjen tror jeg er mer enn nok for henne akkurat nå. Være del av et arbeidsmiljø og prate med litt andre enn kun Pia. Så får alt det andre komme etterhvert

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Kløftfrid skrev (14 timer siden):

Det er vel derfor de sladder dildoen på kjøleskapet, da 🤣 

Hehe godt poeng😅😅

Skrevet (endret)
jukkapalme skrev (10 timer siden):

Er kanskje litt feil å bruke ordet tørre, men for min del er jeg redd for å såre og at de skal ta ting feil. De er jo så nærtagende. Vet de har blitt mobbet og det har jeg også, kanskje derfor jeg er litt redd for akkurat det. Selv om de selvfølgelig må tåle kritiske spørsmål når de deler livet sitt på nett. Akkurat det med sladden hadde jeg tenkt å spørre om da, men så tok du meg i forkjøpet 😄

De får jaggu tåle å bli såret, så lenge de eksponerer seg på SoMe. At de er hårsåre, er jo ikke noe nytt akkurat 😄

Tradegy skrev (3 timer siden):

Kom igjen da! Ikke vær så feig  😂 😂 Jeg trenger andre som kan skrive det samme og backe meg 😂 

NinaLisa skrev (2 timer siden):

Fordi jeg kommer opp med fullt navn og det er litt flaut 😬 

Jeg kommer opp med fornavnet mitt. Om det hadde kommet opp med fult navn, så hadde jeg ikke brydd meg. Jeg står for det jeg skriver uansett 😊 Enten de liker det eller ikke. 

Endret av Mardina
Skrevet

Eg skreiv noke småfrekt ifjor og er for evig blokka på YouTubekanalen deiras :) 

Skrevet

Om du les her Guro… : lykke til på mandag! Ditta har du so godt av! Du vil blomstre av å vere i jobb og i aktivitet! Prøv å ver litt positiv til di eiga og M sin framtid!  

Pia : Ver so snill og la Guro få prate sjølv om seg og sitt. Du avbryter ho so ofte. Håpa du kan skrive opp som mål å vere aktiv igjen og kjempe for di helse. Det glir litt ut no…

• Liker 1
  • Nyttig 8
Skrevet

Så positivt at Guro skal få hjelpe en bedrift med sosiale medier. Gratulerer så mye med det!😊

I bloggen som er lagt ut i dag fra 14.01, sier Pia at hun har fått jobb. Har ikke fått med meg dette for har ikke sett alt de legger ut. Noen som vet hvor hun skal jobbe nå? 

Skrevet
Tilia77 skrev (25 minutter siden):

Så positivt at Guro skal få hjelpe en bedrift med sosiale medier. Gratulerer så mye med det!😊

I bloggen som er lagt ut i dag fra 14.01, sier Pia at hun har fått jobb. Har ikke fått med meg dette for har ikke sett alt de legger ut. Noen som vet hvor hun skal jobbe nå? 

Nei, pia sier ikke at hun har fått jobb. Hun sier at hun håper å krysse av for det som et mål snart.

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...