jukkapalme Skrevet 16 timer siden #3041 Skrevet 16 timer siden Kløftfrid skrev (2 minutter siden): Ja, las meldingen på vloggen i dag. Synes det er en så rar prioritering med negler. Det er sååå mye bedre ting å gjøre for å føle seg bedre! Gåturer, spise sunnere... Nå er jo begge helt tilbake til utgangspunktet. MammaNT var jo knøttliten i videoen i dag (isfolket). Helt enig, merkelig prioritering. Negler er jo ganske dyrt også og må fikses ganske ofte. Guro har jo mye sminke som sjelden blir brukt og er interessert i sminke, hva med å sminke seg litt oftere og heller lakke neglene selv? Ja, mamma NT var ca halvparten av Guro… Så det ekstra godt i dag. Og Pia var jo så flink til å gå turer før Guro flyttet inn. Synd det har sklidd ut sånn. De bør absolutt spise sunnere, ja. De bulldock-nudlene eller hva de heter er en helt ekstrem kaloribombe. Sjekket kaloriinnholdet en gang jeg var på normal og de har mye mer kalorier enn mange andre nudler. Og med ost og crème fraîche oppi blir det sikkert minst 800-1000 kcal. Skjønner ikke hvorfor de spiser så stor kveldsmat heller, de spiser jo middag også. Jeg spiser aldri kveldsmat, men jeg spiser ganske sen middag da. Hadde sikkert tatt noe smått om jeg spiste tidlig middag. 2
Sol Rampelyset Skrevet 15 timer siden #3042 Skrevet 15 timer siden Tråden er ryddet for persondebatt. Sol, admin 1
Miss perfect Skrevet 15 timer siden #3043 Skrevet 15 timer siden Kløftfrid skrev (23 minutter siden): Åja, var det en der også😂 uansett et veldig spesielt sted å ha bilder.....må jo være snacks da... Ja på bildet over her så er det en flaske til venstre for der guro sitter. Men du tror det er alkohol de sladdet oppå kjøleskapet?
Kløftfrid Skrevet 15 timer siden #3044 Skrevet 15 timer siden Miss perfect skrev (5 minutter siden): Ja på bildet over her så er det en flaske til venstre for der guro sitter. Men du tror det er alkohol de sladdet oppå kjøleskapet? Ja, på benken er det også noe... jeg vet ikke hva de kan ha sladdet... men det er jo rimelig spesielt å sladde snacks. Og bilder står vel ikke oppå kjøleskapet? De er som regel veldig på å følge regler for hva som er lov å filme og ikke...
jukkapalme Skrevet 14 timer siden #3045 Skrevet 14 timer siden Ser noen i kommentarfeltet har spurt hva de har sladdet og de svarte bare noe som ikke skulle være med i videoen. Er det alkohol kunne de vel bare svart det, men tror ikke de drikker noe særlig? Kan jo ha fått til jul, så klart. Selvfølgelig bra om de sladder alkoholen. Ville vært merkelig om de sladdet snacks. Det ligger jo ofte i bakgrunnen ellers. 1
lew Skrevet 14 timer siden #3046 Skrevet 14 timer siden jukkapalme skrev (5 timer siden): Det la jeg ikke merke til. Husker du hvilken dag det var? Har sett potetgullposer i bakgrunnen på kjøkkenbenken før da, men ikke tenkt over det. Spiser potetgull selv jeg, men er ikke overvektig. Var noe grønnt så det ut som,potetgull med dill kansje😅Tror ikke dem har bilder på kjøkkenet.
jukkapalme Skrevet 14 timer siden #3047 Skrevet 14 timer siden lew skrev (Akkurat nå): Var noe grønnt så det ut som,potetgull med dill kansje😅Tror ikke dem har bilder på kjøkkenet. Så du det under sladden? Kanskje jeg må se igjen. Ja, de er jo ofte i Sverige, tror ikke potetgull med dill finnes i Norge mer? 2
lew Skrevet 14 timer siden #3048 Skrevet 14 timer siden jukkapalme skrev (15 minutter siden): Så du det under sladden? Kanskje jeg må se igjen. Ja, de er jo ofte i Sverige, tror ikke potetgull med dill finnes i Norge mer? Det lille jeg så var første jeg kom på,mener dem har kjøpt noe grønnt potetgull i sverige.Det er jo tross alt favoritt fargen til ei🤣🤣🤣 2
jukkapalme Skrevet 14 timer siden #3049 Skrevet 14 timer siden lew skrev (Akkurat nå): Det lille jeg så var første jeg kom på,mener dem har kjøpt noe grønnt potetgull i sverige.Det er jo tross alt favoritt fargen til ei🤣🤣🤣 Haha, sant, sant 😂 gjør ingenting om det smaker dritt, så lenge det er grønt må se igjen og se nøyere
Miss perfect Skrevet 14 timer siden #3050 Skrevet 14 timer siden Kløftfrid skrev (1 time siden): Ja, på benken er det også noe... jeg vet ikke hva de kan ha sladdet... men det er jo rimelig spesielt å sladde snacks. Og bilder står vel ikke oppå kjøleskapet? De er som regel veldig på å følge regler for hva som er lov å filme og ikke... Ja hvem vet.. hvorfor ikke bare si det. Tenker de vil legge opp til spekulasjoner jeg 😂
Miss perfect Skrevet 14 timer siden #3051 Skrevet 14 timer siden jukkapalme skrev (30 minutter siden): Ser noen i kommentarfeltet har spurt hva de har sladdet og de svarte bare noe som ikke skulle være med i videoen. Er det alkohol kunne de vel bare svart det, men tror ikke de drikker noe særlig? Kan jo ha fått til jul, så klart. Selvfølgelig bra om de sladder alkoholen. Ville vært merkelig om de sladdet snacks. Det ligger jo ofte i bakgrunnen ellers. Se på bildet m potetgull .. der står det klart og tydelig en vinflaske på kaffebenken.. herregud, tenk at vi egt bryr oss om dette 😂🤣 1
Petrine12 Skrevet 14 timer siden #3052 Skrevet 14 timer siden Den flaska på benken kan være saft? Fra det julemarkedet?
jukkapalme Skrevet 14 timer siden #3053 Skrevet 14 timer siden (endret) Miss perfect skrev (8 minutter siden): Se på bildet m potetgull .. der står det klart og tydelig en vinflaske på kaffebenken.. herregud, tenk at vi egt bryr oss om dette 😂🤣 Ja, så det, var jeg som tok skjermbildet, men tenkte at det kanskje var noe alkoholfritt. Ja, tenk at vi bryr oss om dette, hvis målet deres er å legge opp til spekulasjoner klarer de det Jeg har prøvd å leke detektiv og tatt skjermbilde igjen bak sladden og klippet veldig ned, men klarer ikke helt å tyde det. Pappvin, kanskje? Ser ikke ut som det er potetgull, i hvert fall? Endret 14 timer siden av jukkapalme 2
Kløftfrid Skrevet 14 timer siden #3054 Skrevet 14 timer siden Det er egentlig bare noen få ting det kan være snacks, bilde, alkohol eller dildo 🤣 1
Kløftfrid Skrevet 14 timer siden #3055 Skrevet 14 timer siden jukkapalme skrev (Akkurat nå): Haha, ja, så det, var jeg som tok skjermbildet, men tenkte at det kanskje var noe alkoholfritt. Ja, tenk at vi bryr oss om dette, hvis målet deres er å legge opp til spekulasjoner klarer de det Jeg har prøvd å leke detektiv og tatt skjermbilde igjen bak sladden og klippet veldig ned, men klarer ikke helt å tyde det. Pappvin, kanskje? Ser ikke ut som det er potetgull, i hvert fall? Dette kan kanskje AI hjelpe oss med!
Mardina Skrevet 13 timer siden #3056 Skrevet 13 timer siden lew skrev (7 timer siden): Vis jeg ikke rekker fram på jobb pga været så må vi ta det som avsasering.Så at hu ikke kan kjøre på bare motorveier er jo sykt at nav går med på. Alt for å slippe forpliktelser vettu 😂 Bare full av unnskyldninger de to der, i hvert fall Guro. Kløftfrid skrev (7 timer siden): Sladdingen må være et bilde av gutten? Eller noe godteri🤣 Kjenner at jeg er litt spent om det møtet skjedde i dag, vedder på at hun slapp. Hun har ALDRI vært redd for føre før, da hadde hun ikke fått handlet! Hadde det vært salg på fritert kylling og nudler i Sverige, så hadde de kjørt på sommerdekk på glattisen om de var nødt til det 🤣 Det er akkurat det 😂 Om det er noe de MÅ ha i Sverige, så setter de nesten himmel og jord i bevegelse 😄 Men å kjøre (eller ta toget) en halvtime i litt dårlig vær - utenkelig! 😂 jukkapalme skrev (47 minutter siden): Ser noen i kommentarfeltet har spurt hva de har sladdet og de svarte bare noe som ikke skulle være med i videoen. Er det alkohol kunne de vel bare svart det, men tror ikke de drikker noe særlig? Kan jo ha fått til jul, så klart. Selvfølgelig bra om de sladder alkoholen. Ville vært merkelig om de sladdet snacks. Det ligger jo ofte i bakgrunnen ellers. Det var meg som kommenterte det 😄 Er visst helt umulig å si hva det er 😂 Kløftfrid skrev (6 minutter siden): Det er egentlig bare noen få ting det kan være snacks, bilde, alkohol eller dildo 🤣 Dildo? Neppe, når begge har vært singel i lang tid. Og ikke virker videre interessert i å gå inn i noe forhold 😄 1
Tradegy Skrevet 13 timer siden #3057 Skrevet 13 timer siden Tenkte flaska på benken var noe sirupgreier til kaffe, men det ser vitterlig ut som vin (Helv..., jeg skulle liksom trappe ned, men det er jo umulig å holde seg unna Gossip Girlsa her inne ) 3
lew Skrevet 13 timer siden #3058 Skrevet 13 timer siden Mardina skrev (1 minutt siden): Alt for å slippe forpliktelser vettu 😂 Bare full av unnskyldninger de to der, i hvert fall Guro. Det er akkurat det 😂 Om det er noe de MÅ ha i Sverige, så setter de nesten himmel og jord i bevegelse 😄 Men å kjøre (eller ta toget) en halvtime i litt dårlig vær - utenkelig! 😂 Det var meg som kommenterte det 😄 Er visst helt umulig å si hva det er 😂 Dildo? Neppe, når begge har vært singel i lang tid. Og ikke virker videre interessert i å gå inn i noe forhold 😄 Dem skal ha podkast om dating,selv om dem ikke dater sa dem i en vlogg.🤣Dildo syntes dem er for flaut.snakke om sex var flaut husker jeg dem også nevnte😅
Kløftfrid Skrevet 13 timer siden #3059 Skrevet 13 timer siden Om vi ser på vloggen fra 4. januar fra 6 minutter og utover, så ser vi litt av hva som står der to dager etter…da er det ikke sladdet. 1
Kløftfrid Skrevet 13 timer siden #3060 Skrevet 13 timer siden lew skrev (1 minutt siden): Dem skal ha podkast om dating,selv om dem ikke dater sa dem i en vlogg.🤣Dildo syntes dem er for flaut.snakke om sex var flaut husker jeg dem også nevnte😅 Det er vel derfor de sladder dildoen på kjøleskapet, da 🤣
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå